Τρίτη 22 Δεκεμβρίου 2020

Εις το επανιδείν Αnastasjia...




 Η παρατεινόμενη εκκρεμότητα για την επανέναρξη των προπονήσεων και των αγώνων στην Volleyleague Γυναικών, έφερε το αίτημα της Σέρβας αθλήτριας του Πορφύρα Anastasjia Sekulic για μεταγραφή σε άλλη ομάδα, σε πρωτάθλημα που συνεχίζεται ( άλλωστε, μόνο στην Ελλάδα δεν παίζουμε...).

Η απόφαση μου ήταν δύσκολη, αλλά, ως πατέρας και όχι μόνο ως Πρόεδρος του Τμήματος Βόλεϊ και Αντιπρόεδρος του συλλόγου, έπρεπε να  δεχθώ αυτό το αίτημα, δίχως μάλιστα να προβάλλω απαιτήσεις, αν και υπήρξαν πολύ σημαντικές δαπάνες για τα μεταγραφικά κόστη  ( παράβολα Ομοσπονδιών, αεροπορικά εισιτήρια, άδεια διαμονής ) της 22χρονης Anastasjia.

Εκρινα ότι έπρεπε να την διευκολύνω, εφόσον άλλωστε το σχετικό αίτημα το έχει διατυπώσει εδώ και αρκετές ημέρες και μέχρι την Δευτέρα 28/12 δεν θα υπάρχει καταληκτικό νέο για το πρωτάθλημα. Δεν θα μπορούσε ο Πορφύρας και εγώ προσωπικά να πάρουμε την ηθική ευθύνη να κόψουμε το βόλεϊ σε μία αθλήτρια, ειδικά επαγγελματία.

Κοντά μας μένει όποιος θέλει και μπορεί.

Εγινε αυτό που έπρεπε, όχι εκείνο το οποίο επιθυμούσαμε και φυσικά εφόσον συνεχισθεί το πρωτάθλημα, το κενό της Anastasjia θα καλυφθεί, με λύση από την Ελλάδα ή, αν χρειασθεί, από το εξωτερικό.

Ευχόμαστε στην Anastasjia, που -όπως βεβαιώνει και η ίδια δημόσια αλλά και προς την Ελληνική Ομοσπονδία Βόλεϊ-αντιμετωπίσθηκε σε όλα με απόλυτη συνέπεια από τον Πορφύρα, να έχει την υγεία της, να παίξει καλά στο υπόλοιπο της σεζόν και με την βοήθεια του Θεού να γυρίσει του χρόνου κοντά μας.

Η πόρτα του Πορφύρα θα είναι ανοικτή.

Για μία ομάδα, πάντως, με την ευαισθησία και την λειτουργία του Πορφύρα, αυτές είναι δύσκολες καταστάσεις και το αντίο, σκληρό.

Τουλάχιστον, πράξαμε αυτό που έπρεπε, με σεβασμό στη φήμη του Πορφύρα, ως ομάδα ψυχής και καρδιάς, με έμφαση στις ανθρώπινες σχέσεις.

Ο αποχαιρετισμός της Anastasjia Sekulic στην οικογένεια του Πορφύρα, τις συναθλήτριες, τους προπονητές της, την διοίκηση, τους φιλάθλους και φυσικά στα κορίτσια που προπονούσε στην Ακαδημία μας : 

‘’ Γειά σε όλους σας. Σύντομα θα κλείσουμε 2 μήνες από την τελευταία συνάντηση μας. Δυστυχώς, πρέπει να πούμε αντίο με αυτόν τον τρόπο και οφείλω να σας πώ ότι δεν μου αρέσουν οι αποχαιρετισμοί. Και ειδικά οι αποχαιρετισμοί με πολύ αγαπητούς ανθρώπους σας, όπως είστε όλοι σας. Η κατάσταση, όπως όλοι βλέπετε, είναι πολύ κακή παντού και τα νέα για τη συνέχιση του πρωταθλήματος αργούν για τόσο πολύ…Δυστυχώς, έπρεπε να γίνει έτσι. Λυπάμαι για ότι συνέβη, αλλά, είμαστε ακόμα μία οικογένεια. Ζώντας δύο μήνες στην Ελλάδα, με καλούς και έντιμους ανθρώπους, είχα το αίσθημα ότι γνωριζόμαστε όλοι για πολύ μεγάλο διάστημα και ένιωθα ότι ήμουν στο σπίτι μου. Υπέροχοι δύο μήνες για εμένα, ειλικρινά. Είστε η δεύτερη οικογένεια μου και πάντα θα επιστρέφω κοντά σας με ένα χαμόγελο. Θα ήμουν ευτυχισμένη να μείνουμε σε επαφή. Πιστεύω ότι θα έλθουν καλύτερες ημέρες και ότι όλοι μαζί θα παίξουμε ξανά για τον Πορφύρα. Είναι αληθινά δύσκολο για εμένα τώρα που σας γράφω αυτά…Είναι πολύ δύσκολο το ΄΄ αντίο ΄΄ με αυτό τον τρόπο. Είστε όλοι πολύ πολύ αγαπητοί σε εμένα και ίσως όλα θα ήταν πιο εύκολα εάν μπορούσαμε να αποχαιρετισθούμε σε καλύτερες συνθήκες. Εύχομαι σε όλους σας υγεία, να προσέχετε τους εαυτούς σας και τις οικογένειες σας. Να είστε πάντα χαμογελαστοί και χαρούμενοι. Σας αγαπώ όλους. Τους καλύτερους χαιρετισμούς μου από την Σερβία, για όλα τα αγαπημένα μου πρόσωπα στον Πορφύρα. Λυπάμαι ιδιαίτερα και για τον αποχωρισμό μου από τα κορίτσια μου στην Ακαδημία. Είστε αγαπημένα πρόσωπα για εμένα και σπουδαία παιδιά, δουλέψατε καλά, προπονηθήκατε καλά, εύχομαι να σας δώ μία ημέρα να παίζετε στην πρώτη ομάδα του Πορφύρα και να διεκδικείτε τον τίτλο. Θα πανηγυρίζω για εσάς. Είμαι υπερήφανη για εσάς. Προσέξτε τους εαυτούς σας και τις οικογένειες σας, να μου γράφετε, στέλνετε φωτογραφίες σας, θα ήθελα να μείνουμε σε επαφή. Μου λείπετε και σας αγαπώ όλους …Ο Πορφύρας είναι η δεύτερη οικογένεια μου. Ο Πρόεδρος του Βόλεϊ του Πορφύρα, ο κύριος Νίκος, ήταν για εμένα σαν δεύτερος πατέρας, ένας καλός άνθρωπος με μεγάλη καρδιά. Τον ευχαριστώ πολύ για όλα...Δύσκολες ημέρες για την διοίκηση μιας ομάδας…Το καταλαβαίνω…Ελπίζω και θα το ήθελα πάλι να παίξω για τον Πορφύρα! Να είστε όλοι καλά ! ‘’

Στο καλό και στο επανιδείν Anastasjia....