Κυριακή 15 Μαρτίου 2020

΄΄ Υπερήφανη και ευγνώμων που αποτέλεσα μέλος της ομάδας του Πορφύρα ΄΄ .Με το καλό να ξανάλθεις Κρίστεν, αγαπημένη μας ΄΄ επίτιμη Ελληνίδα΄΄



Τα ξημερώματα της Κυριακής ( 06.10, η πρώτη φωτο από το αεροδρόμιο στα Σπάτα και η δεύτερη από το απόγευμα του Σαββάτου στον ανεκτίμητο χορηγό μας, το Λιοντάρι του Πειραιά ), ένα από τα παιδιά μας, η Αμερικανίδα πασαδόρος του Πορφύρα, Κρίστεν Γκενγκενμπάχερ πέταξε για το σπίτι της σε κωμόπολη 20.000 κατοίκων στο Ιλλινόϊς, μετά από επιθυμία της.
Μου εξέφρασε το βράδυ της Παρασκευής την επιθυμία σε αυτές τις δύσκολες, για όλη την ανθρωπότητα, ώρες να γυρίσει στην πατρίδα της, κοντά στην οικογένεια της, καθώς, μετά και από τις απαγορεύσεις στις πτήσεις προς τις ΗΠΑ, η ανησυχία της έγινε φόβος.
Ο Πορφύρας ήταν, είναι και θα είναι ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ και φέρθηκε στην Κρίστεν, όπως θα θέλαμε να αντιμετωπίσει κάθε ομάδα το δικό μας παιδί, ΠΑΤΡΙΚΑ, γιατί, ειδικά σε τέτοιες περιστάσεις, προέχουν με απόλυτο τρόπο οι αξίες της ζωής, με την βασική αρχή μας ότι ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ είναι στο επίκεντρο.
Εάν αρχίσουν τα πρωταθλήματα και οι συνθήκες είναι κατάλληλες, η Κρίστεν μας θα επιστρέψει, ωστόσο, ο Πορφύρας φρόντισε και προτού μπεί στην πτήση της επιστροφής η 24χρονη αθλήτρια μας, τακτοποίησε πλήρως κάθε υποχρέωση που είχε αναλάβει απέναντι της.
Τόσο ως αθλήτρια ( 4 φορές μπήκε στην ιδανική επτάδα της αγωνιστικής ) όσο και ως προπονήτρια ( με επιμελή δουλειά στις Παγκορασίδες Δ ), η Κρίστεν ήταν ΑΨΟΓΗ, με ΗΘΟΣ υποδειγματικό. Ενα ΔΙΑΜΑΝΤΙ σε ΟΛΑ.
Την ευχαριστούμε, την περιμένουμε πίσω.
Επειδή δεν πρόλαβε να χαιρετίσει όλα τα μέλη της ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ του Πορφύρα, μας ζήτησε να δημοσιοποιήσουμε το παρακάτω μήνυμα, το οποίο παραθέτουμε αυτούσιο, με την προτροπή να το διαβάσετε όλο, καθώς άλλωστε μέσα από αυτές τις γραμμές ΄΄ αποκαλύπτεται΄΄ ότι ακριβώς είναι ο Πορφύρας μας.
Είναι ΤΙΜΗ μας και ΥΜΝΟΣ στον Πορφύρα, αυτό το μήνυμα της Κρίστεν μας, που δηλώνει ΄΄ επίτιμη Ελληνίδα΄΄ :

To my Porfyras Family,

In the last few days, amid all the craziness, my family and I have decided it is best if I go back home to the United States. While I am incredibly sad that I am leaving on such short notice and don't get to say goodbye, please know how grateful I am to have been a part of the Porfyras Family.

To my Mr. Nikos, my coaches and my teammates, thank you so much for making me feel like an honorary Greek. From day one, you all welcomed me with open arms and supported me in everything, even if we could barely understand each other. From teaching me Greek to grabbing coffee to winning on the court, I will cherish the memories we made together. Thank you, and I will miss you so much.

To our sponsors and supporters, thank you. There was nothing better than getting to play on our home court and look into the crowd and recognize almost everyone. Or getting delicious souvlaki at OGiorgakes, or a freddo espresso at the Lion, or a place to rest my head at night. Without your support, I would not have had the same experience here. I am forever grateful.

To my Academy girls, I will miss you so much! I'm so sorry I didn't get to say goodbye, but please know that you ALL have made such a positive impact in my life. I could be having a very bad day, but seeing your smiling faces and love of volleyball always put me in a better mood. I can't wait to visit again and see how all of you have progressed as volleyball players and young women. I'm so proud of each and every one of you, and I will think of you often. I love you chicas!

Thank you, Porfyras, for everything. I will never forget my short time here, and how each of you shaped me into the person I am today. I have grown as an athlete and woman, and am so proud to have been a part of this team. Don't worry, I will visit again! I wish everyone health and safety during this crazy time!

Best,
Kristen Gengenbacher

Η μετάφραση :

Στην οικογένεια μου του Πορφύρα

Τις τελευταίες ημέρες, μέσα σε όλη αυτή την τρέλα, η οικογένεια μου και εγώ αποφασίσαμε ότι θα ήταν καλύτερο να γυρίσω σπίτι, στις ΗΠΑ. Είμαι σε πολύ μεγάλο βαθμό λυπημένη για αυτή την εξέλιξη, καθώς, φεύγω τόσο γρήγορα και δίχως να αποχαιρετήσω, αλλά, θα ήθελα να γνωρίζετε ότι είμαι ευγνώμων για το γεγονός ότι αποτέλεσα μέλος της οικογένειας του Πορφύρα.
Στον κ. Νίκο μου, στους προπονητές, τις συναθλήτριες μου, σας ευχαριστώ τόσο πολύ για το γεγονός ότι με κάνατε να νιώσω σαν επίτιμη Ελληνίδα. Από την πρώτη ημέρα, με καλωσορίσατε με ανοιχτές αγκαλιές, με υποστηρίξατε σε όλα, ακόμα και αν με δυσκολία μπορούσαμε να συνεννοηθούμε.
Με μάθατε ελληνικά, να πίνω καφέ, να κερδίζω στο γήπεδο, σας ευχαριστώ για όλες τις υπέροχες αναμνήσεις που μου χαρίσατε στη συνύπαρξη μας.
Σας ευχαριστώ για όλα, θα μου λείψετε πάρα πολύ.
Ευχαριστώ στους χορηγούς και τους φιλάθλους του Πορφύρα. Δεν υπήρχε τίποτα καλύτερο, από τα παιχνίδια στο σπίτι μας, στο γήπεδο μας, με την εξέδρα γεμάτη και με σχεδόν όλα τα πρόσωπα των θεατών να μου είναι γνωστά, οικεία. Δεν υπήρχε τίποτα καλύτερο από το εξαιρετικό σουβλάκι στον ΄΄ Γιωργάκη΄΄, ένα φρέντο εσπρέσο στο ΄΄ Λιοντάρι΄΄, ή από το γεγονός ότι είχα ένα σπίτι να ξεκουρασθώ το βράδυ. Χωρίς την υποστήριξη σας, δεν θα είχα αυτή την εμπειρία εδώ.
Θα είμαι για πάντα ευγνώμων !
Στα κορίτσια μου της Ακαδημίας, θα μου λείψετε τόσο πολύ ! Λυπάμαι που δεν μπόρεσα να σας αποχαιρετήσω, αλλά, θα ήθελα να ξέρετε ότι ΟΛΕΣ επιδράσατε θετικά στη ζωή μου. Ακόμα και αν είχα πολύ άσχημη ημέρα, έφτιαχνε η διάθεση μου βλέποντας τα χαμογελαστά πρόσωπα σας και την αγάπη σας για το βόλεϊ. Ανυπομονώ να σας δώ ξανά και να διαπιστώσω την πρόοδο σας στο βόλεϊ και την εξέλιξη σας σε νεαρές γυναίκες. Είμαι πολύ υπερήφανη για όλες σας και θα σας σκέφτομαι συχνά. Σας αγαπώ μικρές μου !
Ευχαριστώ Πορφύρα, για όλα. Δεν θα ξεχάσω ποτέ την σύντομη περίοδο μου εδώ και πως καθένας από εσάς με μεταμόρφωσε στο πρόσωπο που είμαι σήμερα. Μεγάλωσα ως αθλητής και γυναίκα και είμαι τόσο υπερήφανη που αποτέλεσα μέλος αυτής της ομάδας. Μην ανησυχείτε, θα ξανάλθω ! Εύχομαι σε όλους, υγεία και ασφάλεια στη διάρκεια αυτής της τρελής περιόδου !

Τα καλύτερα,
Κρίστεν Γκενγκενμπάχερ