Παρασκευή 3 Νοεμβρίου 2017

Δηλώσεις της Μαριαλένας Δραγουμάνου στο σάϊτ της Ομοσπονδίας www.volleyball.gr

Ήταν για χρόνια αρχηγός των Μακεδόνων Αξιού. Έζησε χαρές και λύπες, αλλά ήρθε η στιγμή για να αντιμετωπίσει τον σύλλογο στον οποίο αφιέρωσε μεγάλο μέρος της καριέρας της. 

Ο λόγος για την Μαριαλένα Δραγουμάνου, η οποία υπηρέτησε τους Μακεδόνες από το 2011 μέχρι το 2017 (με ένα διάλλειμα τη σεζόν 2014-15 που έπαιξε στο Ανατόλια), και αύριο θα επιστρέψει στην παλιά της... γειτονιά.
 
Ποιος είναι ο λόγος όμως που... κατέβηκε στον Πειραιά;  «Εμπιστεύτηκα τον Πορφύρα, τον προπονητή κ. Πανδή και τον κ. Δελαγραμμάτικα και αποφάσισα να έρθω στην Αθήνα. Είναι ένας σύλλογος με άλλη ιστορία και φιλοδοξίες. Μου έδωσαν κίνητρα και έτσι πήρα την απόφαση να έρθω στον Πειραιά. Ελπίζω να τους δικαιώσω και να κάνω το ίδιο καλές εμφανίσεις με τη νέα μου ομάδα. Ταυτόχρονα αν μπορέσω αργότερα να συνδυάσω τις σπουδές μου με ένα μεταπτυχιακό, θα ήταν ένας ωραίος συνδυασμός» λέει στο www.volleyball.gr.

Στη συνέχεια αναφέρθηκε στην πενταετία που πέρασε στα Κύμινα και τα συναισθήματά της στην επιστροφή: «Ήμουν για πέντε χρόνια στους Μακεδόνες και δεν μπορώ να πω ότι είχα παράπονα. Όπως όλες οι ομάδες έχουν προβλήματα, αλλά δεν με επηρέασαν, ήταν πολύ καλοί όλοι μαζί μου. Είναι δυνατά συναισθήματα να μπαίνεις αντίπαλος σε μία ομάδα που ήσουν αρχηγός και έκανες τις καλύτερες εμφανίσεις της καριέρα σου. Απέναντι σε αθλήτριες και προπονητές που είχαμε πολλές καλές στιγμές. Μέσα στο γήπεδο θέλω να νικήσω, αλλά έξω δεν αλλάζει κάτι. Εύχομαι να κάνουν μία καλή πορεία, να πετύχουν τους στόχους τους και τα κορίτσια και ο σύλλογος να είναι υγιείς».