Παρασκευή 27 Μαΐου 2022

Συνεχίζουμε ΜΑΖΙ στην ΑΓΑΠΗ μας !

 


Το τμήμα βόλεϊ του Πορφύρα, πιστό στη λογική που ακολουθεί και στη φιλοσοφία που υπηρετεί διαχρονικά, προχώρησε στη στοχευμένη επαναβεβαίωση εμπιστοσύνης, ήδη, με 5 από τις αθλήτριες της Γυναικείας ομάδας του, οι οποίες συνεχίζουν μαζί μας, γιατί το θέλουν και το θέλουμε, τόσο απλά.

Πρόκειται για την αρχηγό μας Εβελίνα Θαλασσινού ( ακραία, γεννημένη το 1995, θα ξεκινήσει τον 18ο χρόνο της στον Πορφύρα από όπου προέρχεται ), την Πετρίνα Μπουτσελάκου ( λίμπερο, 2000, επίσης παιδί από την Ακαδημία μας ), την Αναστασία Ποντικάκη ( κεντρική, 2000, θα μπεί στον 5ο χρόνο στον Πορφύρα ), την Μαρία Σάντε ( κεντρική, 1997, στη 2η σεζόν της μαζί μας ), την Ελένη Παγωμένου ( ακραία, 2002, επίσης στη 2η χρονιά της στον Πορφύρα ).

Θα ακολουθήσει και δεύτερη δέσμη ανακοινώσεων για παιδιά που συνεχίζουν μαζί μας, προς το παρόν ωστόσο ας δούμε τι δήλωσαν οι 5 αθλήτριες μας, οι οποίες έδειξαν έμπρακτα ότι αγαπούν τον Πορφύρα :

Εβελίνα Θαλασσινού : '' Ακόμα μία χρονιά στην ομάδα που με έχει στηρίξει τόσα χρόνια ! Εύχομαι η καινούργια σεζόν να είναι γεμάτη υγεία, δημιουργικότητα και ανοδική πορεία ! ''.

Πετρίνα Μπουτσελάκου : '' Η περσινή σεζόν δεν έκλεισε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, παρ' όλα αυτά θέλω να είμαι αισιόδοξη για την επόμενη, που προβλέπεται πολύ ενδιαφέρουσα και ανταγωνιστική. Χαίρομαι που θα αγωνίζομαι και φέτος στην ομάδα του Πορφύρα και εύχομαι να έχουμε καλό πρωτάθλημα με επιτυχίες και χωρίς τραυματισμούς ''.

Αναστασία Ποντικάκη : '' Νιώθω ενθουσιασμένη και έτοιμη μαζί με τις συμπαίκτριες μου και τους προπονητές μου να ξεκινήσουμε την σκληρή δουλειά  με πάθος και όρεξη ώστε να εκπληρώσουμε τους στόχους μας. Για 5η συνεχόμενη χρονιά θα είμαι μέλος της ομάδας-οικογένειας του Πορφύρα και ευχαριστώ την Διοίκηση που για άλλη μία χρονιά με εμπιστεύθηκε ''.

Μαρία Σάντε : ''  Είμαι πολύ χαρούμενη που θα είμαι για άλλη μια χρονιά στην ομάδα του Πορφύρα και θα' θελα να ευχαριστήσω την Διοίκηση και τον προπονητή για την εμπιστοσύνη προς το πρόσωπό μου. Εύχομαι να δούμε  όμορφο βόλεϊ φέτος, χωρίς τραυματισμούς. Με όρεξη για δουλειά και θέληση να φέρουμε την ομάδα πιο κοντά στην επίτευξη των υψηλών στόχων   ''.

Ελένη Παγωμένου : '' Ευχαριστώ τον Πορφύρα για την εμπιστοσύνη που μου δείχνει.  Είμαι πολύ χαρούμενη που θα συνεχίσω να αγωνίζομαι με την ομάδα του Πορφύρα. Υπόσχομαι να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για την επίτευξη των στόχων της ''.