Δευτέρα 12 Φεβρουαρίου 2018

Δραγουμάνου : ΄΄ Δικαιωμένη για την επιλογή μου να έλθω στον Πορφύρα΄΄


Για πρώτη φορά στην καριέρα της, η Μαριαλένα Δραγουμάνου του Πορφύρα, αναδείχθηκε MVP στο πρωτάθλημα της Volleyleague Γυναικών.
Η 26χρονη ακραία, πτυχιούχος φιλολογίας, μίλησε στο volleyball.gr για το πρώτο της βραβείο ως πολυτιμότερη αθλήτρια, την επιλογή της να μετακομίσει στον Πειραιά για λογαριασμό του Πορφύρα και για τους προσωπικούς της στόχους.
«Δεν μου είχε περάσει καν από το μυαλό ότι μπορεί να ήμουν η MVP της αγωνιστικής. Χάρηκα πολύ όμως, είναι μία δικαίωση για εμένα, τον προπονητή μου και την ομάδα. Θέλω να το αφιερώσω σε όλους τους προπονητές που είχα από όταν ξεκίνησα το βόλεϊ, στους ανθρώπους που με έχουν στηρίξει και ξέρουν αυτοί ποιοι είναι. Μπορώ όμως να δώσω ακόμα περισσότερα και είμαι αισιόδοξη για το μέλλον» ήταν το πρώτο σχόλιο της Δραγουμάνου, με την συζήτηση να πηγαίνει στο φετινό πρωτάθλημα.
«Είναι η έκτη σεζόν που παίζω στην κατηγορία και δυστυχώς το επίπεδο έχει πέσει. Στον Πορφύρα είχαμε θέσει στόχο από την αρχή του πρωταθλήματος την παραμονή μας. Πιστεύω ακόμη και αν δεν υπήρχαν οι αποχωρήσεις του Παναθηναϊκού και του Ηρακλή Κηφισιάς, ο Πορφύρας θα είχε καταφέρει τον στόχο του. Ακόμα δεν έχουμε φτάσει το μέγιστο της απόδοσής μας και δεν έχουμε δώσει το 100% που μπορούμε».
Η Μαριαλένα Δραγουμάνου, με καταγωγή από την Κοζάνη, για πρώτη φορά στην καριέρα της μετακομίζει στην Πειραιά, μετά από έξι χρόνια στην Θεσσαλονίκη, εκεί όπου πέρασε μία πενταετία στους Μακεδόνες Αξιού και έναν χρόνο στο Ανατόλια. «Έχω δικαιωθεί για την επιλογή μου να έρθω στον Πορφύρα. Είμαι ικανοποιημένη από τις συμπαίκτριές μου, τον προπονητή μου, Βασίλη Πανδή και τον Νίκο Δελαγραμμάτικα, που είναι ο άνθρωπος που τρέχει την καθημερινότητα του συλλόγου και είναι πάντα δίπλα μας. Τους ευχαριστώ που μου έδωσαν την ευκαιρία να έρθω στον σύλλογο και θέλω να τους δικαιώσω για την επιλογή τους».
Όνειρο της Δραγουμάνου, όπως δήλωσε, είναι να αγωνιστεί σε ευρωπαϊκό παιχνίδι και να νιώσει την... αίγλη της Ευρώπης. «Θέλω πολύ να αγωνιστώ σε ευρωπαϊκό παιχνίδι και να αντιμετωπίσω τις καλύτερες ομάδες, κάτι που το επιζητώ εδώ και αρκετά χρόνια και ελπίζω στο μέλλον να μου δοθεί η ευκαιρία».