Παρασκευή 4 Μαΐου 2018

Συνεχίζουν μαζί Πορφύρας-Εμιλι Κωνσταντέλλου




Μαζί με το ταλέντο, το ήθος  και την συνέπεια της δείχνει καθημερινά και την αφοσίωση της στην ομάδα Βόλεϊ του Πορφύρα, κάνοντας την διαδρομή Νέα Ευθραία-Πειραιάς και το αντίστροφο.
Η Εμιλι Κωνσταντέλλου, που όπως σχεδόν όλες οι αθλήτριες μας κατάγεται από τον Πειραιά, ανεξάρτητα από τον τωρινό τόπο κατοικίας της οικογένειας της, μας τιμά με την εμπιστοσύνη της, καθώς, δέχθηκε να συνεχίσει να αγωνίζεται στην Α1 με τον Πορφύρα και έτσι ανανεώθηκε η συνεργασία μας για τη σεζόν 2018-2019.
Η κεντρική που δεν έχει κάν κλείσει τα 21, πιστεύουμε ότι θα βοηθήσει ουσιαστικά τον Πορφύρα και στη νέα σεζόν, συνεχίζοντας με δουλειά και προσήλωση.
Η αθλήτρια του Πορφύρα, δήλωσε στο porfyrasvolley.blogspot.com : ΄΄ Ευχαριστώ την ομάδα του Πορφύρα και προσωπικά τον κ. Δελαγραμμάτικα και τους προπονητές μου Βασίλη Πανδή και Πόπη Καλλή, για την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν από την περσινή σεζόν, παρέχοντας μου την ευκαιρία να αγωνισθώ στην Α1. Την επόμενη αγωνιστική χρονιά θα δώσω τον καλύτερο εαυτό μου, προκειμένου να βοηθήσω και εγώ την ομάδα μου να πετύχει τους στόχους της. Εύχομαι υγεία σε όλες τις συμπαίκτριες μου και τα καλύτερα έρχονται ΄΄ .