Τρίτη 16 Απριλίου 2019

Σέλεϊ Αντερσον : ΄΄ Ο Πορφύρας θα είναι πάντα το σπίτι μου ΄΄.



Πριν από μία ώρα, ξεκίνησε το ταξίδι της επιστροφής της Αμερικανίδας πασαδόρου του Πορφύρα Σέλει Ράε Αντερσον.
Ο ίδιος που την υποδέχθηκε, την συνόδευσε και την αποχαιρέτησε.
Στον Πορφύρα, άλλωστε, δεν έχουμε....προεδριλίκια και...μεγαλεία.
Γονείς είμαστε και προσφέρουμε στην ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ της ΟΜΑΔΑΣ μας.
Ευχαριστούμε τους 5 γονείς αθλητριών μας που συνέβαλαν στα έξοδα για την Σέλει, όπως και το ψητοπωλείο " Γιωργάκης " στο Χατζηκυριάκειο που διευκόλυνε τα μέγιστα στην καθημερινή σίτιση της.
Η Σελ θέλησε να δημοσιοποιήσουμε την παρακάτω γραπτή δήλωση της, την οποία μεταφέρουμε αυτούσια, όπως την συνέταξε, στα αγγλικά.
Την ευχαριστούμε για το ήθος και την προσφορά της και την περιμένουμε πίσω.
Η δήλωση της Σέλει Άντερσον:
" Thank you to Porfyras for allowing me to continue my volleyball career and helping me find success in my first season as a professional as well as my first season away from home.
I feel grateful to have been able to meet so many wonderful people both on and off the court in my time here in Greece.
Thank you to Mr. Nikos and his family for supporting me and helping my get here.
Thank you to my coaches and teammates for creating a fun and competitive environment to play the sport I love.
Thank you to my academies team for helping me with learning the language and providing me with so much love and joy everyday.
Thank you to all supporters/fans who have helped the team and came to matches, not only do we play for ourselves but we play for you. Thank you to those who have sponsored me and helped my transition to a new place.
It wasn't always easy but I always had the support of the team and Porfyras family behind me.
It was an amazing experience to play in such a passionate country and Porfyras will always be my home" .
Και η μετάφραση :
''  Ευχαριστώ τον Πορφύρα που μου επέτρεψε να συνεχίσω την καριέρα μου στο βόλεϊ και με βοήθησε να έχω επιτυχία  τόσο ως επαγγελματίας όσο και στην πρώτη σεζόν μου μακριά από το σπίτι μου.
Αισθάνομαι ευγνώμων για το γεγονός ότι είχα την δυνατότητα να συναντήσω τόσους θαυμάσιους ανθρώπους μέσα και έξω από το γήπεδο, στο διάστημα που ήμουν στην Ελλάδα.
Ευχαριστώ τον κ.Νίκο και την οικογένεια του, για την υποστήριξη που μου πρόσφερε και γιατί με βοήθησε να βρεθώ εδώ.
Ευχαριστώ τους προπονητές και τις συναθλήτριες μου γιατί δημιούργησαν ένα ενθουσιώδες και ανταγωνιστικό περιβάλλον, όπου έπαιξα το άθλημα που αγαπώ.
Ευχαριστώ την ομάδα μου στην Ακαδημία, για την βοήθεια τους ώστε να μάθω την γλώσσα και για την αγάπη και την χαρά που μου πρόσφεραν καθημερινά.
Ευχαριστώ όλους τους υποστηρικτές/φιλάθλους που βοήθησαν την ομάδα και έρχονταν στα παιχνίδια, γιατί δεν παίζουμε μόνο για εμάς αλλά και για εσάς. Ευχαριστώ όσους με υποστήριξαν ως σπόνσορες και βοήθησαν την μετάβαση μου σε ένα νέο μέρος.
Δεν ήταν πάντα εύκολα, αλλά, πάντα είχα την υποστήριξη της ομάδας μου και της οικογένειας του Πορφύρα που ήταν πίσω μου.
Ηταν μια εκπληκτική εμπειρία η αγωνιστική δράση σε μία τόσο παθιασμένη χώρα και ο Πορφύρας θα είναι πάντα το σπίτι μου΄΄.