Τετάρτη 21 Ιουνίου 2023

Η Αμερικάνα Ζε Ομογκίμπο στον Πορφύρα !



Η Αμερικανίδα διαγώνιος Ζε Ομογκίμπο ( γεννημένη τον Δεκέμβριο του 1997 ), συμφώνησε να ενταχθεί στο δυναμικό του Πορφύρα για τη σεζόν 2023-2024 και θα ενισχύσει την ομάδα μας στο πρωτάθλημα της Pre League Volley.

Η Ζε έπαιξε στο Πανεπιστήμιο της Νέας Ορλεάνης και στη συνέχεια αγωνίσθηκε στην Γερμανία με την Ράμπεν Βίλβσιμπουργκ και στην τελευταία σεζόν στην Αυστρία με την Κέλαγκ του Κλάγκενφουρτ.

Εχει πτυχιακές και μεταπτυχιακές σπουδές στη Φιλοσοφία, είναι το 3ο από τα 8 παιδιά της οικογένειας της, γεννήθηκε στο Ντιτρόϊτ και ζεί στο Σικάγο.

Είναι η 3η Αμερικανίδα, μετά τις απόλυτα πετυχημένες στον Πορφύρα Σέλ Αντερσον και Κρίστεν Γκενγκενμπάχερ που εντάσσεται στην ομάδα μας.

Πρωτόπαιξε βόλεϊ στα 15 της και έως τότε έκανε στίβο και μπάσκετ.

Σε δηλώσεις της, επεσήμανε : '' Ηταν ένα όνειρο μου από παιδί να έλθω στην Ελλάδα. Ετσι, είναι εξαιρετικά ενθουσιώδης η ευκαιρία να ζήσω σε αυτή τη μαγική χώρα παίζοντας το άθλημα που αγαπώ. Ευχαριστώ τον Πορφύρα για την ευκαιρία που μου πρόσφερε. Περιμένω να πανηγυρίσω μαζί με τις συμπαίκτριες μου, δίνοντας μάχη για κάθε πόντο, όπως είναι το πνεύμα της νέας ομάδας μου αλλά και το δικό μου ''. 

Ο Πορφύρας θα κάνει και ότι άλλο πρέπει ώστε να παρουσιασθεί ανταγωνιστικός και φιλόδοξος και στη νέα σεζόν.