Σάββατο 19 Νοεμβρίου 2011

Φιλική νίκη του Πορφύρα με 6-0 σετ

Σε φιλικό αγώνα στο ''Σαλπέας'' , πριν απο λίγο, ο Πορφύρας νίκησε με 6-0 σετ τον Φοίνικα.
Παίχθηκαν 6 σετ επειδή ενώσαμε προπονητικές ώρες και έτσι υπήρχε η δυνατότητα να χρησιμοποιηθούν όλα τα παιδιά και απο τις δύο ομάδες.
Ο προπονητής μας Γιάννης Τσουρουγιάννης είδε πρόοδο απο τις αθλήτριες μας.
Αυτό σημαίνει ότι η συνεργασία τους αποδιδει καρπούς.
Αν κιόλας, τα παιδιά μείνουν σοβαρά, τότε έχουμε μπροστά μας μία πολύ καλή φουρνιά Παγκορασίδων.
Μαζί τους έπαιξαν και ορισμένα απο τα Μίνι μας.
Αντίστοιχα, το ίδιο συνέβη και απο την πλευρά του Φοίνικα.
Αυτό ήταν το τρίτο φιλικό για τις Παγκορασίδες μας, απο την αρχή της σαιζόν.

Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2011

Ωραία παιχνίδια στις Νεάνιδες

Συναρπαστικά παιχνίδια, που φανερώνουν το υψηλό επίπεδο των πρωταθλημάτων της ΕΣΠΕΔΑ, έγιναν χθες βράδυ στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος των Νεανίδων.
Στον Α΄Ομιλο όπου αγωνίζεται ο Πορφύρας, η ομάδα μας νίκησε με 3-0 τον Θρίαμβο, ο Ολυμπιακός επικράτησε με 3-2 της Ευρυάλης.
Στον Β΄ Ομιλο, η Αρτεμις πέρασε απο το Καματερό με επικράτηση επί της Αμιλλας με 3-0 ενώ το Ιλιο πέτυχε σημαντική εκτός έδρας νίκη ,επί του Πανιωνίου, με 3-2 σετ ( μάλιστα, ο Πανιώνιος προηγήθηκε με 2-0 ). Στον άλλο αγώνα του ίδιου Ομίλου, το Αιγάλεω σημείωσε επιτυχία επί της Ηλιούπολης με 3-1 σετ.
Είναι χαρακτηριστικό ότι εφέτος παίρνουν μέρος στο πρωτάθλημα Νεανίδων λιγότερες ομάδες σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, μόλις 12, αλλά, υπάρχει ποιότητα και τουλάχιστον αποζημιώνονται τα παιδιά και συνολικά οι ομάδες για αυτή την ταλαιπωρία της Πέμπτης, η οποία αξίζει τον κόπο αφού χάρις στην ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΗ αλλαγή της προκήρυξης απο την ΕΣΠΕΔΑ, θα παίξει κάθε ομάδα τουλάχιστον 17 αγώνες.
Με αυτόν τον τρόπο τα παιδιά παίρνουν αυτό που θέλουν. Παιχνίδια. Και οι ομάδες  προετοιμάζουν τις αθλήτριες με τις οποίες θα ζήσουν και στα επόμενα χρόνια.
 

Να μία καλή ευκαιρία για να μείνει ή να μπεί ένα παιδί στο βόλει



Ο Σύνδεσμος Διαιτητών Πετοσφαίρισης Δυτικής Αττικής και Πειραιά (ΣΥ.Δ.ΠΕ.Δ.Α.Π.) υπό την αιγίδα της Ομοσπονδίας Διαιτητών Βόλλεϊ Ελλάδος (Ο.Δ.Β.Ε.), διοργανώνει σχολή νέων διαιτητών τον προσεχή Δεκέμβριο στο Δημαρχείο Δραπετσώνας (Καραϊσκάκη & Αγωνιστών Πολυτεχνείου). 
Πρόγραμμα:
Σάββατο 3 & 10 Δεκεμβρίου 10:00-15:00
Κυριακή 4 & 11 Δεκεμβρίου 10:00-15:00

Απαραίτητα δικαιολογητικά:
1.     Αντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας
2.     Απολυτήριο Λυκείου ή αντίγραφο πτυχίου ή πιστοποιητικό σπουδών ανωτάτης ή ανωτέρας εκπαίδευσης
3.     Ποινικό μητρώο (γενικής χρήσης τύπου Β')
Κόστος συμμετοχής 20€

Για δήλωση συμμετοχής & πληροφορίες τηλ. 2104833444 (Τρίτη 18:00-20:00) ,6936518516 ή στείλτε email στο info@sydpedap.gr

http://sydpedap.gr/photo/sydpedapsxoli11.gif

Σύνδεσμος Διαιτητών Πετοσφαίρισης
Δυτικής Αττικής & Πειραιά
τηλ/φαξ: 2104833444
mail: info@sydpedap.gr

Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2011

Πορφύρας 3Χ3

Τρία επί τρία μας κάνει εννιά...
Ετσι δεν είναι ;
Ε, ο Πορφύρας έκανε το 3Χ3 απόψε με τη νίκη του στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος Νεανίδων, στο '΄Σαλπέας'', απέναντι στον Θρίαμβο  Χαιδαρίου. Το 3-0 σετ σηματοδοτεί νικηφόρα παρουσία στην πρώτη αγωνιστική του πρωταθλήματος, όπως νικηφόρα κερδίσαμε και στις Κορασίδες στο Μοσχάτο και στις Γυναίκες στην Αμφιάλη.
Οι οιωνοί είναι καλοί. Οποτε ξεκινήσαμε με τρείς σερί νίκες και στα τρία πρωταθλήματα, Κορασίδων, Γυναικών και Νεανίδων, πήραμε τίτλο στην ίδια σαιζόν. Και τα 2 Κύπελλα μας έτσι τα πήραμε.
Φέτος δεν υπάρχει Κύπελλο και έτσι θα πάρουμε τον άλλον τίτλο. Τον καλό....
Οι Νεάνιδες μας ήταν πολύ καλές, ειδικά στο πρώτο σετ και κέρδισαν μία δυνατή ομάδα, όπως είναι ο Θρίαμβος, απο τον οποίο είχαμε χάσει πέρσι στο αντίστοιχο παιχνίδι, με 3-2 σετ.
Ντεμπούτο για την Νίκη Κουτσιβίτη και πρώτη εμφάνιση της  Στέβης Χαλβατζή ως αρχηγού.
Εξαιρετική η συνεργασία του γνωστού...διδύμου Χα--Χα ( Χατζηπέτρου--Χαλβατζή) , ωραία απόδοση απο όλα τα παιδιά.
Τα σετ ήταν 25-14, 25-23 και 25-14.
Στο δεύτερο σετ είδαμε δυνατή ''μονομαχία'' αλλά τις πιο θεαματικές προσπάθειες τις απολαύσαμε στο πρώτο σετ όπου όλα κρίθηκαν σε μόλις 12 λεπτά. Χρόνος--ρεκόρ για ένα σετ.
Υπενθυμίζουμε ότι ο Πορφύρας, συνειδητά, ΔΕΝ κάνει μεταγραφές στις ομάδες υποδομών του, με μόνη εξαίρεση την Κουτσιβίτη που ήλθε απο τον Ολυμπιακό για να μείνει, καθώς πληροί τις προδιαγραφές που αφορούν και καλύπτουν την ομάδα μας, σε όλους τους τομείς και ασφαλώς όχι μόνο στον αθλητικό.
Ο Πορφύρας δουλεύει με τα δικά του παιδιά και απολαμβάνει την πρόοδο τους και τη χαρά της δημιουργίας. Ετσι, όλοι είμαστε μπροστά στο έργο που φτιάξαμε και στις ευθύνες αλλά και στη συμμετοχή μας.
Αυτός ο φούρνος στη Φρεαττύδα, αυτά τα καρβέλια βγάζει. Και είναι καλά.Πολύ καλά.
Και ταυτίζονται με μία ομάδα που τους δίνει παραπάνω απο αυτά που μπορεί και σίγουρα, πάνω απο όλα, αγάπη και αθλητική παιδεία.
Αριστη η διαιτησία των Τριανταφυλλόπουλου--Σπανού.
Α.Ο.Φ. ΠΟΡΦΥΡΑΣ ( προπονητής Γκούντας ) Χατζηπέτρου, Χαλβατζή, Κουτσιβίτη, Τσιραντωνάκη, Θαλασσινού, Α.Πρίφτη, Λιάρου, Μουρέλου, Ε. Πρίφτη, Παλημέρη, Δημητρίου.
ΘΡΙΑΜΒΟΣ ( προπονήτρια Κιορπέ ) Εικοσιπεντίδου, Σκουλικαρίτη, Τζορμπατζίδη, Τζαλαλή, Παπαδιώτη, Θεοδοσίου, Αικ. Καρκούλια, Α.Καρκούλια, Καλογεροπούλου, Σταμάτη.  

Καλή επιτυχία απο την γυναικεία ομάδα μας

''Καλό ξεκίνημα'' εύχονται στις  Νεάνιδες της ομάδας μας οι αθλήτριες της γυναικείας ομάδας βόλει του Πορφύρα που ελπίζουν και πιστεύουν σε διάκριση των Νεανίδων μας στο πρωτάθλημα της ΕΣΠΕΔΑ.
Απο τα κορίτσια της 12άδας της γυναικείας ομάδας μας τα 3 είναι αθλήτριες των Νεανίδων και άλλο ένα προέρχεται απο την Ακαδημία μας.
Είναι εύλογο ότι η γυναικεία ομάδα και οι Νεάνιδες του Πορφύρα λειτουργούν ως συγκοινωνούντα δοχεία.
Αλλωστε, στιην γυναικεία ομάδα μας έχουν αγωνισθεί και οι άλλες 9 άθλήτριες των Νεανίδων μας και είναι εν δυνάμει μονάδες και στελέχη της.
Με αυτή τη λογική προχωρά ο Πορφύρας που προσπαθεί για την Ακαδημία του, με λάθη, παραλείψεις, ενίοτε με άγνοια, αλλά, τουλάχιστον με αφοσίωση, ενδιαφέρον  και εντιμότητα, στοιχεία που επειδή λείπουν σήμερα όχι απο το βόλει αλλά απο την κοινωνία, ευτυχώς ...ανιχνεύονται και αναγνωρίζονται εύκολα.

Πρεμιέρα για τις Νεάνιδες μας

Η ομάδα Νεανίδων του Πορφύρα ξεκινά απόψε τα παιχνίδια της στο πρωτάθλημα της ΕΣΠΕΔΑ, με την αναμέτρηση της με τον Θρίαμβο Χαιδαρίου στο ''Σαλπέας''.
Ο αγώνας θα αρχίσει στις 21. 30
Στην αποστολή του Πορφύρα είναι οι
Χατζηπέτρου      1994
Χαλβατζή             1993
Κουτσιβίτη            1993
Μουρέλου             1994
Θαλασσινού           1995
Τσιραντωνάκη        1995
Δημητρίου               1995
Λιάρου                     1996 
Α.Πρίφτη                  1996
Ε.Πρίφτη                   1996
Παλημέρη                 1996

Αμφίβολη παραμένει η συμμετοχή της Κατερίνας Τσαβαρή που προέρχεται απο τραυματισμό.

Η σύνθεση του Ρέντη

Απο την Α.Ε. Ρέντη μας έστειλαν μαίηλ με τη σύνθεση της ομάδας τους στο νικηφόρο αγώνα της με τον Θρίαμβο στο Χαιδάρι, με 3-0 σετ.
Τα παιδιά που χρησιμοποίησε ο --εξαιρετικός--κόουτς Μενδρινός είναι τα εξής.

Α.Ε.ΡΕΝΤΗ (Μενδρινός), Τριανταφυλλίδου, Ζώρζου, Νικολάκη, Νασκιντασβίλι, Κολυάρδου Μ, Φικάι, Παπουτσιάν, Χριστοφή, Κολυάρδου Ο., Καραπιπέρη, Θηραίου ( η τελευταία δέχθηκε τις δημόσιες ευχαριστίες της ομάδας της επειδή αν και σπουδάζει στην Τρίπολη ήταν στον αγώνα και μάλιστα θα συμμετέχει κάθε Τετάρτη στις αναμετρήσεις του Ρέντη στο πρωτάθλημα).
 Απουσίαζαν οι Παπαϊωάννου, Πάλι (λόγο επαγγελματικής υποχρέωσης στην Ρόδο).

Αλλαγή απο την ΕΣΠΕΔΑ για τις Κορασίδες

Την Κυριακή θα παίξουν οι Κορασίδες Ολυμπιακού--Πορφύρα στο Ρέντη για το πρωτάθλημα της ΕΣΠΕΔΑ.
Ο αγώνας είχε ορισθεί να αρχίσει στις 12 το μεσημέρι, ωστόσο, μετατέθηκε απο την ΕΣΠΕΔΑ η ώρα έναρξης του για τις 1.30μ.μ.
Αυτό έγινε επειδή νωρίτερα το κλειστό στο Ρέντη θα χρησιμοποιείται απο την Εθνική μας ομάδα των Ανδρών.
Ετσι, η ΕΟΠΕ ενημέρωσε την ΕΣΠΕΔΑ που μοιραία οδηγήθηκε σε αυτή τη μετάθεση ώρας.
Προκαλείται πρόβλημα καθώς το τμήμα βόλει Γυναικών του Πορφύρα έχει προγραμματίσει να γίνει την Κυριακή το εσωτερικό τουρνουά αθλητριών--γονιών με αγώνες 3Χ3 στο ''Σαλπέας'' και έτσι δε θα μπορέσουν, πιθανότατα, να πάρουν μέρος ορισμένοι γονείς που είχαν εκδηλώσει ενδιαφέρον, αλλά, δεν είναι δυνατό να γίνει αλλιώς.

Στις 10 μ.μ. αύριο, εκτάκτως, η προπόνηση των Γυναικών

Λόγω απρόπτης  αλλαγής στο προπονητικό πρόγραμμα του ''Σαλπέας'' , η οποία σχετίζεται με τη Σαββατιάτικη διεξαγωγή του αγώνα πρωταθλήματος του Φοίνικα,.η ομάδα βόλει γυναικών του Πορφύρα αύριο Παρασκευή 17/11 θα προπονηθεί ΕΚΤΑΚΤΩΣ στις 10 μ.μ. στο γήπεδο μας.

Περιμένουμε ενημέρωση

Οποια ομάδα της Α΄ΕΣΠΕΔΑ Γυναικών θέλει να αναφέρουμε στοιχεία και πληροφορίες για τα παιχνίδια της, πέραν εκείνων που συλλέξαμε με τηελφωνήματα που εμείς κάναμε, παρακαλούμε να μας στείλει τη σχετική ενημέρωση στο μαίηλ porfyrasvolley@gmail.com
Κυρίως, μας ενδιαφέρουν τα ονόματα των αθλητριών και των διαιτητών ,φυσικά δε και των προπονητών.
Να προβάλλονται οι πρωταγωνίστριες και οι πρωταγωνιστές.

Η επικοινωνία με μία ομάδα που τιμούμε...

Η διεύθυνση http://www.peiraikosvolley.yolasite.com/ είναι αυτή που φέρνει το βόλει του Πειραικού στο χώρο του  διαδικτύου.
Ευχόμαστε τα καλύτερα για τον Πειραικό τον οποίο τιμούμε, καθώς αναγνωρίζουμε όχι μόνο την αφοσίωση της Μαρίας Λιναράκη και του Αντώνη Φρατζέσκου αλλά και τη μακρά ιστορία και τη μεγάλη παράδοση που έχει τόσο ως τμήμα βόλει γυναικών όσο και ως σύλλογος.  

H ....εύκολη απάντηση...

Για εκείνους και εκείνες που είναι κοντά στην ομάδα βόλει γυναικών του Πορφύρα εδώ και καιρό, η απάντηση ήταν εύκολη.
Οι υπόλοιποι, έμαθαν ένα, ακόμα, στοιχείο για την ομάδα μας.
Η Μίνα Τσαπούρη είναι η πιο παλιά αθλήτρια του Πορφύρα.
Στα 28 της είναι ήδη  6 χρόνια στον Πορφύρα και έχει κατακτήσει 2 Κύπελλα ενώ έχει πάρει μία φορά τη 2η θέση στο πρωτάθλημα και τρείς φορές την 3η, μετά απο την κατάταξη των πλαίυ οφφ.
Αποκτήθηκε απο την Προοδευτική στο ξεκίνημα της νέας προσπάθειας που άρχισε τον Μάρτιο του 2006, με στόχο να γίνει πρωταγωνιστής ο Πορφύρας και να αλλάξει επίπεδο.
Η προσφορά της ως αθλήτρια ήταν, είναι και θα είναι ανεκτίμητη.
Παράλληλα, ως προπονήτρια έδωσε πολλά στα παιδιά μας και θα προσφέρει ακόμα περισσότερα, όταν οι συνθήκες το επιτρέψουν ξανά, με τις υποχρεώσεις που έχει αναλάβει στη ζωή της καθώς δεν είναι μόνο αθλήτρια και προπονήτρια αλλά και σύζυγος και μάλιστα βολλειμπολίστα.
Με την Μίνα, το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν περνά απαρατήρητη.
Εχει πάθος και πείσμα, λατρεύει το βόλει και έχει αποδείξει ότι τιμά τη φανέλα του Πορφύρα. Σε αυτά τα 6 χρόνια δίνει πάντα ότι έχει, είναι συνεπής, φιλότιμη, ανταγωνιστική.
Σε μία πολυετή πορεία, αναμφίβολα θα υπάρξουν παράπονα, παρεξηγήσεις, εντάσεις, διαφωνίες. Οπως και γέλιο, κλάμμα ( μετά απο τον τελικό με την Ιριδα στο Μοσχάτο, όταν άνοιγε η σαμπάνια στα αποδυτήρια...), φωνή ( ειδικά...), μουρμούρα, γκρίνια, χαρά.
Ολα μέσα στη ζωή είναι και στην κοινωνία της ομάδας.
Αλλά, οι 22 ψήφοι που πήρε η Μίνα απο τους 26 που ψήφισαν στο τελευταίο γκάλλοπ που κάναμε, απλώς, επιβεβαιώνουν ότι στο πέρασμα αυτών των χρόνων, ταυτίσθηκε με τον Πορφύρα.
Να έχεις την υγεία σου  και να ευχαριστηθείς αυτή τη σαιζόν.
Το αξίζεις.
Οπως και όλα τα παιδιά που φορούν τη φανέλλα του Πορφύρα.
Γιατί στο τέλος της ημέρας, όλες δείχνετε ότι αγαπάτε αυτή την ομάδα.....

Ν.Δελ. 

Πληροφορίες για τους αγώνες της Α΄ΕΣΠΕΔΑ

Επιβεβαιώνονται οι εκτιμήσεις μας για τη διεξαγωγή πολύ καλού πρωταθλήματος εφέτος στην Α΄ ΕΣΠΕΔΑ Γυναικών.
Απο την πρώτη αγωνιστική φάνηκε ότι θα έχουμε ένα όμορφο πρωτάθλημα. Με ανατροπές και εναλλαγές.
Εδώ και χρόνια άλλωστε, δεν είχε συμβεί να σημειωθούν, ήδη, απο την πρεμιέρα 2 σκορ με 3-2 σετ, στα 6 παιχνίδια του πρωταθλήματος ενώ με το ''καθαρό'' 3-0 τελείωσαν μόλις 3 απο τους αγώνες.
Τα αποτελέσματα, συνοπτικά, είναι
Αρης Αμφιάλης--Πορφύρας 0-3
Αργυρούπολη--Ηλιούπολη 0-3
Θρίαμβος--Ρέντης 0-3
Πειραικός--Ευρυάλη 3-1
Αιγάλεω--Φοίνικας 3-2
Απολλώνιος--Μοσχάτο 3-2

Επιμέρους λεπτομέρειες για τα 3 παιχνίδια για τα οποία δε σας δώσαμε ενημέρωση απο χθες βράδυ.
ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΣ---ΜΟΣΧΑΤΟ 3-2
Με νεανική ομάδα, ο Απολλώνιος ( η μεγαλύτερη σε ηλικία αθλήτρια του γεννήθηκε το 1992)νίκησε με 3-2 σετ το Μοσχάτο. Ο Απολλώνιος επέστρεψε στην τοπική κατηγορία μετά απο πολλά χρόνια στις εθνικές κατηγορίες ενώ το Μοσχάτο ανέβηκε εφέτος απο την Β΄κατηγορία.
Το πρώτο σετ το πήρε ο Απολλώνιος και μετά η διακύμανση του σκορ ήταν με εναλλάξ μορφή για τις δύο ομάδες ενώ το τάι μπρέικ πήγε στους γηπεδούχους με 15-9.
ΑΙΓΑΛΕΩ--ΦΟΙΝΙΚΑΣ 3-2
Ανανεωμένο και το Αιγάλεω, πήρε τη νίκη με περιπετειώδη τρόπο αλλά και εξαιρετικό επίπεδο μαχητικότητας. Απο τον Φοίνικα απουσίασε η Αλέκα Χρήστου ( λίμπερο) , η οποία έχει δοθεί απο τον Πορφύρα με συμφωνία ενός χρόνου.
Το πρώτο σετ το πήρε ο Φοίνικας με 25-15, ακολούθησε η ισοφάριση με 32-30 και ο Φοίνικας επέστρεψε με το 1-2 χάρις στο 15-25 με το οποίο επικράτησε.
Η δύναμη της έδρας έπαικε τον δικό της ρόλο και η αποφασιστικότητα του Αιγάλεω οδήγησε στην ισοφάριση με 2-2 σετ, χάρις στο 26-24.
Στο τάι μπρέικ, η ψυχολογία ήταν με το Αιγάλεω που κυριάρχησε με 15-7.
ΘΡΙΑΜΒΟΣ--ΡΕΝΤΗΣ 0-3
Οσοι γνωρίζουν, εκτιμούν ότι ο Ρέντης έχει όλα τα περιθώρια ώστε να είναι η ομάδα--αποκάλυψη του πρωταθλήματος. Στην πρώτη αγωνιστική, ήδη, έδειξε τις δυνάμεις που έχει καθώς νίκησε με 3-0 σετ στο Χαιδάρι τον Θρίαμβο. Τα σετ  ήταν 15-25, 20-25, 18-25.
Με τον Ρέντη αγωνίσθηκε η δική μας Χριστίνα Φικάι, ως βασική ακραία και είχε πολύ καλή απόδοση. Η Χριστίνα πήγε στο Ρέντη με υποσχετική ενός χρόνου απο τον Πορφύρα και την πορεία της την παρακολουθούμε με μεγάλο ενδιαφέρον.

Αποτελέσματα ΕΣΠΕΔΑ

Αρης Αμφιάλης--Πορφύρας 0-3 σετ ( 17-25, 11-25, 14-25)
Αργυρούπολη--Ηλιούπολη 0-3 σετ ( 17-25, 17-25, 10-25)
Πειρακός --Ευρυάλη 3-1 σετ ( προηγήθηκε ο Πειραικός 2-0 σετ, με 29-27 και 25-18, μείωσε η Ευρυάλη που πήρε το τρίτο σετ με 25-16 και στο τέταρτο σετ νίκησαν οι γηπεδούχοι με 25-18 και πήραν έτσι το τρίποντο). 

AEGEAN SPEED νίκη για τον Πορφύρα στην πρεμιέρα

Με τον αέρα.την αύρα , την ταχύτητα, την αξιοπιστία  και τη σταθερότητα της χορηγού μας εταιρείας  AEGEAN SPEED LINES, η ομάδα βόλει  γυναικών του Πορφύρα πέρασε νικηφόρα με 3-0 σετ  απο τις Σιταποθήκες όπου νίκησε  τον νεοφώτιστο αλλά άκρως επικίνδυνο Αρη Αμφιάλης.
Η ομάδα μας ήταν σοβαρή, προσεκτική και είχε ρυθμό, κυρίως μετά το πρώτο σετ προσαρμογής στο νέο πρωτάθλημα.
Τα κορίτσια πήγαν αρκετά καλά και πήραμε σπίτι τους 3 βαθμούς.
Καλορίζικες για την Νίκη Μανωλάκου, την Τζο Δήμα, την Πέννυ Καράκου και την Νίκη Κουτσιβίτη στο ντεμπούτο τους με τον Πορφύρα μας σε επίσημο παιχνίδι.
Δείχνουν ήδη ότι εντάχθηκαν στην ομάδα μας, σα να είναι δικά μας παιδιά.
Κοντά μας και η αρχηγός μας Στέλλα Μουστάκη η οποία πανηγύρισε τη νίκη μαζί με τις συναθλήτριες της. Η Στέλλα ίσως στάθηκε τυχερή μέσα στην ατυχία της καθώς έχει μία ευκαιρία να βιώσει την αγάπη της νέας ομάδας της και κυρίως των συναθλητριών της. Την αξίζει άλλωστε. Είναι, ήδη, κομμάτι του Πορφύρα.
Προσωπικές αναφορές και περιγραφές αγώνα, δε θα κάνουμε εύκολα.
Ο σκοπός μας είναι να προβάλλουμε την ομάδα μας και όχι να διεκδικούμε δάφνες γνώσης του αντικειμένου.
Εξάλλου, πάνω απο όλα, μετρά το σύνολο και σε αυτό εντάσσονται τα άτομα.
Η έννοια της ΟΜΑΔΑΣ είναι η πιο σημαντική.
Μία, μικρή, εξαίρεση να μας επιτρέψουν τα άλλα παιδιά να κάνουμε μόνο για την Μίνα που ήλθε στο γήπεδο αν και άρρωστη γιατί, απλώς, δεν ήθελε να λείψει απο την γιορτή.
Ποδαρικό με το δεξί και για τον προπονητή μας Κωνσταντίνο Γκούντα. Δουλεύει καλά. Μακάρι να δεί τη δικαίωση και για τους δικούς του κόπους.
Δυό λόγια για τον Αρη Αμφιάλης. Μας άρεσε ΠΟΛΥ το κλίμα που έχει, η καλή διάθεση των αθλητριών του και η συνοχή που δείχνει ότι έχει.
Μακάρι να μείνει στην κατηγορία γιατί απο αυτή την ομάδα και τη θετική ενέργεια που εκπέμπει, το βόλει στην ΕΣΠΕΔΑ έχει να κερδίσει πολλά. Καλή ομάδα, καλή παρέα, ωραία εικόνα.
Τα σετ ήταν 17-25, 11-25 και 14-25.
Ευχαριστούμε τον πρώην προπονητή μας Γιάννη Μπογιατζόγλου που ήλθε για να μας δεί.
Εβαλε το δικό του λιθαράκι σε αυτή την ομάδα. Δεν το ξεχνάμε.
Αριστη η διαιτησία του κ. Κατσούλη και της κας Πάτση.
Σωστή η σημειωτής κα Σαράφογλου.
Α.Ο.Φ. ΠΟΡΦΥΡΑΣ( Γκούντας ) Γρηγορίου, Τσαπούρη, Δήμα, Καράκου, Γκούρα, Μπαλλή, Θεοχάρη, Μανωλάκου, Χαλβατζή, Κουτσιβίτη, Δελαγραμμάτικα, Χατζηπέτρου.
ΑΡΗΣ ΑΜΦΙΑΛΗΣ( Ευθυμιάδου)  Μπεγνή, Αγγελάκη, Βογιατζή, Κιοσπέ, Διόγου, Αναστασίου, Τσαβδάρογλου, Μαρτίν, Γιαννοπούλου, Αποίκου, Μοναστηριώτη Σ , Μοναστηριώτη Ε. 

Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2011

Πρεμιέρα για τον Πορφύρα

Στις Σιταποθήκες, στο κλειστό γήπεδο, δίπλα στο γήπεδο ποδοσφαίρου, στην περιοχή της Αμφιάλης, θα παίξουμε απόψε με τον Αρη Αμφιάλης, στις 21.00,. στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος της Α΄ΕΣΠΕΔΑ.
Αυτό είναι το πρώτο  επίσημο παιχνίδι για την γυναικεία ομάδα σας στη σαιζόν.
Η ομάδα μας θα είναι ΑΠΟΛΥΤΑ ΠΛΗΡΗΣ , καθώς αντιπροσωπεύει την έννοια της ομάδας στην  οποία η μία  παίζει για την άλλη και όλες για τον Πορφύρα.Οπότε, ΟΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΓΡΟΘΙΑ.
Απο κοντά, τα κορίτσια θέλουν το βασικότερο που μπορούμε να τους προσφέρουμε.
Χειροκρότημα, στήριξη στα δύσκολα, ενθάρρρυνση, συμπαράσταση.
Το ματς αρχίζει νωρίς.
Πάμε να δούμε τον Πορφύρα με τον Αρη Αμφιάλης.
Η περιπέτεια αρχίζει, με ένα παιχνίδι με μία επικίνδυνη νεοφώτιστη ομάδα, ικανή για όλα.
Ο Πορφύρας, που πεισματικά αντέχει στο χρόνο και δυναμώνει αντί να περιορίζεται, δεν είναι η ομάδα που βασίζεται στην ατομική ισχύ, αλλά, στην προσφορά των πολλών.
Ολοι αυτοί, οι πολλοί, που συντηρούν απο αυτά που δεν έχουν το τμήμα, όπως και όλοι εκείνοι στους οποίους αρέσει η υγιής προσπάθεια του Πορφύρα, λένε πολύ απλά ότι περιμένουν να χαρούν μία σαιζόν γεμάτη απο όμορφες εμπειρίες.
Καλό ξεκίνημα σαιζόν και στον Αρη Αμφιάλης.
Πάνω απο όλα υγεία για τις αθλήτριες του.
Και για τους ανθρώπους που τις υποστηρίζουν.
Η αδρεναλίνη ανεβαίνει, οι Τετάρτες ομορφαίνουν, πάμε να ευχαριστηθούμε παιχνίδι.


Ν.Δελ.

Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2011

Διανυκτέρευση σε Μουσείο

Παιδιά απο 8 έως 12 ετών θα περάσουν μία νύχτα δίπλα σε εκθέματα Μουσείων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Αυτό θα συμβεί, σε εκτέλεση του προγράμματος που έχει σχεδιασθεί απο φορείς του πολιτισμού, στα πρότυπα δράσεων σε Μουσεία της Αμερικής και της Μεγάλης Βρετανίας.
Τα παιδιά θα έχουν μαζί τους σεντόνια, κουβέρτες, πιτζάμες και παντόφλες. Ολα τα υπόλοιπα τα αναλαμβάνουν τα Μουσεία. Δηλαδή, τα στρώματα στους εκθεσιακούς χώρους, το δείπνο και το πρωινό.
Το πρόγραμμα κάθε βραδιάς στα Μουσεία περιλαμβάνει μουσικές εκδηλώσεις, ξεναγήσεις και εκπαδευτικά προγράμματα.
Το Αρχαιολογικό Μουσείο της Θεσσαλονίκης, το Μουσείο των Σιδηροδρόμων και το Πολεμικό Μουσείο, στην ίδια πόλη, καλούν σε διανυκτέρευση παιδιά την Παρασκευή, με την γραπτή έγκριση των γονέων τους. Αρωγός σε αυτή την προσπάθεια είναι ο Δήμος Θεσσαλονίκης.
Συνολικά, μετέχουν στη συγκεκριμένη πρωτοβουλία, 10 Μουσεία της Θεσσαλονίκης.
Στην Αθήνα, στο Ιδρυμα Β. και Μ. Θεοχαράκη ( τηλέφωνο 210-3611206) περίπου 15 παιδιά που  θα  συνοδεύονται  υποχρεωτικά απο έναν γονέα,θα περάσουν μία νύχτα, πλάι σε έργα της έκθεσης '' Ο κόσμος του Οδυσσέα Ελύτη Ποίηση και Ζωγραφική'', το Σαββατόβραδο.
Τα Μουσεία ανοίγουν, τα γήπεδα θα τα ανοίξουμε όπως και όσο πρέπει όπως και τα γυμναστήρια στα σχολεία ;
Ο πολιτισμός δείχνει τον δρόμο στον αθλητισμό. Ο αθλητισμός θα ακολουθήσει ή θα μείνει εγκλωβισμένος ;

Ν.Δελ. 

Τουρνουά Χριστουγέννων 2011

Οι αθλητικές εγκαταστάσεις του Ατέρμονα ( στον Αγιο Παντελεήμονα Κιλκίς, 20 χιλιόμετρα απο τη Θεσσαλονίκη)   σε συνεργασία με την εκπομπή ''Ωρα για Volley'', διοργανώνουν απο τις 27 έως τις 29 Δεκεμβρίου, Τουρνουά Βόλει για Κορασίδες,  το Christmas Star Volley.
Κάθε ομάδα θα παίξει απο 4 έως και 6 ματς σε αυτό το Τουρνουά στο οποίο οι διοργανωτές φιλοδοξούν να έχουν κοντά τους συνολικά 16 ομάδες απο όλη την Ελλάδα.
Οι αγώνες θα ξεκινήσουν το πρωί της 27ης Δεκεμβρίου και θα ολοκληρωθούν το μεσημέρι της 29ης Δεκεμβρίου.
Οι 16 ομάδες θα χωρισθούν σε 4 Ομίλους των 4 ομάδων.
Για περισσότερες πληροφορίες και λεπτομέρειες ως προς τις παροχές φιλοξενίας, τον τρόπο διεξαγωγής των αγώνων  και το κόστος συμμετοχής, όσοι ενδιαφέρονται μπορούν να επικοινωνήσουν με τον τεχνικό συντονιστή της διοργάνωσης κ. Γιάννη Γιαννάκη, ο οποίος είχε την καλωσύνη να μας ενημερώσει σχετικώς.
Το τηλέφωνο του κ. Γιαννάκη είναι το 6945-370371.

Κανονικά την Πέμπτη οι Παγκορασίδες

Οι Παγκορασίδες του Πορφύρα έχουν κανονικά την Πέμπτη προπόνηση στο Γυμνάσιο.
Στις 5.30 μ.μ..
Ελπίζουμε, βέβαια, να μην είναι ...επηρεασμένες απο τον καιρό, ορισμένες απο τις μικρές μας, όπως παρατηρήθηκε στη χθεσινή προπόνηση.....
Το Σάββατο, βέβαια, θα μιλήσουμε στο ''Σαλπέας'' με όλες τις αθλήτριες του τμήματος, πριν απο την προπόνηση τους.....

Αρχίζουν και οι Νεάνιδες την Πέμπτη

Την Πέμπτη ξεκινά το πρωτάθλημα των Νεανίδων με τη συνάντηση της 2ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος ανάμεσα στον Πορφύρα και τον Θρίαμβο, στο ''Σαλπέας''.
Τακτοποιήθηκε το θέμα της διαιτησίας και έτσι θα αρχίσει το πρωτάθλημα, με την ΕΣΠΕΔΑ να αποφασίζει αργότερα για την ημερομηνία διεξαγωγής της 1ης αγωνιστικής των Νεανίδων.

Ξεκινάμε, επιτέλους, αύριο....

Είναι οριστικό. Το πρωτάθλημα της Α΄ΕΣΠΕΔΑ Γυναικών αρχίζει αύριο.Πριν απο λίγο τακτοποιήθηκε και η τελευταία εκκρεμότητα με τους διαιτητές.
Καλό κουράγιο σε αθλήτριες, προπονητές, προπονήτριες, διαιτητές, δύναμη στο προσωπικό και τη Διοίκηση της ΕΣΠΕΔΑ, ψυχραιμία στους παράγοντες και γερά συκώτια....
Πάνω απο όλα ΥΓΕΙΑ.
Να τελειώσουν το πρωτάθλημα ΟΣΟΙ και ΟΣΕΣ το αρχίζουν.
Και να μη ξεχνάμε ότι το βόλει είναι διέξοδος και εκτόνωση και δεν παίζεται, ειδικά στα τοπικά πρωταθλήματα, απο πλουσιόπαιδα.
Παιδιά που τρέχουν για το μεροκάματο , παιδιά που λίγοι ξέρουν τι πραγματικά τα απασχολεί και πόσο σοβαρά προβλήματα έχουν να λύσουν, παιδιά που αγωνιούν για το αύριο, παιδιά που έχουν θυσιάσει πολλά για τον αθλητισμό, παιδιά που βάζουν απο την τσέπη τους για να παίζουν.
Αυτά τα παιδιά παίζουν βόλει.
Αξίζουν το χειροκρότημα και πάνω απο όλα τον ΣΕΒΑΣΜΟ. ΟΛΩΝ.
Γιατί η αθλήτρια και ο αθλητής πρέπει ΠΑΝΤΑ να είναι στο επίκεντρο.
Οχι επειδή διακρίνεται απο αγιοσύνη, αλλά, επειδή, στο τέλος της ημέρας, ΑΓΑΠΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ αυτό που κάνει.
Κορίτσια, καλή διασκέδαση.

Ν.Δελ.

Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2011

Πρωταθλητής ο Πορφύρας

Σύμφωνα με το 87% των ατόμων που απάντησαν στο ερώτημα που θέσαμε σε ψηφοφορία στο μπλογκ μας, η ομάδα βόλει γυναικών του Πορφύρα θα τερματίσει πρώτη και θα πάρει το πρωτάθλημα εφέτος στην Α΄ ΕΣΠΕΔΑ.
Το 9% εκτιμά ότι ο Πορφύρας θα είναι τέταρτος και το 4% πιστεύει ότι θα μείνουμε στη δεύτερη θέση.
Το δικαίωμα στην έκφραση και ασφαλώς στη ψήφο είναι ελεύθερο, χωρίς αμφιβολία.
Ακόμα και όταν εκφράζει, απλώς, ευχή και όχι αντικειμενική κρίση.
Σε κάθε περίπτωση, ευχαριστούμε όλες και όλους για τη συμμετοχή και ευχόμαστε τα καλύτερα για τις δικές τους ομάδες.

Ενα πολύ δύσκολο πρωτάθλημα

Εφόσον όλα κυλήσουν ομαλά, με το θέμα που αφορά την παρουσία των διαιτητών στα παιχνίδια, το πρωτάθλημα της Α΄ ΕΣΠΕΔΑ Γυναικών θα ξεκινήσει την Τετάρτη.
Χρειάσθηκε να περιμένουμε έως τώρα ...80 ημέρες απο την έναρξη της προετοιμασίας μας προκειμένου να φθάσουμε στην αντίστροφη μέτρηση για το πρωτάθλημα.
Δηλαδή, ήδη,  αποκτάμε ένα κοινό στοιχείο με τον Ιούλιο Βερν.
Ποιητής ο Πορφύρας, παραμυθάς ( ;) ο Βερν, να που βρίσκεται η ταύτιση...
Ο Βερν έγραψε τον Γύρο του Κόσμου σε 80 ημέρες και ο Πορφύρας προετοιμάσθηκε τόσες ακριβώς ώστε να αρχίσει το πρωτάθλημα.
Προφανώς, κανέναν( ;)  δεν απασχολεί πως λειτουργεί και μένει ανταγωνιστική μία ομάδα με τόσα έξοδα σε αυτό το τρίμηνο, πως πείθει ανθρώπους να την βοηθήσουν για ένα πρωτάθλημα που δεν έχει αρχίσει ακόμη, πως ο προπονητής κρατά σε ετοιμότητα τις αθλήτριες, πως οι αθλήτριες ανταποκρίνονται όταν έχουν βαρεθεί να παίζουν φιλικά....
Αναμφίβολα, μένουμε ευχαριστημένοι, σε γενικές γραμμές, απο τον τρόπο με τον οποίο κρατήθηκε όρθια η ομάδα μας σε αυτό το τρίμηνο.
Μπράβο  στον προπονητή και τις αθλήτριες για τη σοβαρότητα και τη συνέπεια τους.
Οταν, πάντως, σχεδιάζεις μία σαιζόν 8 μηνών και βρίσκεσαι μπροστά σε ένα δεκάμηνο ενώ έχεις επιπλέον και τα έξοδα για τη διαιτησία, τότε, απλώς, κοιμάσαι ακόμα λιγότερο τα βράδυα. Ειδικά αυτή την εποχή....
Τουλάχιστον, να αποζημιωθούμε απο αυτά  που θα δούμε...
Το πρωτάθλημα περιμένουμε ότι θα είναι πολύ καλό και θα έχει συναρπαστικά παιχνίδια.
Αυτά που λέγονται δεξιά και αριστερά για δύο σούπερ φαβορί , τον Πορφύρα και την Ηλιούπολη, είναι μόνο για λαική κατανάλωση.
Ρωτείστε και τον Πανναξιακό, που ξεκίνησε ως το απόλυτο φαβορί στην Α2 και έχασε απο την νεοφώτιστη Θέτιδα στην Βούλα, απόλυτα δίκαια.
Δείτε και τον Παναθηναικό στην Α1 ανδρών που πάει απο τη μία ήττα στην άλλη.
Ολη η Α΄ ΕΣΠΕΔΑ είναι δυνατή και απρόβλεπτη.
Και είναι βέβαιο ότι θα υπάρξουν ομάδες που θα κάνουν μεγάλες ζημιές.
Πέφτουν άλλωστε μόνο 2 και έτσι όλοι θα είναι χαλαροί και χωρίς άγχος, σε αντίθεση ίσως με εκείνους που έχουν πιο ξεκάθαρη στόχευση, περισσότερο φιλόδοξη.
Η ευχή μας είναι μία.
ΥΓΕΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΘΛΗΤΡΙΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ.
Και παράλληλα, θεωρούμε ως ΔΕΔΟΜΕΝΟ ότι σε καιρούς κοινωνικής αναστάτωσης, ΟΛΕΣ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ θα προστατέψουν το πρωτάθλημα απο μεταφερόμενους απο άλλα αθλήματα οπαδούς.
Το βόλει γυναικών ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ ΤΑΡΑΞΙΕΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΑΛΛΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ.
Και φυσικά, περιμένουμε απο ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΣΠΕΔΑ να δείξουν στην πράξη ότι υιοθετούν αυτή την αντίληψη.
Καλό πρωτάθλημα. Και η ομάδα που είναι καλύτερη και πιο τυχερή μέσα στο γήπεδο να πάρει αυτό που δικαιούται. 

Ν.Δελαγραμμάτικας

Τα αποτελέσματα του Ομίλου μας

Στους άλλους αγώνες του Δ΄ Ομίλου μας, στις Κορασίδες, σημειώθηκαν τα εξής αποτελέσματα.
Ερμής Περάματος --Αργυρούπολη 0-3 σετ
Ολυμπιακός--Ευρυάλη  3-0 σετ   

Το Σάββατο ολοκληρώνεται ο Διαγωνισμός Ζωγραφικής

Ολοκληρώνεται το Σάββατο η διαδικασία παράδοσης απο τα παιδιά των τμημάτων Προμίνι και Μίνι των έργων που έχουν φτιάξει με αντικείμενο το βόλει, στο πλαίσιο του Διαγωνισμού  Ζωγραφικής ο οποίος οργανώθηκε απο το τμήμα βόλει γυναικών του Πορφύρα.
Τα έργα των παιδιών θα αξιολογηθούν την Κυριακή και την Δευτέρα θα ανακοινωθεί, απο το μπλογκ μας, ποιό απο αυτά κρίθηκε ως το πιο ενδιαφέρον.
Επειδή, βέβαια, το...χούι του Ελληνα είναι μέσα στα γονίδια μας, η εξέλιξη της συμμετοχής των κοριτσιών μας στον Διαγωνισμό Ζωγραφικής θα κορυφωθεί το Σάββατο.
Την τελευταία ώρα....

Καλή σας εβδομάδα

Σε όλες και όλους, καλή σας εβδομάδα.
Για τα τμήματα της Ακαδημίας βόλει γυναικών του Πορφύρα, το πρόγραμμα θα τροποποιηθεί το Σάββατο σε ότι αφορά τις Παγκορασίδες που θα έχουν φιλικό με τον Φοίνικα απο τις 11.30 έως τις 2.30, φυσικά, στο ''Σαλπέας''.
Την Κυριακή θα γίνει  το τουρνουά των Μίνι και των Παγκορασίδων με τους γονείς τους σε αγώνες 3Χ3 , σε ώρες που θα ανακοινωθούν το Σάββατο, πάλι στο ''Σαλπέας''.
Οι Παγκορασίδες θα ενημερωθούν έγκαιρα για την προπόνηση της Πέμπτης στο Γυμνάσιο, καθώς είναι 17 Νοεμβρίου και δεν γνωρίζουμε ακόμα αν θα λειτουργήσει το κτιριακό συγκρότημα.
Εκκρεμότητα μένει και για τις Νεάνιδες καθώς πρέπει να διευκρινισθεί απο την ΕΣΠΕΔΑ όχι μόνο αν θα παίξουν τα παιδιά αλλά και με ποιό αγώνα θα ξεκινήσουμε αφού αναβλήθηκε η πρώτη αγωνιστική.
Την Τετάρτη στις 21.00  ξεκινά η γυναικεία ομάδα μας με τον Αρη Αμφιάλης στις Σιταποθήκες, στο Κερατσίνι.

Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2011

Η Συνέντευξη της Εβδομάδας

Στον 9ο χρόνο της στο βόλει  του Πορφύρα είναι η Μαριάννα Λιάρου, η αθλήτρια της Ακαδημίας μας που αυτή τη φορά είναι στη Συνέντευξη της Εβδομάδας.
Η διαδικασία της Συνέντευξης της Εβδομάδας έχει συμβολισμό επειδή φέρνει στο προσκήνιο τα παιδιά και γενικώς τις αθλήτριες, για τις οποίες εντέλει γίνονται όλα.
Γιατί πρωταγωνίστριες είναι οι αθλήτριες και γιατί μία ομάδα δεν πάει πουθενά αν δεν έχει τις δικές της βάσεις και δε στηρίζεται σε τοπικό επίπεδο, απο τα παιδιά για τα οποία ''κάτι'' σημαίνει η φανέλα και το σήμα,  βασικές αξίες για τον αθλητισμό.
Οι Συνεντεύξεις μας θα συνεχισθούν με κυκλική φορά, δηλαδή, με συζήτηση, κάθε φορά, με παιδί απο διαφορετικό τμήμα.

----Ο αθλητισμός δε σου έχει στερήσει Μαριάννα, το δικαίωμα στην γνώση.
----Η πειθαρχία, η πνευματική και ψυχική ισορροπία που μου δίνει το βόλει και η τάξη που με βοήθησε αυτό  το άθλημα να έχω στο μυαλό μου, καθώς έμαθα απο αρκετά μικρή να έχω μία σειρά και μεθοδολογία ώστε να τα προλαβαίνω όλα, αποδείχθηκαν πολύτιμα στοιχεία.

---Τι τάξη πας ;
---Στην Α΄Λυκείου.

--Με τι βαθμό τελείωσες την Γ΄Γυμνασίου ;
---Με 18.7

---Και νομίζω ότι πέρα απο την επιτυχή συμμετοχή σου στο διαγωνισμό της Μαθηματικής Εταιρείας ( Σ.Σ. ακόμα δεν έχουν καταργηθεί τα μαθηματικά ; ) είσαι, παράλληλα, πολύγλωσση....
---Ευτυχώς, όλα πάνε καλά ( Σ.Σ. η Μαριάννα, απο σεμνότητα, απέφυγε να πεί ότι έχει πάρει ήδη  το Lower στα αγγλικά και το Sorbonne B2 στα γαλλικά, διόλου άσχημα...).

----Στα 15 έχεις ήδη παίξει σε όλες τις ομάδες του Πορφύρα. Απο τα Μίνι μέχρι και τις Γυναίκες.
---Είναι ωραίες αυτές οι εμπειρίες. Διαμορφώνουν χαρακτήρα. Οπως γενικά το βόλει. Στον αθλητισμό, με την ευρεία έννοια, είμαι απο 3 χρονών. Προτού πάω στο νηπιαγωγείο ήμουν ήδη στο μπαλέτο και μετά στο χορό, ωστόσο, αφοσιώθηκα πια μόνο στο βόλει γιατί δεν γινόταν διαφορετικά, απο θέμα χρόνου. Το βόλει είναι η ζωή μου....

----Είσαι απο τις πιο παλιές πια σε όλη την ομάδα.
----Μαζί με την Μαρία και την Σοφία και την Λυδία που σταμάτησε και ελπίζω να αρχίσει ξανά, αλλά και την Θοδώρα που τώρα σπουδάζει Ιατρική στα Γιάννινα.

---Δεν κουράσθηκες ; Δεν βαρέθηκες ;
---Οχι.

---Φταίει μήπως και ο οικογενειακός σπόρος ;
----Θα αναφέρεστε στους θείους μου, τον Βαγγέλη ( Σ.Σ. Βαγγέλη, έμαθες Subbuteo ή ακόμα; )  και τον Νίκο Φωτάκη οι οποίοι έπαιζαν ποδόσφαιρο στον Πορφύρα. Την παρότρυνση να έλθω απο μικρή στον Πορφύρα την είχα απο ένα φίλο της οικογένειας μου, τον Νίκο Μούρμουρα, ο οποίος ήταν μπασκετμπολίστας του Πορφύρα. Υπάρχουν δεσμοί, αλλά, εάν δε μου άρεσε δε θα έμενα.

----Δεν ήταν εύκολη, ωστόσο, η διαδρομή μέχρι τώρα.
----Σίγουρα. Θυμάμαι τη στεναχώρια μας όταν χάναμε συνέχεια στις Παγκορασίδες....Μετά όμως  απο την πρώτη νίκη μας μετά απο καιρό, στη Σαλαμίνα, με τον Τελαμώνα, ήταν τέτοια η χαρά μας ώστε πήγαμε μαζί, όλες και όλοι, για φαγητό στο ''Γκούντις'' που είναι δίπλα στο γήπεδο της Σαλαμίνας. Είχαμε πάρα πολύ άγχος γιατί θέλαμε να νικήσουμε και στο ...τέλος, τα καταφέραμε. Πως να μην το γιορτάσουμε...Ευτυχώς, προοδευτικά, η συνέχεια ήταν καλύτερη. Συνολικά για την ομάδα μας.

----Ακραία ή λίμπερο ;
----Αρχικά, έλεγα ότι ως ακραία θα είναι καλύτερα. Εδώ και 2 χρόνια, όμως, μου αρέσει εξίσου και ο ρόλος του λίμπερο. Είναι το πρώτο βήμα για να παιχθεί το παιχνίδι, η καλή απόδοση του λίμπερο. Αν δεν βγεί καλή άμυνα και σωστή υποδοχή, χαλάει η πάσα, μοιραία και η επίθεση. Δε δουλεύει, δηλαδή, η αλυσίδα.

---Ποιές αθλήτριες του Πορφύρα θαυμάζεις περισσότερο ;
---Την Μίνα, την Αννα Μαρία, την Αρτεμις, την Στέλλα και ασφαλώς την Τζοάννα ( Παπαγεωργίου) την οποία είχα και προπονήτρια στις Παγκορασίδες.

---Ευχαριστώ για τον χρόνο σου.
---Σας ευχαριστώ και εγώ.


Ν.Δελαγραμμάτικας  

Ο Πορφύρας ξεκίνησε με νίκη

Νίκη για το βόλει του Πορφύρα στο πρώτο επίσημο παιχνίδι του σε αυτή τη σαιζόν.
Οι Κορασίδες μας κατάφεραν να επικρατήσουν του Μοσχάτου εκτός έδρας, με 3-1 σετ αν και βρέθηκαν να χάνουν με 1-0.
Το παιχνίδι ήταν αρκετά ενδιαφέρον και δεν είναι τυχαίο ότι διήρκεσε 1 ώρα και 41 λεπτά.
Πολλές απο τις φάσεις παίχθηκαν με διάρκεια καθώς ήταν χαρακτηριστική η αγωνιστική διάθεση των δύο ομάδων.
Το Μοσχάτο ήταν πιο σοβαρό και ουσιαστικό στο πρώτο σετ και οδήγησε σε μπλοκάρισμα διαρκείας τον Πορφύρα με αποτέλεσμα να πάρει το σετ με 25-20 ενώ μάλιστα είχε προηγηθεί με 23-15.
Στο δεύτερο σετ, με ατού το καλό σερβίς και τους άσους που κερδίσαμε χάρις σε αυτό προηγηθήκαμε με 11-1 αλλά στο βόλει παίζουν δύο ομάδες και το Μοσχάτο αντέδρασε σωστά και έτσι ήταν αγωνιώδης η εξέλιξη σε ένα σετ που τελείωσε εντέλει με 25-22 για τον Πορφύρα.
Η συνέχεια ήταν καλύτερη και πάνω απ' όλα διακρινόταν απο περισσότερη υπευθυνότητα απο την πλευρά της ομάδας μας που έκανε λιγότερα λάθη και πήγαινε στην μπάλλα αντί να την...καμαρώνει...
Με αυτοπεποίθηση και πρωτοβουλίες, συνεργασία και πείσμα, τα κορίτσια μας πήραν το τρίτο σετ με 25-17 και το τέταρτο με 25-11, απέναντι σε μία εξαιρετική ομάδα που δεν εγκαταλείπει ποτέ την προσπάθεια. Στο τρίτο και το τέταρτο σετ είδαμε αυτά που θέλαμε απο τον Πορφύρα.
Συγχαρητήρια στον Πορφύρα για τη νίκη αλλά και στο Μοσχάτο για την εμφάνιση του, καθώς, σύμφωνα με όσα συνολικά έδωσε στο παιχνίδι, πράγματι επιβεβαίωσε την άποψη ότι είναι μία πολύ καλή ομάδα, με αθλητοπρέπεια μάλιστα.
Να΄ναι καλά οι του Μοσχάτου, διοίκηση και τεχνική ηγεσία και κυρίως ο κ.Διονάτος για την άψογη φιλοξενία τους.
Να είμαστε καλά να τους την ανταποδώσουμε όταν θα έλθουν σπίτι μας.
Συμπέρασμα απο το παιχνίδι, απο το οποίο μας έλειψε η τραυματίας Κατερίνα Τσαβαρή που ωστόσο είχε έλθει στο γήπεδο ;
Εχουμε προοπτικές, ωστόσο, πρέπει να πιστέψουμε περισσότερο στις δυνάμεις και την ποιότητα μας και να βγάζουμε, διαρκώς, νοοτροπία νικήτριας, προσπαθώντας να δείχνουμε πάντα ότι ο Πορφύρας προετοιμάζει το μέλλον του φτιάχνοντας όχι μόνο καλές αθλήτριες αλλά , κυρίως, ολοκληρωμένες αθλητικές προσωπικότητες.
Οταν μία διαιτησία όπως αυτή της κας Σπανού και της κας Καμιένσκα περνά απαρατήρητη, με μόλις 3 λάθη στο παιχνίδι, τότε, αναμφίβολα είναι πετυχημένη και σχεδόν άριστη.
ΜΟΣΧΑΤΟ ( προπονήτρια Αθηνά Διονάτου ) Κυριακοπούλου, Παυλίδου, Πέππα, Σαββίδη, Παπαγεωργίου, Γκίκα, Χαμπίμπ, Μαγουλιάνου, Χατζίνα, Μπαρτζιώτη, Σουβατζηδάκη, Ραπανάκη--Μαρουβίτση.
ΠΟΡΦΥΡΑΣ ( προπονητής Κωνσταντίνος Γκούντας ) Τσιραντωνάκη, Θαλασσινού, Παλημέρη, Ε.Πρίφτη, Λιάρου, Α.Πρίφτη, Δημητρίου, Παπαδήμα, Μιγκεέλεβα, Τζερεφού, Δαρδακούλη.       

Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2011

ΑΛΛΑΓΗ . Στο ''Σαλπέας'' στις 4 μ.μ. οι Παγκορασίδες

Λαμβανομένων υπόψη των δεδομένων που διαμορφώνονται για την αυριανή ημέρα, Κυριακή 13 Νοεμβρίου, η προπόνηση των Παγκορασίδων μας δε θα γίνει στο Γυμνάσιο αλλά στο γήπεδο μας, το ''Σαλπέας'', στις 4 μ.μ.

Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2011

Η εικόνα των Κορασίδων

Αρχίζει αυτό το Σαβατοκύριακο το πρωτάθλημα των Κορασίδων της ΕΣΠΕΔΑ και ο Πορφύρας θα αντιμετωπίσει την Κυριακή στο Μοσχάτο την ομώνυμη ομάδα, στις 1.30 μ.μ.
Μετέχουμε στον Δ΄Ομιλο όπου επίσης είναι ο Ολυμπιακός, η Αργυρούπολη, η Ευρυάλη, ο Ερμής Περάματος και φυσικά το Μοσχάτο.
Απο τον Ομιλο προκρίνονται οι 3 πρώτες απο τις 6 ομάδες και κατόπιν κλήρωσης, ίσως, περάσει στην επόμενη φάση και η 4η ομάδα.
Ο Ομιλος μας είναι ανταγωνιστικός και το γεγονός είναι θετικό.
Μόνο όταν παίζεις δυνατά ματς, καταλαβαίνεις που είσαι και ποιό είναι το επίπεδο σου, φθάνεις σε καλύτερο σημείο και εντέλει βελτιώνεσαι.
Είναι ευχάριστο ότι οι μετακινήσεις μας θα είναι κοντινές και περιορισμένες.
Αρκετές φορές έχουμε παίξει σε επίπεδο Κορασίδων με Ολυμπιακό και Ευρυάλη ενώ έχουμε συναντηθεί ξανά και με το Μοσχάτο αλλά και με το Πέραμα. Σπανιότερα, έχουμε παίξει με την Αργυρούπολη, για τις Κορασίδες.
Το σημαντικό είναι ΚΥΡΙΩΣ να παίξουμε ΟΜΟΡΦΟ ΒΟΛΕΙ. Και να έχουμε ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ.
Να νοιαζόμαστε για να καλύψουμε τη συμπαίκτρια μας, να σεβόμαστε την άλλη ομάδα και τους διαιτητές που ξεσπιτώνονται για τη δική τους...τρέλα και εκείνοι.
Πάνω απο όλα, αυτό που θέλουμε είναι να μεγαλώσουμε τη φήμη της ομάδας, να ενισχύσουμε το κύρος της, να εδραιώσουμε την πεποίθηση ότι ο Πορφύρας πατά σε σταθερά θεμέλια, να δούμε την βελτίωση αθλητριών που θα πάνε στην πρώτη ομάδα και θα σταθούν με επιτυχία.
Ολα αυτά, ας έχουμε στο μυαλό μας.
Και ότι όποιος φοβάται, μένει σπίτι.
Οποιος έρχεται στο γήπεδο, παίζει με ένα στόχο. Να ξεπεράσει τα όρια του.
Αυτή είναι η νίκη για την ομάδα και για τη μονάδα.
Το ρόστερ των Κορασίδων μας
Κατερίνα   Τσαβαρή           1995
Εβελίνα     Θαλασσινού      1995
Ιωάννα       Τσιραντωνάκη   1995
Ολγα           Δημητρίου          1995
Μαριάννα      Λιάρου            1996 
Ανδρονίκη    Πρίφτη              1996
Ειρήνη         Πρίφτη               1996
Πέννυ          Παπαδήμα         1996
Διονυσία     Παλημέρη           1996
Κορίνα       Τζερεφού             1997
Μαρία        Δαρδακούλη        1997
Χριστίνα    Γεροκούνα            1997

ΚΑΛΗ ΣΑΙΖΟΝ ΠΑΙΔΙΑ 

Ενημερωμένοι αναγνώστες

Αλλοι  θεώρησαν ότι η ερώτηση είναι εύκολη. Αλλοι, ότι είναι δύσκολη. Σε άλλους, ίσως, φάνηκε αδιάφορη.
Η πραγματικότητα είναι ότι αυτή τη φορά η συμμετοχή στη ψηφοφορία στο μπλογκ, ήταν μικρή.
Μόλις 18 ψήφοι σε 6 ημέρες, όταν σε αυτό το διάστημα μπήκαν στο μπλογκ ...1.750 άτομα....
Ωστόσο, οι πιο πολλοί απο όσους απάντησαν, βρήκαν το σωστό.
Το τμήμα βόλει του Πορφύρα ιδρύθηκε το 1991, απο τον κ.Μανώλη Κελέκο.
Εφέτος κλείνει 20 χρόνια ζωής.
Ελπίζουμε να είναι χρονιά--ορόσημο η εφετινή.   

Καλή σαιζόν Χριστίνα

Ενα απο τα κορίτσια που είναι γέννημα--θρέμμα της ομάδας μας, η 20χρονη Χριστίνα Φικάι, παραχωρήθηκε με υποσχετική ενός χρόνου στον Ρέντη, με τον οποίο θα παίξουμε και εφέτος στο πρωτάθλημα της Α΄ ΕΣΠΕΔΑ.
Είτε ως ακραία είτε ως λίμπερο, η Χριστίνα, αναμφίβολα, μπορεί να προσφέρει πολλά και με τον μεγαλύτερο χρόνο συμμετοχής που θα έχει στο Ρέντη, πιστεύουμε ότι θα επιστρέψει σε εμάς ακόμα πιο καλή και περισσότερο έτοιμη.
Η αλήθεια είναι βέβαια ότι η διαδικασία δανεισμού της στο Ρέντη, δεν ήταν η καλύτερη δυνατή.
Και έχει κάθε δίκιο το παιδί να έχει μείνει με μία πικρία ( τα παράπονα αφορούν αυτόν που...φταίει για όλα, επειδή όποια πέτρα και αν σηκώσεις, είναι απο κάτω, αλλά, τι να του κάνω, ας πρόσεχε γιατί τα γένια πάνε με τα χτένια...),  επειδή κάποια πράγματα έγιναν πολύ γρήγορα, καθώς δεν υπήρχε χρόνος. Μέσα στη συνεχή ροή ζητημάτων και εξελίξεων, την αδικήσαμε την Χριστίνα, όχι στην ουσία αλλά στον τρόπο....
Η εξέλιξη αυτή, ωστόσο, θα αποδειχθεί ότι θα λειτουργήσει υπέρ της Χριστίνας που έχει δουλέψει πολύ και  θα απολαύσει την εφετινή αγωνιστική περίοδο στην οποία θα παρακολουθούμε με ενδιαφέρον την πρόοδο της, με την βεβαιότητα ότι είναι σε μία ομάδα με καλούς ( και ας είναι φωνακλάς ένας απο αυτούς...) και ΕΝΤΙΜΟΥΣ ανθρώπους.

Γιατί δεν έχουμε σχόλια....

Επειδή σε διάφορα ζητήματα κοινού ενδιαφέροντος, πρέπει να υπάρχουν οι απαραίτητες διευκρινίσεις, αναφορικά με την απόφαση μας να μην αναρτώνται, πλέον, σχόλια στο μπλογκ μας, ακόμα και αν είναι τα καλύτερα του κόσμου για την ομάδα μας, ή προέρχονται απο απόλυτα δικό μας άνθρωπο, υπάρχει μία εξήγηση και είναι αυτή.
Το νοικοκυριό που έχει σε όλους τους τομείς μας το τμήμα βόλει γυναικών του Πορφύρα , η πλατειά βάση υποστήριξης του απο πολλούς ανθρώπους και κυρίως απο παιδιά, μας θέτουν ΔΙΑΡΚΩΣ μπροστά σε ΜΕΓΑΛΕΣ υποχρεώσεις.
Παράλληλα, η δημοσιογραφική δεοντολογία επιβάλλει να υπάρχει ΣΑΦΗΣ ΕΥΘΥΝΗ για το περιεχόμενο της ύλης σε αυτό το μπλογκ.
Εδώ μιλάμε και θα συνεχίσουμε να μιλάμε για θέματα που νομίζουμε ότι έχουν ενδιαφέρον, αλλά, ότι και αν δημοσιοποιούμε, έχει ΥΠΟΓΡΑΦΗ.
Εντέλει, την πολιτική με την οποία κινείται το τμήμα, τη φιλοσοφία που το διακρίνει και τον προσανατολισμό του, επιτρέψτε μας να έχουμε τη δυνατότητα να τα αντιμετωπίζουμε ως στοιχεία που θα καθορίζονται απο εμάς και μόνο.
Η Διοίκηση του συλλόγου άλλωστε μας έχει εμπιστευθεί ένα όνομα πράγματι ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ και εμείς πρέπει να είμαστε ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΙ σε όλα.
Οποιος θέλει να δημοσιευθεί εδώ η θέση του, θα στείλει στην ηλεκτρονική διεύθυνση του μπλογκ ότι τον εκφράζει, με υπογραφή και στοιχεία επαφής, θα επικοινωνούμε μαζί του για επιβεβαίωση και στη συνέχεια θα αναρτούμε το περιεχόμενο των απόψεων του, χωρίς χαρακτηρισμούς και ΦΥΣΙΚΑ χωρίς την παραμικρή αναφορά σε ότι έχει σχέση με την πολιτική.
ΕΔΩ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ.

Ν.Δελ.    

Την Κυριακή στις 1.30 μ.μ. πρεμιέρα στο Μοσχάτο

Ο πρώτος αγώνας των Κορασίδων μας για το πρωτάθλημα θα γίνει την Κυριακή στην έδρα του Μοσχάτου και θα ξεκινήσουμε στις 1.30 μ.μ.
Υπάρχει, εκ των πραγμάτων, αντιστροφή έδρας.
Με το καλό να αρχίσουμε και να ευχαριστηθούμε και οι δύο ομάδες το παιχνίδι με μία ομάδα που έχει χαρακτηριστικά παρόμοια με αυτά του  Πορφύρα.
Οι καλές σχέσεις, άλλωστε, είναι δεδομένο ότι διακρίνουν Πορφύρα και Μοσχάτο εδώ και πολλά χρόνια και έτσι θα παραμείνουν. 

Ξεκινά το Πρωτάθλημα Κορασίδων

Σύμφωνα με την πληροφόρηση που έχουμε, ξεκινά ΚΑΝΟΝΙΚΑ  το Σαββατοκύριακο, το πρωτάθλημα των Κορασίδων της ΕΣΠΕΔΑ.
Στην πρώτη αγωνιστική, θα παίξουν Μοσχάτο--Πορφύρας.
Περισσότερα θα αναφέρουμε στη συνέχεια.
Αυτό που προέχει είναι να πούμε ΜΠΡΑΒΟ σε εκείνες ( όλα μαθαίνονται...) και εκείνους που έδωσαν αγώνα σήμερα για να αρχίσουμε.
Ευχόμαστε ΥΓΕΙΑ και καλή σαιζόν σε ομάδες και διαιτητές.
Στο γήπεδο, άλλωστε, μέσα απο τις γραμμές, ή στο όριο τους, διαιτητές και αθλητές---αθλήτριες δίνουν ΚΟΙΝΟ αγώνα.
Συμπαίκτες είμαστε ΟΛΟΙ σε ένα άθλημα απο το οποίο ΟΛΟΙ χάνουμε.
Τουλάχιστον, ας κερδίσουν ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.
Για αυτά πολεμάμε και για αυτό ''σκάσαμε'' με την αναβολή στις Νεάνιδες.
Και κάτι τελευταίο.
Αυτό το μπλογκ έχει αποκτήσει δύναμη. Το ξέρετε και το ξέρουμε.
ΠΟΤΕ ωστόσο αυτή η ισχύς δε θα χρησιμοποιηθεί για να κάνει ζημιά στο βόλει.
ΟΛΟΙ είμαστε με το βόλει και ΟΛΟΙ θέλουμε να έχει η ΕΣΠΕΔΑ τα ΚΑΛΥΤΕΡΑ πρωταθλήματα.
Λάδι στη φωτιά δε θα ρίξουμε.
Προσπάθεια θα κάνουμε, συνεχώς, για το καλύτερο, για συναίνεση, συνεννόηση και ΛΥΣΕΙΣ.
ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ.
Ας πάμε ΟΛΟΙ στο γήπεδο με διάθεση να αφήσουμε έξω απο αυτό τα προβλήματα της καθημερινότητας μας και ΣΙΓΟΥΡΑ θα περάσουμε ΟΜΟΡΦΑ.
Με αμοιβαίο ΣΕΒΑΣΜΟ.

Ν.Δελαγραμμάτικας

ΣΗΜΕΙΩΣΗ.
Το έχουμε ξαναπεί ότι η Δώρα, η Λία και η Ελένη δεν είναι απλές υπάλληλοι της ΕΣΠΕΔΑ, αλλά, κυρίες που ξέρουν ΑΡΙΣΤΑ τη δουλειά τους και αγαπούν το βόλει.
Το ξαναλέμε ωστόσο....

Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2011

Αλλαγή πλάνου για τις Νεάνιδες

Οι Νεάνιδες του Πορφύρα θα πάνε κανονικά απόψε στις 20.30 στο ''Σαλπέας'' , αλλά, όχι για αγώνα πρωταθλήματος αλλά για φιλικό παιχνίδι.
Στις 2 το μεσημέρι ειδοποιηθήκαμε απο την ΕΣΠΕΔΑ ότι αναβάλλεται ο αγώνας πρωταθλήματος μας με τον Πειραικό,όπως και όλη η πρώτη αγωνιστική των Νεανίδων.
Αιτία αναβολής ; Η άρνηση των διαιτητών του Συνδέσμου μας να σφυρίξουν επειδή δεν έχουν ικανοποιηθεί στα αιτήματα τους, κυρίως δε στις δεσμεύσεις που έχουν υπάρξει απέναντι τους, ως υποστηρίζουν.
Υπενθυμίζουμε ότι οι Νεάνιδες είναι η κατηγορία με τα πιο πολλά προβλήματα και με τις μεγαλύτερες δυσκολίες για τη συγκρότηση ομάδων.
Δεν είναι δε τυχαίο, ότι εφέτος η μείωση του αριθμού των ομάδων Νεανίδων έφθασε σε ποσοστό ρεκόρ, καθώς περιορίσθηκαν οι ομάδες που θα αγωνισθούν στο πρωτάθλημα μας,μόλις σε 12.
Ευχαριστούμε πολύ ΟΛΟΥΣ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ για το τεράστιο και έμπρακτο ενδιαφέρον που δείχνουν για αυτά τα παιδιά και για τις ομάδες που επιμένουν να συμμετέχουν στο πιο δύσκολο πρωτάθλημα, Πέμπτη βράδυ, με παιδιά που είναι κατά κύριο λόγο στις κρίσιμες τάξεις της Β΄και της Γ΄Λυκείου και στο Πανεπιστήμιο.
Δε θα αναφερθούμε περισσότερο σε αυτό το θέμα.
Κάθε πλευρά έχει το δίκιο της. Και την ευθύνη της. Μικρότερη ή μεγαλύτερη.
Εδώ ωστόσο ΜΟΝΟ τα σωματεία και τα παιδιά δε φταίνε σε τίποτα.
Και ειλικρινά , επειδή υπάρχει απο μέρους μου προσωπική εκτίμηση στα πρόσωπα εκείνα που διαμορφώνουν τις εξελίξεις, απο όλες τις πλευρές, στο σχετικό ζήτημα, δε θα ήθελα--προς το παρόν--να γράψω όσα αισθάνομαι ....
Μία παράκληση, ωστόσο.
ΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.
Και κάτι ακόμα.
Για να υπάρχουν Ομοσπονδία, Ενωση, Διαιτητές, πρέπει να υπάρχουν και σωματεία.
Τα πιο πολλά σωματεία είναι στα όρια τους ή τα έχουν ξεπεράσει.
Κάθε κίνηση λοιπόν, ειδικά σε σχέση με τα αναπτυξιακά, πρέπει να γίνεται με τεράστια προσοχή.
Ελπίζουμε να ξεπερασθεί γρήγορα το πρόβλημα.
Διαφορετικά, απλώς, θα προχωρήσουμε σε επώνυμη δημοσιοποίηση ΟΛΩΝ όσων υποστηρίζουν ΕΟΠΕ, ΕΣΠΕΔΑ και Διαιτητές και ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματα του.

Ν.Δελαγραμμάτικας


Οι αναρτήσεις της ημέρας

Λόγω αυξημένων επαγγελματικών υποχρεώσεων, ζητώ συγγνώμη αλλά δε θα μπορέσω μέχρι τις 18.00 να προχωρήσω σε άλλες αναρτήσεις στο μπλογκ.
Τα λέμε ξανά το απόγευμα.
Καλημέρα σας.

Ν.Δελ.

Πρεμιέρα για τις Νεάνιδες

Απόψε στις 21.30, στο Σαλπέας, θα πραγματοποιηθεί η πρώτη επίσημη συνάντηση ομάδας του τμήματος βόλει του Πορφύρα για τη σαιζόν 2011-2012.
Η ομάδα μας των Νεανίδων θα αντιμετωπίσει τον Πειραικό στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος Νεανίδων της ΕΣΠΕΔΑ.
Καλή επιτυχία στα κορίτσια μας και καλή αρχή για ένα νέο παιδί που έχει έλθει στην ομάδα μας , την Νίκη Κουτσιβίτη, η οποία θα παίξει για πρώτη φορά με τον Πορφύρα, τη νέα ομάδα της.

Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2011

Η εικόνα της Α2

Η Α2 Γυναικών προβλέπεται ότι  εφέτος θα είναι εξαιρετικά ενδιαφέρουσα.
Οι πιο πολλές ομάδες έχουν ενισχυθεί και άλλες έχουν επενδύσει σε νεαρές αθλήτριες με ταλέντο και προοπτικές.
Δεν  έχουμε σαφή εικόνα για τον Γ΄Ομιλο, στον Βορρά και δε θα είναι σωστό να αναφερθούμε στις ομάδες. Θα πρέπει ασφαλώς να φροντίσουμε να ενημερωθούμε, αλλά, ακόμα και έτσι θα μεταφέρουμε απόψεις και δε θα υπάρχει άμεση πληροφόρηση, αίσθηση και εικόνα.
Αντίθετα, για τον Α΄και τον Β΄Ομιλο, η κατάσταση είναι περισσότερο ξεκάθαρη.
Απλώς, επειδή οι πιο πολλές ομάδες είναι στο κέντρο και είναι περίπου σαφές το τι πρόκειται να παρουσιάσουν.
Στον Α΄Ομιλο, ΖΑΟΝ, Ρέθυμνο και Ιωνικός είναι τα φαβορί.
Η Αθλεση επίσης έκανε ορισμένες ενδιαφέρουσες μεταγραφικές κινήσεις, ο Ηλυσιακός άλλαξε προφίλ σε σχέση με πέρσι, ο Βύρωνας ανανεώθηκε, η Πετρούπολη το ίδιο, η Αγία Παρασκευή επίσης εμπιστεύεται νέες κοπέλλες και τα Χανιά  θα είναι ''σκληρό καρύδι'', ειδικά εντός έδρας.
Στον Β΄Ομιλο, Πανναξιακός,Φιλία και  Τράχωνες έχουν τον πρώτο λόγο στη διεκδίκηση της ανόδου στην Α1. Ο Ομιλος, πάντως, είναι ισορροπημένος, με 4 καλές ομάδες απο την περιφέρεια, την ΕΑΛ, τον Φιλαθλητικό Λαρισαικό, τον Απόλλωνα Πατρών, την ΕΑ Πατρών, τους Ιωνες που ξέρουν καλά την κατηγορία και τη νεοφώτιστη απο την ΕΣΠΑΑΑ Θέτιδα.
Το επίπεδο είναι καλό καθώς μάλιστα έγιναν σοβαρές μεταγραφικές κινήσεις απο αρκετές ομάδες και στους δύο Ομίλους.
Το πρώτο ζητούμενο τόσο στον Α΄ όσο και στον Β΄Ομιλο δεν αφορά μόνο τη δυναμικότητα και τις προοπτικές των ομάδων αλλά, κυρίως, τη δυνατότητα τους να κρατήσουν σε υψηλά επίπεδα τη λειτουργικότητα τους και να τηρούν τα υπεσχημένα σε ότι έχει σχέση με τις υποχρεώσεις τους.
Καλή σαιζόν σε όλες τις ομάδες.
Και υγεία στις αθλήτριες, τους προπονητές και τις προπονήτριες τους όπως βεβαίως και στα μέλη των διοικήσεων τους.

Ξεκινά το πρωτάθλημα στην Α2 Γυναικών

Το πρόγραμμα της πρεμιέρας του πρωταθλήματος Α2 Γυναικών σε Α΄, Β΄ και Γ΄όμιλο



(1η αγωνιστική)

1ος όμιλος

Σάββατο 12/11/2011
Ζηρινείου 16.30 Ζηρίνειος ΑΟΝ - ΣΦΠ Χανίων (Μάλφας – Γιαννικόπουλος)
Λίντο 17.30 ΑΘΛΕΣ Ηρακλείου - ΓΣ Πετρούπολης (Βλαχάκης – Βογιατζής)
Αγ. Παρασκευής 19.00 Αγία Παρασκευή - Ένωση Βύρωνα (Παπαδογιάννης – Τρύπας)
Κυριακή 13/11/2011
Ιλισσίων 19.00 Ηλυσιακός - ΑΣ Ιωνικός (Καρακωνσταντής – Σταρίδας)

2ος όμιλος

Σάββατο 12/11/2011
Απόλλωνα 17.00 ΑΣΠ Απόλλων - ΕΑ Λαρίσης (Λεβέντης – Καραπήτας)
Γ. Γεννηματάς 18.30 ΑΣΠΕ Θέτις - ΑΟΝ Πανναξιακός (Μουλά Ε. – Τσάκας)
5ο Γυμν.Ν.Ιωνίας 19.00 ΑΣΠ Ίωνες - ΑΠΣ Ακαδ.Βολ.Φιλία (Καψάσκης – Τοψιδέλης)
Κυριακή 13/11/2011
Νεάπολης Λαρ. 15.00 Φιλαθλ.Λαρισαϊκός - ΕΑ Πατρών (Παρασκευάς – Τσατσάνης)

3ος όμιλος

Σάββατο 12/11/2011
ΔΑΚ Ηλιούπολης 17.00 Σταυρούπολη - Μέγας Αλέξανδρος (Μπόμπορας – Τσιούλα)
Κλ. Βικελίδης 18.00 Άρης - ΓΣ Δράμας (Δελή – Σταυριανίδης)
Κονταξοπούλειο 19.00 ΔΑΣ Ωραιοκάστρου - ΓΣ Ένωση Ελασσόνας (Ισκάς – Κάλλης Κ.)
Ιωαννίνων 20.00 ΦΕ Ιωαννίνων – Επίκουρος (Κωνσταντίνου – Καρατάσος)
Κυριακή 13/11/2011
Δ.Κραχτίδη 17.00 Ερμής Δράμας - Νέα Γενιά (Παπαδόπουλος Ι. – Σαρδάνης)