Τετάρτη 31 Μαΐου 2017

Για 4η χρονιά η Δώρα στον Πορφύρα


Η Δώρα Γκολφινοπούλου, ανανέωσε, για 4η συνεχόμενη χρονιά, τη συνεργασία της με τον Πορφύρα και θα είναι στο ρόστερ της ομάδας μας και τη σεζόν 2017-2018 στο πρωτάθλημα Βόλεϊ της Α1 Εθνικής Κατηγορίας.
Η παραμονή της Δώρας στον Πορφύρα, ως αθλήτρια αλλά και ως προπονήτρια ( όπου θα έχει την ευθύνη για τα τμήματα Πορφυράκια και Θάλεια, με παιδιά του Δημοτικού ), αποτελεί ιδιαίτερα ευχάριστο γεγονός για την ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ του βόλεϊ του Πορφύρα.
Η 27χρονη πασαδόρος, δήλωσε στο porfyrasvolley.blogspot.com :
''  Είμαι πολύ χαρούμενη που για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά θα είμαι μέλος της οικογένειας του Πορφύρα. Ευχαριστώ πολύ τους ανθρώπους της διοίκησης και τους προπονητές της ομάδας της ομάδας για την εμπιστοσύνη που μου δείχνουν. Εύχομαι να πετύχουμε τους στόχους μας και να έχουμε μία υγιή χρονιά. Επίσης, δεν θα μπορούσα να παραλείψω, ένα μεγάλο ευχαριστώ στα ΄΄παιδιά΄΄μου, από την Ακαδημία της ομάδας που μου δίνουν την δύναμη να αγωνίζομαι και να γίνομαι καλύτερη αθλήτρια αλλά και προπονήτρια΄΄.