Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2011

Αποτελέσματα της Α΄ΕΣΠΕΔΑ Γυναικών

Στα αποψινά παιχνίδια του πρωταθλήματος της Α΄ΕΣΠΕΔΑ Γυναικών σημειώθηκαν τα εξής αποτελέσματα.
ΠΟΡΦΥΡΑΣ--ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ 3-0 σετ ( 25-14, 30-28,27-25)
ΕΥΡΥΑΛΗ--ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ          1-3 σετ ( 15-25,25-23,11-25,10-25)
ΡΕΝΤΗΣ--ΦΟΙΝΙΚΑΣ                  3-1 σετ( 28-26, 25-14,22-25,28-26)
ΘΡΙΑΜΒΟΣ--ΠΕΙΡΑΙΚΟΣ           0-3 σετ (15-25,17-25,13-25)
ΜΟΣΧΑΤΟ--ΑΙΓΑΛΕΩ               3-2 σετ ( 25-23,22-25,25-19,22-25,15-7)
ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΣ--ΑΡΗΣ ΑΜΦΙΑΛΗΣ 0-3 σετ ( 20-25,20-25, 19-25)

Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2011

Απόψε με την Αργυρούπολη

Ξεκινά απόψε η τριλογία των αναμετρήσεων του Πορφύρα με την Αργυρούπολη σε Γυναίκες--Νεάνιδες και Κορασίδες.
Μέσα σε 4 ημέρες θα παίξουμε 3 φορές με την Αργυρούπολη, σε 3 διαφορετικά πρωταθλήματα.
Η σειρά των αγώνων αρχίζει απόψε με το παιχνίδι Πορφύρας---Αργυρούπολη για τις Γυναίκες, στο ''Σαλπέας''.
Επικίνδυνο παιχνίδι καθώς η Αργυρούπολη είναι πολύ καλύτερη σε σχέση με ότι έχει δείξει μέχρι τώρα στο πρωτάθλημα.
Συνεχίζουμε αύριο με το παιχνίδι Πορφύρας--Αργυρούπολη στις Νεάνιδες και πάλι στο ''Σαλπέας''.
Και το Σαββατοκύριακο θα παίξουν οι Κορασίδες μας με την Αργρυούπολη εκτός έδρας.
Σύμφωνα με το πρόγραμμα της ΕΣΠΕΔΑ, ο αγώνας μας είχε ορισθεί την Κυριακή και ξαφνικά ενημερωθήκαμε ότι πρέπει να παίξουμε Σάββατο απόγευμα....
Περιμένουμε την οριστικοποίηση της ημερομηνίας διεξαγωγής του παιχνιδιού, ώστε να τοποθετηθούμε περισσότερο συγκεκριμένα, γιατί μας ενοχλεί η τακτική που αακολουθείται στο συγκεκριμένο θέμα.

Παραμύθια....

Ασχετο αλλά και σχετικό.
Για τη λογική του αθλητισμού και για να μην κυνηγάμε φαντάσματα...
Ο Ολυμπιακός αποκλείσθηκε επειδή δεν πήρε όσους πόντους έπρεπε και χρειαζόταν.
Η Ντόρτμουντ έχασε γιατί δεν είχε κίνητρο, μετά απο το γκολ που δέχθηκε στις καθυστερήσεις του πρώτου ημιχρόνου. Για άπειρους και νεαρούς, ειδικά, επαγγελματίες ποδοσφαιριστές, μετρά το κίνητρο τόσο όσο και για τους ερασιτέχνες.
Η Μαρσέιγ προκρίθηκε επειδή πήρε εκτός έδρας 7 πόντους σε 3 ματς.
Τα άλλα είναι δικαιολογίες και μπουρδολογίες.
Στον Ελληνα πάντα πρέπει κάποιος άλλος να φταίει για τα δικά του λάθη ή για την ατυχία του ή για το γεγονός ότι είχε αποτυχία σε ένα οριακό παιχνίδι, όπως αποδείχθηκε ότι ήταν αυτό της πρεμιέρας των Ομίλων, με την Μαρσέιγ.
Αλλη δουλειά δεν είχαν οι Γάλλοι και οι Γερμανοί, απο το να συνωμοτήσουν κατά των Ελλήνων στο ποδόσφαιρο....
Τρίχες...

Ν.Δελ.

Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2011

Του Αγίου Νικολάου σήμερα, Χρόνια Πολλά

Χρόνια Πολλά, με Υγεία για τις αθλήτριες του Πορφύρα Νίκη Μανωλάκου , Νίκη Κουτσιβίτη, Νικολέτα Παυλίδου, Νίκη Σταματίου  και Νίκη Λεοντή.
Ελπίζουμε να μην έχουμε ξεχάσει καμμία.
Και απο μία ευχή για την καθεμία.
Η Μανωλάκου να δεί την κορούλα της, Κυριακή, όπως επιθυμεί, η Κουτσιβίτη να πάρει με άριστα το πτυχίο στην Κοινωνιολογία, η Παυλίδου να έχει πάντα αυτή τη συνέπεια και την όρεξη για δουλειά, η Σταματίου να περάσει σε μπόι τον πατέρα της και να του μοιάσει σε χαρακτήρα και η Λεοντή να συνεχίσει να αγαπά το βόλει.
Του Αγίου Νικολάου σήμερα.
Ωραία ημέρα για τον Πειραιά μας, για την ομάδα μας, για τους ναυτικούς μας αλλά και για όλους και όλες που έχουν μία ωραία ευκαιρία να σκεφθούν ανθρώπους που αγαπούν--εκτιμούν.
Καλή σας ημέρα.

Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

Μία νέα γενιά έρχεται....

Μέσα απο την αύξηση του πληθυσμού κοριτσιών που έχουν ενταχθεί στο τμήμα βόλει γυναικών του Πορφύρα, προκύπτουν νέες φουρνιές αθλητριών αλλά και νέες γενιές ανθρώπων που ασχολούνται ζωηρά με το τμήμα.
Συγκυριακά (;) είναι όλοι τους πρώην αθλητές. Γνωρίζουν τη νοοτροπία και αγαπούν τον χώρο.
Βλέπουν ότι και οι κόρες τους αγάπησαν το βόλει και τον Πορφύρα και είναι κοντά στην ομάδα, επειδή, καταλαβαίνουν ότι γίνεται μία προσπάθεια, αν μη τι άλλο σοβαρή και έντιμη αν όχι και γενναία.
Το γεγονός ότι ήταν αρκετοί γονείς κοριτσιών απο τα Μίνι και τις Παγκορασίδες στον αγώνα των Κορασίδων μας, με τον Ερμή Περάματος ή ότι ο Γιάννης Χατζηπέτρος, με 4 παιδιά στο βόλει, πρόλαβε και ήλθε κι είδε τις Κορασίδες μας με τον Ερμή, αν και οι κόρες του δεν είναι πια σε αυτό το τμήμα, δεν είναι τυχαίο.
Ετσι, το μόνο βέβαιιο, είναι ότι η σκυτάλη δε θα πέσει κάτω...
Αυτό που γίνεται, ανεξάρτητα απο τη μορφή που θα έχει και τις ομοιότητες ή τις διαφορές με τη σημερινή εικόνα, θα συνεχισθεί.

Ν.Δελ.  

Κλειστό γήπεδο απο εθελοντές

Με την προσφορά εθελοντών και την κατανόηση του Διευθυντή του ΕΠΑΛ Αιγινας και του Δημάρχου του νησιού, διαμορφώθηκε χώρος του ΕΠΑΛ σε κλειστό γήπεδο βόλει.
Χρειάσθηκαν μεράκι, εθελοντική εργασία και ένα μικρό, σχετικά, ποσό.
Ο χώρος είναι πολύ όμορφος και έχει τη σφραγίδα ενός ανθρώπου με φαντασία και δημιουργικότητα, του Στάθη Νικολούζου, άλλοτε μάνατζερ του Πανιωνίου και του Ολυμπιακού στο βόλει γυναικών.
Οπου οι άνθρωποι δεν...βαριούνται, λύσεις υπάρχουν.
Αλλά, πρέπει να πονούν πόδια και μυαλό. Και ...λίγο η τσέπη.... 

Τα αποτελέσματα των Κορασίδων

Στον Δ΄ Ομιλο του πρωταθλήματος Κορασίδων της ΕΣΠΕΔΑ, στον οποίο μετέχει και ο Πορφύρας, τα αποτελέσματα στους άλλους 2 αγώνες του Ομίλου μας ήταν τα εξής.
Ολυμπιακός--Αργυρούπολη 3-0 σετ
Ευρυάλη--Μοσχάτο 3-0 σετ
Ο Πορφύρας ισοβαθμεί στην τρίτη θέση του Ομίλου με την Ευρυάλη, απο την οποία ωστόσο έχουμε χάσει στο μεταξύ μας παιχνίδι.
Την Κυριακή πάμε στην Αργυρούπολη.

ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΤΟΙΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ, ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΡΥΦΘΕΙ Η ΝΑ ΔΕΙΛΙΑΣΕΙ

Αυτή τη φορά δε θα σας προσθέσω σχόλια.
Θα σας παρουσιάσω μόνο τα αποσπάσματα που, με τη δική μου κρίση, μοιάζουν περισσότερο ενδιαφέροντα απο μία συνέντευξη που παραχώρησε  ο 26χρονος ειδικευόμενος γιατρός Στέλιος Κιμπουρόπουλος, αυτό το παιδί που προχωρά αριστεύοντας αν και απο 14 μηνών είναι καθηλωμένο σε μία καρέκλα, εξαιτίας της νωτιαίας μυικής ατροφίας με την οποία γεννήθηκε.
Προσέξτε τι λέει αυτό το ΠΡΟΤΥΠΟ.Και απλώς σκεφθείτε τη ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ και ποτέ μη λέτε ΤΑ ΠΑΡΑΤΑΩ, ΝΙΚΗΘΗΚΑ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ.
----''Δεν παραιτήθηκα από τη ζωή, κάνω όνειρα. Είμαι πάρα πολύ τυχερός που έχω αυτούς τους γονείς γιατί πάλεψαν και έχουν γίνει το μέσο για να κάνω τα όνειρά μου πραγματικότητα.
Ανασαίνω, παρατηρώ, αισθάνομαι, μα δεν αγγίζω. Συλλογίζομαι, εναντιώνομαι στο άδικο, διεκδικώ, μαθαίνω, σπουδάζω, ειδικεύομαι, μα δεν βηματίζω. Το μυαλό μου θέλει να κάνει το σώμα να εγερθεί, μα αυτό δεν το υπακούει''.
----''Δεν μπορώ να κινούμαι, αλλά, ανέπτυξα όλα τα άλλα. Ισως σε μεγάλο βαθμό. Ακούω καλύτερα, παρατηρώ τα πάντα με μεγάλη διείσδυση. Αντιλαμβάνομαι από πολύ μακριά πράγματα. Εκείνο που θα ήθελα τουλάχιστον να έχω είναι η δυνατότητα να κινώ τα χέρια μου. Να πιάνω, να αγκαλιάζω, να αγγίζω. Τώρα χάνω ένα σημαντικό μέρος της πληροφορίας, της επαφής, της επικοινωνίας».
----΄΄Από τα παιδικά χρόνια μου θυμάμαι τις προσπάθειές μου αλλά και τη σκληρή προσπάθεια των δικών μου να ζήσω. Εβρισκαν τα πάντα. Τα ακολουθούσα με πείσμα και θέληση. Θυμάμαι τα ταξίδια σε άλλες χώρες, τις εκδρομές, τις ευχάριστες στιγμές που πέρναγα αλλά και τις δυσκολίες, και τις προσπάθειες να γίνω όλο και πιο λειτουργικός»
---''Εγώ έμαθα από την αρχή και παραδέχτηκα την αναπηρία μου. Το ίδιο έγινε και με τους γονείς μου. Αποδέχτηκαν την αναπηρία μου. Ομως δεν παραιτήθηκα από τη ζωή. Γιατί στη ζωή έχουμε όλοι μας ίσα δικαιώματα. Λυπάμαι γιατί στην Ελλάδα δεν έχει επικυρωθεί η χάρτα για τα δικαιώματα των ΑΜΕΑ. Μέσα στο πανεπιστήμιο έκανα αγώνα για να αλλάξουν πολλά πράγματα. Η αρχή με εμένα είχε γίνει από τη στιγμή που μου δόθηκε η δυνατότητα να σηκώσω την ελληνική σημαία και να ηγηθώ της παρέλασης στο Γυμνάσιο του Κορωπίου. Ας είναι καλά η αγαπημένη μου καθηγήτρια, η μαθηματικός Ιωάννα Μακρή, η οποία πίστεψε σε μένα και μου έδωσε τα φτερά της ψυχής για να το κάνω».
----'' Οι  γονείς μου, στήριξαν τη θέλησή μου για ζωή.Είμαι πάρα πολύ τυχερός που έχω αυτούς τους γονείς που παλεύουν μαζί με έμενα για την ανεξαρτητοποίησή μου. Που με βοηθούν να βρω τον εαυτό μου. Που δεν με βλέπουν πλέον σαν μωρό. Που έχουν ενισχύσει τα θέλω μου. Που έχουν γίνει το μέσο για να κάνω τα όνειρά μου πραγματικότητα. Που δεν τα άφησαν όλα στη μοίρα».
----'' Τα πάντα τα βασίζουμε στο μυαλό. Αν το μυαλό μας γίνει «σούπα», δεν θα υπάρχει τίποτε ούτε το κινητικό ούτε το νοητικό. Μπορεί αυτή η κατάσταση που ζω εγώ και τα άλλα άτομα με αναπηρία να είναι δύσκολη, να θέλει κόπο, να θέλει αντοχές, να δυναμώνει το πείσμα και την πίστη ότι μπορείς, μπορεί να θέλεις να σε αποδεχτούν οι γύρω σου, να αποδεικνύεις καθημερινά ότι είσαι ικανός, αλλά η ζωή είναι για τα δύσκολα. Πάντα με γνώμονα να μη στενοχωρώ τους άλλους και να τους συμπαραστέκομαι με την καρδιά μου, προχωράω. Δεν θέλω να φτάσω ποτέ στο σημείο να μη με υπηρετεί το μυαλό μου. Αλλωστε, το μυαλό είναι σφουγγάρι και κάνει τις δικές του απορροφήσεις''.
----«Πρέπει να μένει το περιθώριο στον καθένα μας μέσα σε αυτήν την οργανωμένη κοινωνία να συμμετέχει με το είναι του και με τον τρόπο του. Γιατί εγώ, όπως και άλλοι σαν εμένα, έχω βρει τους τρόπους να είμαι λειτουργικός. Επομένως πρέπει να έχουμε ανοιχτό μυαλό και διάπλατα μάτια για να κατανοήσουμε ότι υπάρχει κάτι το διαφορετικό, το οποίο μπορεί και πρέπει να είναι συμμέτοχο αυτής της κοινωνίας και να μην το εξοστρακίζουμε ως άγνωστο».
----  «Τα άτομα με αναπηρία είμαστε φυσιολογικά. Αισθανόμαστε το ίδιο και πληγωνόμαστε το ίδιο με τον καθένα δίπλα μας. Η αναπηρία είναι ένα κομμάτι της κοινωνίας».

Την Τετάρτη με Αργυρούπολη

Την Αργυρούπολη θα υποδεχθεί η ομάδα βόλει γυναικών του Πορφύρα την Τετάρτη στις 21.45 στο ''Σαλπέας''.

Η Αργυρούπολη είναι μία απο τις σταθερές παρουσίες της Α΄κατηγορίας γυναικών στην ΕΣΠΕΔΑ και ανεξάρτητα απο το γεγονός ότι ξεκίνησε νωχελικά στο πρωτάθλημα, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι θα βρεί το δρόμο της στη συνέχεια.
Αλλωστε, πάντα, η Αργυρούπολη αρχίζει υποτονικά και στη συνέχεια ανεβαίνει.
Ο Πορφύρας δεν έχει προβλήματα και το μόνο που θέλει είναι να βρούν δύναμη και χρόνο οι φίλοι του ώστε να είναι στο πλευρό του.
Για τα κορίτσια και τον προπονητή τους, αυτή είναι η καλύτερη ανταμοιβή.

Να μιλήσουμε για κοινωνική προσφορά ;

Ακούω βομβαρδισμό απο ραδιοφωνικές διαφημίσεις στις οποίες μία ανώνυμη εταιρεία, της οποίας τα προιόντα για παιδιά είναι παραγόμενα, κατά βάση, ως αναγράφεται στη συσκευασία τους, στην Κίνα, μηνύματα και σποτάκια για ''κοινωνική ευαισθησία ''.
''Εμείς νοιαζόμαστε για εσάς'' και τέτοια....
Λυπάμαι όχι γιατί μεγαλώνω--αυτό είναι ευτυχία αν σκεφθείς πόσοι δεν πρόλαβαν να μεγαλώσουν...---αλλά επειδή δε με βοηθά όσο πρέπει η μνήμη μου, σε μερικές περιπτώσεις.
Και έτσι δεν μπορώ να θυμηθώ η συγκεκριμένη εταιρεία, πότε προχώρησε, έστω για μία φορά, σε κοινωνική προσφορά, πότε ενίσχυσε τον αθλητισμό, πότε έδωσε μία χορηγία σε είδος, πότε πήγε δίπλα σε εκείνους για τους οποίους φωνάζει ότι ενδιαφέρεται....
Εκεί είναι η ευαισθησία και όχι στα στιχάκια και στα φρου--φρου....
Μπορεί βέβαια και να ξεχνάω... Επειδή μεγαλώνω....
Και ξέρετε όσο πιο πολύ μεγαλώνεις, τόσο λιγότερο ανέχεσαι, επειδή, ίσως, καταλαβαίνεις πιο γρήγορα και πιο πολλά....

Ν.Δελ. 

Καλή η Κυριακή στις υποδομές

Προπονήθηκαν πολύ καλά τα παιδιά μας στα Προμίνι, τα Μίνι και στις Παγκορασίδες, την Κυριακή.
Μοιραία, χαμογελούσε αυτή τη φορά ο προπονητής τους Γιάννης Τσουρουγιάννης που πασχίζει να τα μάθει βόλει αλλά κυρίως να τους εμφυσήσει πνεύμα αγάπης για τον αθλητισμό και σεβασμού στον εαυτό μας και στο διπλανό μας.
Ειδικά οι Παγκορασίδες μας το πρωί της Κυριακής, ήταν εξαιρετικές.
Τώρα, οι Παγκορασίδες θα πρέπει να προετοιμάζονται για 2 φιλικά μέχρι τις γιορτές.
Καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά στα διαγωνίσματα στο σχολείο, αυτή την εβδομάδα.
Και περαστικά στις...αρρωστούλες....

Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2011

Ηττα στην εκπνοή

Με καλάθι στην εκπνοή του αγώνα, η ανδρική ομάδα μπάσκετ του Πορφύρα, σε αναμέτρηση για το πρωτάθλημα της Γ΄Εθνικής κατηγορίας έχασε πριν απο λίγο στο Μαρούσι ,απο την Νίκη με 76-74.

Χαμόγελα για τις Κορασίδες μας.....

Επιστροφή στις νίκες για την ομάδα Κορασίδων του Πορφύρα που κατέβαλε τον Ερμή Περάματος με 3-1 σετ.
Τα παιδιά μας νίκησαν και  τη...μαυρόγατα που πήρε τηλέφωνο απο τη δουλειά του, για να μάθει  πόσο ήταν το σκορ, στο  2-0 και λίγο έλειψε να...γυρίσει το παιχνίδι ...
Κάτσε παλληκάρι μου να μοντάρεις και άσε τα παιδάκια να παίξουν....
Ευτυχώς, δεν είχαμε επανάληψη της ιστορίας, όπως είχε γίνει στον αγώνα με τον Ολυμπιακό στις Νεάνιδες στο Ρέντη.
Κάτι ξέρει ο Νάσος  και δε σηκώνει το τηλέφωνο την ώρα του αγώνα....
Το παιχνίδι πραγματοποιήθηκε στο γήπεδο μας ''Παναγιώτης Σαλπέας'', ολοκληρώθηκε δε πριν απο λίγο.
Πρόκειται για συνάντηση που έγινε στο πλαίσιο της 4ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος της ΕΣΠΕΔΑ. Αυτή ήταν η δεύτερη νίκη για τον Πορφύρα, μετά απο εκείνη στην πρώτη αγωνιστική, με αντίπαλο το Μοσχάτο, εκτός έδρας. Μεσολάβησαν οι ήττες μας απο τον Ολυμπιακό και την Ευρυάλη.
Η απόδοση του Πορφύρα ήταν καλύτερη σε σύγκριση με τα προηγούμενα παιχνίδια που δώσαμε και πράγματι τα παιδιά έχουν περιθώρια καθώς σταθεροποιείται η απόδοση τους.
Αξιόλογη ομάδα ο Ερμής Περάματος που ανέκαμψε μετά απο το δεύτερο σετ και συνετέλεσε ώστε να γίνει ένα ωραίο ματς.
Τα σετ ήταν 25-14, 25-15, 20-25, 25-21.
Πολύ καλή η διαιτησία των Σπανού--Νιζάμη.
Α.Ο.Φ. ΠΟΡΦΥΡΑΣ ( προπονητής Κωνσταντίνος Γκούντας ) Μαριάννα Λιάρου, Εβελίνα Θαλασσινού, Ανδρονίκη Πρίφτη, Κατερίνα Τσαβαρή, Ολγα Δημητρίου, Ειρήνη Πρίφτη, Διονυσία Παλημέρη, Ιωάννα Τσιραντωνάκη,  Βαλέρια Μιγκελεέβα.

Διάβασε παιδί μου απο το λαπ τοπ....

Απο το λαπ τοπ διαβάζουν τα παιδιά αφού ακόμα δεν έχουν, πάρει, όλα τα βιβλία για το σχολείο.
Και ζητάμε απο αυτά να είναι έτοιμα για τα διαγωνίσματα στο σχολείο.
Οι εκπαιδευτικοί κάνουν τη δουλειά τους.
Υποθέτουμε βεβαίως ότι στο σύνολο τους είναι αφοσιωμένοι σε ότι πρέπει να διεκπεραιώσουν ως ύλη, σύμφωνα με ότι ζητά το Υπουργείο.
Η αλήθεια, ωστόσο, είναι ότι με αυτόν τον τρόπο εξαντλούνται τα παιδιά και όταν θα φθάσουν στο Λύκειο θα είναι ''τελειωμένες υποθέσεις'' και ξεζουμισμένα.
Ευθύνη ομάδων, γονιών και αθλητριών είναι να συνεργασθούμε ώστε τα παιδιά να μη χάσουν τη χαρά του παιχνιδιού.
Και να μπορέσουμε να κρατήσουμε τα παιδιά μέσα στο γήπεδο.
Για τη δική τους ισσοροπία πριν απο οτιδήποτε άλλο.
Προέχουν τα γράμματα, αναμφίβολα.
Ωστόσο, είναι αλήθεια ότι με αυξημένη προσπάθεια και με καλή διάθεση, θα τα καταφέρουμε.
Τουλάχιστον, μας συγκινεί, το γεγονός ότι ο ένας μετά τον άλλον οι γονείς που δε ξέρουν τη λογική της ομάδας μας, καταλαβαίνουν ότι εδώ, στον Πορφύρα, τα παιδιά δεν είναι συνδρομές και απρόσωπες φιγούρες, αλλά, μέλη μιας οικογένειας που τα αγαπά και ελπίζει ότι θα καταφέρει να συνεχίσει να προσφέρει στον αθλητισμό, πλαισιώνοντας σταδιακά την πρώτη ομάδα με το δικό της αίμα.

Ν.Δελ.

Εχεις ειδικές ανάγκες ; Ας πρόσεχες...

Είναι αποκαλυπτική η έρευνα του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης για τις υποδομές των κτιρίων όπου στεγάζονται οι υπηρεσίες του Δημοσίου.
Μόλις το 8 % αυτών των κτιρίων έχουν πρόσβαση για ΑΜΕΑ, για άτομα με ειδικές ανάγκες.
Στο υπόλοιπο 92% των κτριίων, τα άτομα με ΑΜΕΑ, δεν μπορούν να πλησιάσουν.
Περισσότερο χαρακτηριστική απο όλα όσα γνωρίζουμε, για παράδειγμα στον Πειραιά, είναι η περίπτωση της ΔΕΗ στο Ρέντη. Εκεί όπου υπάγεται όλος ο Πειραιάς.
Για να φθάσεις στο επίπεδο των γραφείων πρέπει να ανέβεις 20 σκαλιά.
Οταν είχαμε κάνει συζήτηση παλαιότερα, στον τότε Διευθυντή της υπηρεσίας, μας είχε πεί ότι ''κατανοεί το θέμα αλλά δεν είναι αρμόδιος''.
Προφανώς, κανείς απο όλους εκείνους που σχεδιάζουν κτίρια, που τα νοικιάζουν ή τα αγοράζουν για λογαριασμό του Δημοσίου, που τα χρησιμοποιπούν και τα διαχειρίζονται, τα διοικούν και τα μετασκευάζουν, δεν έχει νιώσει τι σημαίνει να είσαι ανάπηρος, να κινείσαι με δεκανίκια, να έχεις κομμένα πόδια ή να είσαι τυφλός.
Ούτε καν ξέρουν τι σημαίνει να έχεις το παιδί σου στο καρότσι ή να έχεις πάει στη λαική ή στο σούπερ μάρκετ.
Μακάρι να μη νιώσουν ποτέ την αναπηρία.
Ηδη, πάντως, βιώνουν την έλλειψη ευαισθησίας για τον άνθρωπο, που δυσκολεύεται στη ζωή του.
Και αυτή είναι η μεγαλύτερη μορφή αναπηρίας και η μόνη που είναι ανίκητη.
Οπως η βλακεία έτσι και η αναισθησία, δεν παλεύονται.
Τουλάχιστον, όλοι όσοι ασχολούμαστε με τον αθλητισμό, ας δίνουμε κάθε φορά ένα μήνυμα.
Οτι νιώθουμε τι συμβαίνει γύρω μας.
Και ότι μέσα στο γήπεδο μαθαίνουμε να μαχόμαστε και πάνω απο όλα ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΙ.

Ν.Δελ.

Τα παιχνίδια της 4ης αγωνιστικής στην Α ΄Γυναικών ΕΣΠΕΔΑ


Τετάρτη 07/12/2011 21:00 ΑΟ ΘΡΙΑΜΒΟΣ ΠΕΙΡΑΪΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ
Τετάρτη 07/12/2011 21:30 ΟΦΑ ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΣ ΑΠΣ ΑΡΗΣ ΑΜΦΙΑΛΗΣ
Τετάρτη 07/12/2011 21:30 ΑΟΠ ΜΟΣΧΑΤΟΥ ΑΟ ΑΙΓΑΛΕΩ
Τετάρτη 07/12/2011 21:45 ΑΟΦ ΠΟΡΦΥΡΑΣ ΑΟΝ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ
Τετάρτη 07/12/2011 21:30 ΑΓΟΓ ΕΥΡΥΑΛΗ ΓΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ
Τετάρτη 07/12/2011 21:45 ΑΕ ΡΕΝΤΗ ΑΣ ΦΟΙΝΙΞ

Τα αποτελέσματα στην Α2 Γυναικών



Άνετη νίκη, με εξαίρεση ίσως το δεύτερο σετ, για τον ΖΑΟΝ με το 3-0 επό της ΑΘΛΕΣΗ με την ομάδα της Κηφισιάς να επιστρέφει στις νίκες μετά την ήττα από τον ΟΠΕΡ και το ρεπό που είχε την προηγούμενη αγωνιστική. Τρία στα τρία για τον Ιωνικό Νέας Φιλαδέλφειας που είχε άνετο απόγευμα στην Πετρούπολη, 3-0 σετ την τοπική ομάδα, στον1ο όμιλο.

Στον 2ο όμιλο η Φιλία δείχνει να είναι το «αφεντικό» επικρατώντας του Πανναξιακού με 3-1 σετ. Εύκολη νίκη για τους Τράχωνες απέναντι στον ουραγό Απόλλων Πατρών.

Η Σταυρούπολη στον 3ο όμιλο της Α2 γυναικών και την 4η αγωνιστική, επικράτησε 3-1 του Ερμή και συνέχισε το νικηφόρο σερί του στο πρωτάθλημα, ενώ από την άλλη η ομάδα της Δράμας παρέμεινε καθηλωμένη στην τελευταία θέση της βαθμολογίας. Μία από τα ίδια και για το ΔΑΣ Ωραιοκάστρου που πήρε τους τρεις βαθμούς μέσα στη Δράμα κόντρα στη ΓΣ και παρέμεινε στην κορυφή. Σημαντική νίκη σημείωσε και ο Άρης απέναντι στη ΦΕ Ιωαννίνων, ενώ το «διπλό» πανηγύρισε η Νέα Γενιά μέσα στην έδρα του Μέγα Αλέξανδρου.

1ος όμιλος

Ζηρίνειος ΑΟΝ - ΑΘΛΕΣ Ηρακλείου 3-0 (25-16, 25-21, 25-12)
ΖΑΟΝ (Ξαγοράρης): Μεμετζή, Χρήστου, Καλογριδάκη, Φιλιπόνοκα, Κατερίνη, Νικούλη, Παπαδάκη (λ), Σπανού, Ξηνταρά, Νταλή, Νικοπούλου
AΘΛΕΣΗ (Μανωλάκης): Μιχαήλ, Μανωλάκη, Γενιτσαρίδη, Καλαϊτζάκη, Κτιστάκη, Πατραμάνη, Καραγρηγορίου (λ), Mαλουσάρη, Μαυρέα

ΓΣ Πετρούπολης - Ιωνικός Νέας Φιλαδέλφειας 0-3 (16-25, 22-25, 17-25)
Πετρούπολη ( Αμαριανάκης): Μόρφα Ε., Καλλιώρα, Σκληβανίτη, Τσιούστα, Μόρφα Μ., Γκόλια, Καφετζή (λ), Μαυροειδοπούλου, Ρούσσου, Μαναριώτου
Ιωνικός (Ρούσης): Χανδρή, Ευθυμίου, Τζήμα, Οικονομίδου, Καρακατσάνη, Σύλλα, Μεγαρίτη (λ), Μαυροπάνου, Μπαφατάκη, Σκλάβαινα, Σταθούλη

2ος όμιλος
Τράχωνες - Απόλλων Πατρών 3-0 (25-13, 25-20, 25-19)
Tράχωνες (Περόπουλος): Τέζα, Βογιατζή, Μουζάκη, Νικολαϊδου, Λιγουδιστιανού, Σαραντοπούλου, Χασιώτη (λ), Αθανασοπούλου, Ζώτου
Απόλλων (Λεγάτου): Μποτσάκη, Τζανάκη, Κυρούση, Κόλλια, Γιαννακολοπούλου, Σπηλιωτοπούλου, Θεοδωροπούλλου (λ), Γκουβίτσου, Φαλτσέτα

Φιλία - Πανναξιακός 3-1 (25-22, 25-12, 21-25, 25-23
Φιλία (Οικονόμου): Καλαϊτζίεβα, Χασιώτη, Σιώρη, Σχιετάκη, Καραγιαννίδου, Νικολαΐδη, Θύμο (λ), Πλατανιώτου, Σπυριδάκη
Πανναξιακός (Τουρσούγκας-Δερμάτης): Φάρκωνα, Μαύρου, Τοτσίδου, Φραγκίσκου Λαγουδάκη, Μπορίσοβα, Μάρκου (λ), Αξαοπούλου

3ος όμιλος 


ΓΣ Δράμας - ΔΑΣ Ωραιοκάστρου 0-3 (10-25, 18-25, 21-25) 
ΓΣ Δράμας (Ηλιόπουλος): Λαμπροπούλου, Μπογατίνη, Ματζαρίδου, Καμπατάγη, Μαυροπούλου, Καγκαδάκη, Κωνσταντινίδου (λ), Καραγιαννίδου, Βογιατζή, Προδρομίδου.
ΔΑΣΩ (Σκουληκάρης): Παντιά, Κοκκινίδου, Μουντάκη, Χαλιαμπάλια, Λιάλια, Κοτέογλου, Εζηνέλη (λ), Κατσικά (λ), Μπαξεβάνη, Παπαγιαννάκη.

Σταυρούπολη – Ερμής Δράμας 3-1 (25-12, 25-16, 23-25, 25-11) 
Σταυρούπολη (Σολκίδης): Άγγου, Δημητριάδου, Αρμουντάκη, Αλτίνη, Παπαδοπούλου Φ., Ελευθεριάδου, Ιωαννίδου (λ), Γεωργιάδου, Μιτσάνη, Μπούκα.
Ερμής (Αβερκιάδης): Παντελίδου, Μάρκου, Μόσχουρη, Πετροπούλου, Κιρκενίδου, Παπαλεξίου, Χατζηελευθερίου (λ), Παρλόγλου, Σωτήρογλου, Χατζούδη, Φωτεινόζογλου.

Άρης - ΦΕ Ιωαννίνων 3-0 (25-15, 25-17, 25-20) 
Άρης (Φούσκας): Καλανταρίδου, Ωρολογοπούλου, Παντζαρτζίδου, Πέτρου, Αναγνωστοπούλου, Αποστολίδου, Συμεωνίδου (λ), Κόλλια, Πασσιά, Κολέττα, Μέλκα.
ΦΕ Ιωαννίνων (Καλογήρου): Καλογήρου, Βαρτζιώτη, Χατζηγιαννάκου, Χαμπηλομάτη, Αναστασίου, Δασκάλου, Κυριατζή (λ), Παπαδοπούλου, Παπακωνσταντίνου, Λακιώτη, Ασημακίδου.

Μέγας Αλέξανδρος - Νέα Γενιά 0-3 (22-25, 19-25, 18-25)
Μ. Αλέξανδρος (Τζούρος): Γαζή, Μηνασίδου, Βαλσάμη, Κωφίδου Δαν., Χίντα, Δόσπρα, Βουλγαρίδου (λ), Μουγουσίδου, Τσαβδάρη.
Νέα Γενιά (Γαϊδατζής): Τσονίδου, Δημήκα, Μηχαλιού, Μπουρνή, Μπουρσανίδου, Πολυνοπούλου, Καψαμπέλη (λ), Μπαχαράκη, Ζαμπουρλή, Γιουμούκη.

Η κατάσταση στην Α1

Επειδή μένει η απορία απο όσες και όσους δεν έχουν ενημερωθεί απο την αρχή της σαιζόν, σε ότι αφορά την Α1 Γυναικών,  οι ομάδες θα παίξουν σε πρωτάθλημα ενός γύρου και θα συνεχίσουν μεταφέροντας τους μισούς απο τους βαθμούς τους. Αν υπάρχει μισή μονάδα, θα αυξηθεί ώστε να γίνει ολόκληρη, αλλά, η ομάδα που θα ισοβαθμήσει με άλλη που θα έχει τους ίδιους αριθμούς, χωρίς το ''δώρο'' της αύξησης, θα έχει μειονέκτημα.
Θα πέσουν 3 ομάδες απο την Α1 και υποψήφιες, προς το παρόν, για τη δεύτερη εξάδα, στο ''χορό του σατανά'', είναι Πανελλήνιος, Πανιώνιος, Βριλήσσια, Αρτεμις, Ηρακλής, Μακεδόνες Αξιού, Ανατόλια.
Επτά ομάδες για έξι θέσεις.

Να και μία σωστή απόφαση....


Εξι ακόμα Ελληνες ηθοποιοί, που δεν ζουν πια, έγιναν γραμματόσημα: Πρόκειται για τη νέα Αναμνηστική Σειρά γραμματοσήμων, με τίτλο «Ελληνες Ηθοποιοί» που κυκλοφορεί από τα Ελληνικά Ταχυδρομεία. Πρόκειται για πορτραίτα των ηθοποιών: Μαίρη Αρώνη, Ρένα Βλαχοπούλου, Σαπφώ Νοταρά, Θανάσης Βέγγος, Ορέστης Μακρής, Βασίλης Διαμαντόπουλος, που έχει φιλοτεχνήσει ο ζωγράφος Κώστας I. Σπυριούνης και τα προσάρμοσε σε γραμματόσημα η ζωγράφος Ελένη Αποστόλου.
Η καινούργια σειρά αποτελείται από έξι γραμματόσημα (30Χ38 mm). Φθηνότερος όλων ο Βασίλης Διαμαντόπουλος - το γραμματόσημο του οποίου κοστίζει 0,01 (και κυκλοφορεί σε 1,5 εκατομμύρια αντίτυπα). Ακολουθούν η Ρένα Βλαχοπούλου, με τιμή 0,05 και ο Ορέστης Μακρής στην τιμή των 0,50 (και τα δύο σε 2 εκατομμύρια αντίτυπα). Ακριβότερος ο Θανάσης Βέγγος (0,60, σε 500.000 αντίτυπα), η Μαίρη Aρώνη (2,47, σε 1,5 εκατομμύριο) και τέλος η Σαπφώ Νοταρά με 2,50 ευρώ - σε 150.000 αντίτυπα.
Στη σειρά των «Ελλήνων Ηθοποιών» έχουν ήδη τυπωθεί, μεταξύ άλλων, σε γραμματόσημα οι Νίκος Κούρκουλος, Ντίνος Ηλιόπουλος, Αλέκος Αλεξανδράκης, Τζένη Καρέζη, Ελλη Λαμπέτη, Αλίκη Βουγιουκλάκη, Μάνος Κατράκης, Θάνος Κωτσόπουλος, Δημήτρης Χορν, πάντα από τον ζωγράφο Κώστα Σπυριούνη.
Τα παιδιά δεν γνωρίζουν τους πιο πολλούς απο αυτούς τους ηθοποιούς, ωστόσο, ας έχουν την βεβαιότητα ότι αυτοί ήταν άνθρωποι του πολιτισμού και του ήθους 
Ηταν ηθοποιοί με τους οποίους χαιρόσουν να  μιλάς.
Για την ακρίβεια, ήταν τιμή σου να μιλάς μαζί τους.
Και τις προτιμήσεις, τα γούστα και τις ιδιαιτερότητες τους, όπου υπήρχαν, τα κρατούσαν για τον εαυτό τους και δεν τα έκαναν μόδα της αηδίας...Για να παρασύρουν  τα παιδιά στους δικούς τους δρόμους με τα αμφιλεγόμενα πρότυπα και τις λαικίστικες ατάκες και κορώνες του κιλού...Οπως σήμερα συμβαίνει.
Απο αυτούς τους ηθοποιούς, μάλιστα, ο Ορέστης Μακρής λέγεται ότι καν δεν είχε τελειώσει το σχολείο, ωστόσο, ήταν το ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ στη δουλειά του. Και πέθανε στη ψάθα, όπως οι περισσότεροι πραγματικοί ηθοποιοί....
Και κάτι ακόμα.
Ο Νίκος Κούρκουλος και ο Μάνος Κατράκης ήταν ποδοσφαιριστές.
Στον Παναθηναικό ο Κούρκουλος, που έπαιξε μία φορά και στην πρώτη ομάδα και στον Αθηναικό ο Κατράκης ο οποίος ήταν, στη δεκαετία του 1930, σέντερ μπακ μαζί με τον Δημήτρη Μυράτ, επίσης, έναν τεράστιο ηθοποιό.
Δε θα ξεχάσω ποτέ ότι το 1979, 15 χρονών παιδί, όταν ξεκινούσα τη δουλειά, είχα πάρει συνέντευξη απο τον Κατράκη και απο τον Κούρκουλο για ένα ματς Ολυμπιακού--Παναθηναικού.
Και σήμερα παίρνουμε συνεντεύξεις απο τους εκπροσώπους του ''πουθενά''...

Ν.Δελαγραμμάτικας


Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2011

Τίποτα για την ίωση....

Οι πιτσιρίκες της Ακαδημίας μας ή ...κλείσθηκαν στο σπίτι επειδή την Δευτέρα έχουν διαγωνίσματα στο σχολείο ή έπεσαν θύματα της γαστρεντερίτιδας που ''θερίζει'' αυτές τις ημέρες ή αποφάσισαν να μείνουν...κουκουλωμένες.
Αυτός ο συνδυασμός εξηγεί γιατί  σήμερα είχαμε 3 απρόβλεπτες απουσίες απο τις Παγκορασίδες ενώ απο τα Μίνι και τα Προμίνι έλειψαν 16 κορίτσια απο τα 55  Περονόσπορος....
Ωστόσο, παρακαλούμε τους  γονείς και τα παιδιά να ενημερώνουν, ειδικά το Σαββατοκύριακο, για τυχόν απουσία τους απο τις προπονήσεις.
Με ένα μήνυμα ή με ένα τηλεφώνημα στον κ.Γιάννη, στον κ. Μανώλη, στον κ.Αγγελο, στον κ.Παναγιώτη ή στον κ.Κώστα.
Σήμερα, μας ενημέρωσε μόνο η μητέρα της Ναταλίας Τσανάκη.
Υπάρχει ωστόσο ευθύνη και αμφίδρομη σχέση και θα πρέπει να υπάρχει αλληλοενημέρωση.
Γιατί ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ είναι η ασφάλεια των παιδιών και η ευθύνη που έχουμε είναι ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ.
Θα μας διευκολύνει μία πρώτη, βασική, ενημέρωση ώστε να επικοινωνούμε στη συνέχεια με τα υπόλοιπα παιδιά.
Στον Πορφύρα δεν πάμε μόνο για να μάθουμε βόλει ή απλώς να παίξουμε και να γυμνασθούμε, αλλά, κυρίως, για να έχουμε, όλοι, κατά το δυνατόν, την ίδια φιλοσοφία.
Οχι απλώς για τον αθλητισμό, αλλά, συνολικά, για τον λόγο για τον οποίο είμαστε στο γήπεδο που δεν είναι baby parking, αλλά, μέρος απο μία στάση ζωής....


Ν.Δελ.

Σπάνια περίπτωση...

Ο Αστέρας Αγίου Δημητρίου, ομάδα της Α΄ΕΣΠΑΑΑ Γυναικών, έχει ήδη πετύχει κάτι πράγματι αξιοσημείωτο.
Αν και δεν έχει καν ολοκληρωθεί ο πρώτος γύρος του πρωταθλήματος, έχει στο ενεργητικό του 3 εκτός έδρας νίκες σε βάρος ομάδων οι οποίες είναι απο τα φαβορί για την άνοδο,. για την οποία φυσικά έχουν βάλει πλέον πολύ δυνατή υποψηφιότητα οι Μπραχαμιώτες.
Μάλιστα και οι 3 νίκες του Αστέρα του έδωσαν απο 3 πόντους.
Κέρδισε στο Κορωπί, στο Μαρούσι την Νικη και στην Παλλήνη.
Με 3-1 και στις 3 περιπτώσεις.
Αυτές οι νίκες μεταφέρονται στα πλαίυ οφφ για τις θέσεις απο  1 έως 4, στο τέλος της σαιζόν.

Μία πρώτη εκτίμηση για την Α' Γυναικών

Εχει ενδιαφέρον, κάθε χρόνο, η Α΄ΕΣΠΕΔΑ Γυναικών.
Εφέτος, μάλιστα, σε αντίθεση με τις προηγούμενες 5 σαιζόν, εκ πρώτης όψεως, το πρωτάθλημα θα είναι περισσότερο ανταγωνιστικό στις λεπτομέρειες.
Ηδη, ''σπάνε'' πόντοι με τα 3-2 που σημειώνονται και τα πιο πολλά σετ είναι ''γεμάτα''.
Το γεγονός δεν είναι τυχαίο. Είναι μικρές οι διαφορές ανάμεσα στις πιο πολλές ομάδες.
Και μοιραία όλες και όλοι έχουν δικαίωμα στη διεκδίκηση και την προσδοκία.
Θεωρητικά, Πορφύρας και Ηλιούπολη είναι οι πληρέστερες και πιο έμπειρες ομάδες της κατηγορίας, αλλά, ο αθλητισμός δεν είναι ιππόδρομος για να έχει άλογα κούρσας, φαβορί και γκανιάν. Ολα είναι ανοιχτά...
Πειραικός και Ευρυάλη δείχνουν σταθερότητα και ισχύ. Οπως και ο Ρέντης, μία άκρως νεανική ομάδα, με ουσιαστική βελτίωση σε σχέση με την περσινή αγωνστική περίοδο.
Ο Φοίνικας ξάφνιασε με την ήττα του στο Αιγάλεω, δεδομένου μάλιστα ότι η ροή του αγώνα μάλλον δεν προδιέθετε για αυτή την ανατροπή, ωστόσο, έχει καλή ομάδα, μέσα και έξω απο τις γραμμές και θα βελτιώσει τη θέση του.
Η Αργυρούπολη είναι η αρνητική έκπληξη προς το παρόν, αλλά, πάντα ξεκινά διστακτικά και προοδευτικά ανεβαίνει. Κυρίως, μάλιστα, είναι ομάδα του δεύτερου γύρου.Και έχει συνοχή και ηρεμία.
Ο Αρης Αμφιάλης θα αποδειχθεί ''σκληρό καρύδι'' αν και παίζει για πρώτη φορά στην Α΄κατηγορία. Με αρκετές έμπειρες κοπέλες και την ακραία Μαρτίν Φερνάντεζ ( απο τη Νίκαια) να απειλεί, θα δώσει αγώνα επιβίωσης στην κατηγορία, με σοβαρές πιθανότητες επιτυχίας. Σοβαρότατες.
Το Μοσχάτο έχει σοβαρότητα και σταθερότητα. Στο γήπεδο του μπορεί να μαζέψει τους πόντους που θέλει. Ωστε να μη συνεχίσει να είναι ''ασανσέρ'' ανάμεσα στην πρώτη και τη δεύτερη κατηγορία. Αλλωστε, έχει καλύτερη ομάδα σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια και καλό κλίμα.
Ο Θρίαμβος ταλαιπωρήθηκε στην Αμφιάλη απο τον Αρη απο τον οποίο έχασε, με συνέπεια να μπαίνει σε περιπέτειες. Ομως, είναι ομάδα που έχει μάθει να παλεύει και ξέρει να επιβιώνει στα δύσκολα.
Ο Απολλώνιος επέστρεψε στα τοπικά πρωταθλήματα με μία ομάδα απο δικά του παιδιά, απο τα οποία κανένα δεν είναι μεγαλύτερο απο τα 20. Θα δυσκολευθεί για να μείνει στην κατηγορία, όμως, με την πορεία που έχει πραγματοποιήσει τα τελευταία 20 χρόνια, δεν έχει να αποδείξει τίποτα σε κανέναν. Ειδικά, όταν στηρίζει τις έντιμες αποφάσεις του.
Στο Αιγάλεω έχουμε αναφερθεί διεξοδικά.
Ανανέωσε, με τρόπο ριζικό την ομάδα του. Μοιραία, υπάρχει πρόβλημα προσαρμογής στα νέα δεδομένα. Αλλά, θα ανέβει βαθμολογικά και σε κρίσιμα παιχνίδια εντός έδρας θα πάρει αυτό που θέλει.
Ακόμα, φυσικά, μόλις ολοκληρώθηκε η τρίτη αγωνιστική. Είναι πολύ νωρίς.
Το ευχάριστο είναι ότι σχεδόν σε όλες τις ομάδες παίζουν πια αρκετές αθλήτριες που είναι μικρές ή νεαρές σε ηλικία.
Περιμένουμε καλύτερη τη συνέχεια, σε ένα πρωτάθλημα που θα κρατήσει μέχρι τις 29 Απριλίου και θα μας προσφέρει δυνατές συγκινήσεις.
Ανεβαίνει απευθείας στην Α2 η πρώτη ομάδα, παίζει μπαράζ  η δεύτερη και πέφτουν απευθείας η προτελευταία και η τελευταία ομάδα.

Ν.Δελ.

Αρχισε το ζόρι....

Μπήκαμε στον Δεκέμβριο και ήδη οι πιο πολλές ομάδες βόλει, ακόμα και αρκετές απο εκείνες που ήταν υπεράνω υποψίας, αντιμετωπίζουν ΤΕΡΑΣΤΙΑ προβλήματα ρευστότητας.
Ορισμένες μάλιστα δυσκολεύονται ακόμα και για τις στοιχειώδεις δαπάνες μετακινήσεως τους καθώς αγωνίζονται στα εθνικά πρωταθλήματα.
Τα προβλήματα που ανακύπτουν, έχουν άμεσο αντίκτυπο  σε ζητήματα που αφορούν ακόμα και την ασφάλεια των μελών των αποστολών των ομάδων.
Και φυσικά και στην ποιότητα της παρουσίας τους.
Και μέσα στον γενικό χαμό, ενημερωθήκαμε απο την ΕΣΠΕΔΑ ότι θα πρέπει να καταβάλλουμε, όπως και οι υπόλοιπες ομάδες της Α΄ κατηγορίας Γυναικών, μέχρι την Πέμπτη, τη δεύτερη δόση για τα έξοδα διαιτησίας του πρωταθλήματος όπου μετέχουμε.
Την πρώτη δόση τη δώσαμε πριν αρχίσει το πρωτάθλημα, εκτός, βέβαια, προγραμματισμού, αλλά, με απο μέρους μας αποδοχή  της νέας πραγματικότητας, για την οποία φυσικά δεν είχαμε περιθώριο για άρνηση ή εναλλακτική λύση.
Και μετά απο την ολοκλήρωση της 4ης αγωνιστικής, απο τις 22 του πρωταθλήματος, πρέπει να δώσουμε τη δεύτερη δόση για τη διαιτησία.
Πρόκειται, προφανώς, για ανισοκατανομή και ουσιαστικά για προπληρωμή.
Το σωστό θα ήταν να υπήρχε κατανομή  του ποσού σε 3 δόσεις, αλλά, με άλλη χρονική απόσταση.
Μέσα σε ένα μήνα πρέπει να δώσουμε, επιπλέον όλων των δαπανών μας, 350 ευρώ.
Προφανώς, οφείλουμε να βρούμε τα χρήματα και να τα καταβάλλουμε.
Υπάρχουν ποικίλες ανάγκες. Και ενδεχομένως και δυσπιστία για τη στάση ομάδων που ίσως να μην έδειχναν πνεύμα συνεργασίας αν έμεναν εκτός στόχων.
Τα κατανοούμε όλα αυτά.
Για τα νοικοκυρεμένα σωματεία, πάντως, αυτή  η ροή προπληρωμής των εξόδων διαιτησίας, απλώς, δημιουργεί έναν ακόμα πονοκέφαλο.
Ουσιαστικά, με αυτόν τον τρόπο, θα έχουμε, πριν κλείσει ο πρώτος γύρος του πρωταθλήματος, πληρώσει προκαταβολικά όλη τη σαιζόν.
Σε μία χρονιά αιφνιδιασμού, αυτό δεν είναι ότι καλύτερο.
Για να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους, βεβαίως, στις τοπικές κατηγορίες στο μπάσκετ οι ομάδες καλούνται να προπληρώσουν τα έξοδα διαιτησίας με τη μορφή παραβόλου συμμετοχής αλλά στο ποδόσφαιρο παραμένει η τακτική της πληρωμής ανά παιχνίδι, στο γήπεδο.
Εδώ, πάντως, οι δύο δόσεις μπήκαν πολύ κοντά η μία στην άλλη, μόνο και μόνο--νομίζουμε--επειδή υπήρξε επιθυμία εξασφάλισης και κατοχύρωσης.
Εδώ θα έπρεπε να γίνει καλύτερος χειρισμός.
Η κριτική, όλοι γνωρίζουν, ότι είναι καλόπιστη....


Ν.Δελ. 

Υποψία αλήθειας ή υπερβολές ;


Μια νέα μελέτη δείχνει ότι οι κεφαλιές που κάνουν οι ποδοσφαιριστές είναι επικίνδυνες για τον εγκέφαλο τους.
Σύμφωνα με τους ερευνητές, οι ποδοσφαιριστές που κάνουν περισσότερες από χίλιες κεφαλιές τον χρόνο έχουν αυξημένες πιθανότητες να υποστούν εγκεφαλικές βλάβες.
Μάλιστα ο θάνατος ενός Aγγλου πρώην ποδοσφαιριστή εκτιμάται ότι οφειλόταν στο γεγονός ότι όσο αγωνιζόταν χρησιμοποιούσε πολύ συχνά το κεφάλι του.
Ερευνητές του Montefiore Medical Center στις ΗΠΑ υπέβαλαν σε εξετάσεις 32 ερασιτέχνες ποδοσφαιριστές χρησιμοποιώντας έναν ειδικό τύπο σάρωσης του εγκεφάλου γνωστό ως απεικόνιση τανυστή διάχυσης (DTI).
Η μέθοδος αυτή απεικονίζει τα νεύρα και τους ιστούς του εγκεφάλου και αποκάλυψε βλάβες στον εγκέφαλο των ποδοσφαιριστών παρόμοιες με εκείνες που παρατηρούνται σε άτομα που έχουν υποστεί ήπιες εγκεφαλικές κακώσεις.
Οι ερευνητές εκτιμούν ότι οι βλάβες αυτές δεν δημιουργήθηκαν ξαφνικά μετά από μια μέρα που ο ποδοσφαιριστής έκανε πολλές κεφαλιές αλλά αναπτύχθηκαν σταδιακά ως προϊόν της συνεχούς πίεσης που δέχεται ο εγκέφαλος τους.
«Μια κεφαλιά δεν μπορεί να προκαλέσει ζημιά στον εγκέφαλο και τους νευρώνες του.
Όμως η συνεχής χρήση του κεφαλιού παίζοντας ποδόσφαιρο μπορούν να προκαλέσει παρενέργειες οι οποίες μπορεί να οδηγήσουν σε εκφυλισμό των εγκεφαλικών κυττάρων.
Παρά το γεγονός ότι οι μπάλες σήμερα είναι πολύ πιο ελαφρές από ό,τι στο παρελθόν εξακολουθούν να δημιουργούν πρόβλημα. ''Οι μπάλες εξακολουθούν να χτυπούν όπως οι γροθιές'' υποστηρίζει ο Μάικλ Λίπτον, επικεφαλής της έρευνας.
Σύμφωνα με τους ερευνητές, ένα ασφαλές όριο, κάτω από το οποίο δεν υπάρχει πρόβλημα, είναι οι χίλιες κεφαλιές ανά έτος.
Το θέμα με την επικινδυνότητα των κεφαλιών άνοιξε όταν η ιατροδικαστική έρευνα για τον ξαφνικό θάνατο ενός άγγλου πρώην διεθνή ποδοσφαιριστή έδειξε ότι αυτός οφειλόταν σε μια σοβαρή εγκεφαλική ασθένεια που προκλήθηκε από το γεγονός ότι όσο αγωνιζόταν χρησιμοποιούσε πολύ συχνά το κεφάλι του.
Ο Τζεφ Αστλ, ο οποίος αγωνιζόταν τις δεκαετίες 1960 και 1970, ήταν δεινός σκόρερ με το κεφάλι. Οταν σταμάτησε να αγωνίζεται άρχισε να εμφανίζει γνωσιακά προβλήματα και πέθανε σε ηλικία 59 ετών.
Η επιστημονική κοινότητα υποδέχθηκε με επιφυλακτικότητα την έρευνα που παρουσιάστηκε στο ετήσιο συνέδριο της Ακτινολογικής Εταιρείας Βορείου Αμερικής.
Ορισμένοι ειδικοί αναφέρουν ότι πρέπει να γίνουν νέες, μεγαλύτερου εύρους έρευνες ενώ άλλοι υποστηρίζουν ότι αν υπάρχει πρόβλημα αυτό θα πρέπει να εντοπιστεί όχι στην πρόσκρουση της μπάλας με το κεφάλι αλλά στις συγκρούσεις κεφάλι με κεφάλι που γίνονται συχνά ανάμεσα στους ποδοσφαιριστές.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ. Παίζετε βόλει για να μην κινδυνεύει το κεφάλι σας...Υπάρχει και άλλη λύση, βέβαια. Να μη δίνετε σημασία στις μελέτες Κέντρων της Αμερικής.
Αλλωστε, αν τα Κέντρα δεν έκαναν μελέτες, πως θα ζούσαν...
Ας βρούν πρώτα τις ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ επιπτώσεις της χρήσης των κινητών τηλεφώνων και μετά τα ξαναλέμε. Αλλά, με τον διαφημιστικό τζίρο, σε παγκόσμιο επίπεδο, των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας, σιγά μη μας πούν ποτέ την αλήθεια....


Μία παράλειψη...

Το μπλογκ έχει την έννοια της διαδραστικότητας, όπως μία ζωντανή πηγή πληροφόρησης.
Ετσι, σωστά, ένας καλός φίλος του τμήματος, μας είπε ότι στην ανάρτηση με τίτλο ''οικογενειακές υποθέσεις'' ξεχάσαμε να βάλουμε και την Αλέκα Χαλβατζή, μητέρα της κεντρικής μας, της Στέβης, στα πρόσωπα εκείνα που ανήκουν στο άμεσο περιβάλλον των αθλητριών μας και ήταν ή είναι ενεργά μέλη της αθλητικής κοινότητας.
Η Αλέκα, γνώριμη απο τα παλιά, απο τον καιρό που Μαρία και Στέβη ήταν μαζί στον ίδιο παιδικό σταθμό απο ηλικία 3 ετών, ήταν εξαιρετική αθλήτρια μπάσκετ στον Πορφύρα.
Το γονίδιο, ωστόσο, έστειλε την Στέβη όχι στο διχτάκι αλλά στο φιλέ....   

Ελληνες και Ιταλοί το ίδιο....

Μετά την ενηλικίωση τους και προτού παντρευθούν τα παιδιά στην Ελλάδα μένουν μαζί με τους γονείς τους, σε ποσοστό 54%. Αυτό συνέβαινε και πριν απο την κρίση, συνεχίζεται εύλογα και σήμερα.
Το ίδιο ποσοστό ισχύει και στην Ιταλία όπου επίσης το 54% των παιδιών συνεχίζουν να κατοικούν με τους γονείς τους.
Αυτό το, κοινό, ποσοστό είναι το μεγαλύτερο στην Ευρώπη. Ακόμα και στην Ισπανία, με την οποία έχουμε ομοιότητες σε άλλα θέματα, είναι αισθητά μικρότερο. 

Ευχαριστούμε την κα Παππά

Δεν μπορούμε παρά να ευχαριστήσουμε την καθηγήτρια σωματικής αγωγής κα Παππά για την αμεσότητα με την οποία αντιμετώπισε θέμα σχετικό με το βόλει γυναικών του Πορφύρα, σε συνεργασία με την αθλήτρια μας Μαρία Δελαγραμμάτικα.
Η κα Παππά διδάσκει στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Πειραιά και απέδειξε έμπρακτα ότι κυριολεκτικά ΔΙΔΑΣΚΕΙ αθλητισμό στα παιδιά των οποίων έχει την ευθύνη.
Παράλληλα, βέβαια, θα πρέπει να ετοιμαζόμαστε για μία ειδική ανάρτηση για την κα Αθηναίου της Παιδαγωγικής. Η ίδια και ο γιός της κος. Κατσικάρος είναι όχι μόνο αλληλέγγυοι της προσπάθειας μας αλλά και θερμοί υποστηρικτές της.
Κουράγιο παίρνουμε απο τέτοιους ανθρώπους....     

Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2011

Οι Κορασίδες μας με τον Ερμή Περάματος

Την Κυριακή στις 4 μ.μ., στο ''Σαλπέας'', οι Κορασίδες  μας υποδέχονται σε αγώνα πρωταθλήματος τον Ερμή Περάματος.
Το παιχνίδι θα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο της τέταρτης αγωνιστικής.
Προηγήθηκαν οι ήττες μας απο Ολυμπιακό και Ευρυάλη αλλά και η νίκη μας επί του Μοσχάτου.

Γιατί βάλαμε αυτό το ερώτημα ;

Υπάρχει σαφής εξήγηση για την απόφαση μας να βάλουμε το συγκεκριμένο ερώτημα που έχουμε θέσει σε εσάς ώστε να κρίνετε  πως θα διατυπώσετε την προτίμηση σας μέσα απο τη ψήφο σας.
Το ενδιαφέρον απο ορισμένες εταιρείες για διαφήμιση στο μπλογκ μας είναι δεδομένο.
Προσφέρονται, μάλιστα, ανταλλάγματα.
Το γεγονός δεν είναι συνηθισμένο για μπλογκ. Και μάλιστα ερασιτεχνικής ομάδας.
Η λογική των μπλογκς διαφέρει, εν μέρει, απο αυτή των σάιτ.
Ωστόσο, η ιδιαίτερα υψηλή επισκεψιμότητα του μπλογκ του βόλει γυναικών του Πορφύρα, προκάλεσε το ενδιαφέρον. Αν και ηθελημένα, κρατάμε έναν αυθόρμητο και ερασιτεχνικό χαρακτήρα στην παρουσίαση του μπλογκ.
Το θέμα είναι ιδιαίτερο.
Γιατί έχουμε μία συγκεκριμένη φιλοσοφία και για αυτό άλλωστε προσπαθούμε να είμαστε πολύ προσεκτικοί.
Αλλωστε, υπάρχουν συγγενείς και φίλοι με τους οποίους δε μιλάω εδώ και καιρό.
Γιατί ; Οταν με άκουγαν να τους κουβεντιάζω για τον Πορφύρα, κάποια στιγμή 2 απο αυτούς μου είπαν, θεωρητικά μεταξύ σοβαρού και αστείου, ότι ''αφού ασχολείσαι τόσες ώρες με την ομάδα, θα κονομάς κιόλας, όπως όλοι ...''.
Μέσα έπεσαν. Απολύτως....
Ακουσα μάλιστα και μία παλιά αθλήτρια, άλλης ομάδας,  κάποια στιγμή, να λέει ότι '' παράγοντες κονομάνε απο τις χορηγίες''.
Η κοινή γνώμη διαχωρίζει. Ξέρει. Τον κόσμο δεν τον κοροιδεύεις, αλλά, κάποιες φορές, ισχύει το γνωστό για τα ξερά και τα χλωρά....
Για αυτό, τόσο η πρόταση διαφήμισης στο μπλογκ όσο και το σύνολο των εισροών απο τις 3 χορηγίες που έχουμε ήδη κλείσει αλλά και τα έσοδα απο την Ακαδημία μας ( απο τις συνδρομές δηλαδή....) θα παρουσιάζονται στο τέλος κάθε μήνα, απολογιστικά, στο σύνολο των εφόρων όλων των τμημάτων, ώστε να υπάρχει πλήρης εικόνα και όλοι να γνωρίζουν με λεπτομέρειες τα πάντα.
Η διαφάνεια είναι απαραίτητη και θα ισχύει πλέον προς κάθε ενδιαφερόμενο.
Ετοιμάζουμε πρωτοβουλίες με στόχο την επιβίωση του τμήματος.
Θέλουμε να γνωρίζουν ΟΛΟΙ που πάνε τα χρήματα του τμήματος, πως καλύπτονται τα έξοδα , ποιοί και πόσο συνεισφέρουν, με κάθε τρόπο.
Με αυτή τη λογική και την απαραίτητη προυπόθεση θα προχωρήσουμε.
Εστω και αν η σαιζόν είναι εξαιρετικά δύσκολη.
Ωστε η ζητιανιά που κάνουμε, τουλάχιστον να πιάνει τόπο απο την αρχή μέχρι το τέλος.
Γιατί η απόσταση ανάμεσα στο ''μπράβο'' και την κακοήθεια, στην Ελλάδα, είναι πιο μικρή απο ότι αυτή που χωρίζει δύο τρίχες....
Και εμείς που είμαστε στο βόλει του Πορφύρα έχουμε ματώσει τόσο, ώστε  το τελευταίο που θα θέλαμε θα ήταν να δημιουργούνται περίεργες σκέψεις σε καιρούς δύσκολους, απο όσους δε μας γνωρίζουν ή και απο άλλους που κρίνουν εξ ιδίων τα αλλότρια....


Ν.Δελαγραμμάτικας       

Το αυριανό πρόγραμμα των προπονήσεων μας

ΣΑΒΒΑΤΟ 3/12/2011
ΟΙ ΠΡΟΠΟΝΗΣΕΙΣ ΜΑΣ


  9-10.15         ΠΡΟΜΙΝΙ
10.15-11.30    ΜΙΝΙ
11.30-1            ΠΑΓΚΟΡΑΣΙΔΕΣ
1-2                   ΘΕΩΡΙΑ ΠΑΓΚΟΡΑΣΙΔΩΝ
5.30-7             ΓΥΝΑΙΚΕΣ
7-8.30             ΚΟΡΑΣΙΔΕΣ--ΝΕΑΝΙΔΕΣ

Ολες οι προπονήσεις των ομάδων μας θα γίνουν στο ''Σαλπέας''.

Τα παιδιά του Χατζηκυριάκειου Ορφανοτροφείου στον Πορφύρα

Με χαρά μας δεχθήκαμε στις προπονήσεις των ομάδων  υποδομών μας 4 κορίτσια απο το Χατζηκυριάκειο Ορφανοτροφείο.
Αυτά τα κορίτσια ενδιαφέρονται για βόλει και απευθύνθηκαν στον Πορφύρα όπου βρήκαν φιλόξενη στέγη και ζεστή αγκαλιά.
Θα είναι μαζί με τα παιδιά μας στις προπονήσεις και ήδη μάλιστα έδειξαν ότι έχουν διάθεση να γυμνασθούν και φυσικά να παίξουν.
Με μεγάλη  χαρά θα έχουμε στο πλευρό μας τα κορίτσια απο το Χατζηκυριάκειο Ορφανοτροφείο που είναι φιλοξενούμενα του τμήματος βόλει του Πορφύρα, για όσο διάστημα το επιθυμούν.
Καλώς ήλθατε.  

Τα μπάτζετ παίζουν στη Μονόπολι....

Μόνο στη Μονόπολι είναι δεσμευτικά τα μπάτζετ, τα ποσά δηλαδή που δίδονται για τα έξοδα μίας ομάδας.
Στην πραγματικότητα, στον αθλητισμό που δεν είναι εικονικός, όλα κρίνονται απο τη ΨΥΧΗ και την ΚΑΡΔΙΑ και βεβαίως και απο την ΕΠΙΘΥΜΙΑ και το ΤΑΛΕΝΤΟ μίας ομάδας.
Μία περίπτωση που πληροφορηθήκαμε είναι χαρακτηριστική.
Αφορά την ομάδα μπάσκετ του Προφήτη Ηλία, στην Β΄ΕΣΚΑΝΑ.
Τα παιδιά εκεί παίζουν χωρίς ούτε ένα ευρώ για τις βενζίνες τους.
Ο προυπολογισμός του τμήματος μπορεί να μη ξεπερνά τις 6.000 ευρώ τον χρόνο.
Και όμως αυτή η παρέα, που επέστρεψε εφέτος στην κατηγορία, νίκησε στα δύο τελευταία παιχνίδια της, εκτός έδρας μάλιστα, τους Τράχωνες και το Πέρα που έχουν μπάτζετ 50.000 ευρώ και 45.000 ευρώ αντίστοιχα.
Τα νούμερα δεν παίζουν.
Αντίθετα, σε εκθέτουν .....

Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2011

Καλή εμφάνιση, συνεχίζουμε την προσπάθεια...

Πριν απο λίγα λεπτά ολοκληρώθηκε η συνάντηση Ολυμπιακού--Πορφύρα στο Ρέντη, για το πρωτάθλημα των Νεανίδων της ΕΣΠΕΔΑ.
Ο Ολυμπιακός νίκησε με 3-1 σετ με τον Πορφύρα, ωστόσο, να παρουσιάζεται αισθητά βελτιωμένος σε σχέση με το προηγούμενο παιχνίδι του με την Ευρυάλη.
Ελειψε απο την ομάδα μας η ακαρία Νίκη Κουτσιβίτη που είναι τραυματίας, κάθησε στον πάγκο, αλλά, δεν μπορούσε να αγωνισθεί.
Στο πρώτο σετ επικρατήσαμε με 25-22 και στο δεύτερο χάσαμε με 25-23.
Στη συνέχεια, ο Ολυμπιακός, πήρε προβάδισμα με 25-16 στο τρίτο σετ και επικράτησε στο τέταρτο σετ με 25-14.
Η συνολική εικόνα της ομάδας μας ήταν ενθαρρυντική.
Να μη ξεχνάμε και ότι δύο απο τα παιδιά μας, η Χατζηπέτρου και η Μουρέλου είναι στην Γ΄Λυκείου, αλλά, παρακολουθούν κανονικά τις προπονήσεις και ενισχύουν την ομάδα μας.
Μπράβο για τη συνέπεια τους.     
Υπήρχαν θετικά συμπεράσματα απο αυτή τη συνάντηση και ο προπονητής μας θα έχει την ευκαιρία να τα αξιολογήσει.
Συγχαρητήρια στον Ολυμπιακό που, για πρώτη φορά, μάλιστα, εφέτος απέδειξε ότι  τιμά το βόλει του Πορφύρα, χάρις στον Πρόεδρο του Μιχάλη Κουντούρη και τον Τιμ Μάνατζερ του Νίκο Μαντούβαλο. 
Α.Ο.Φ ΠΟΡΦΥΡΑΣ ( προπονητής Γκούντας ) Χαλβατζή, Χατζηπέτρου, Θαλασσινού, Τσιραντωνάκη, Α.Πρίφτη, Λιάρου, Τσαβαρή, Μουρέλου, Δημητρίου, Ε.Πρίφτη, Παλημέρη, Κουτσιβίτη.

Αθλητικές οικογένειες.....

Ο κόσμος είναι μικρός και αυτός του αθλητισμού ακόμα μικρότερος.
Στο βόλει, τα όρια είναι ακόμα πιο περιορισμένα, όχι γιατί δεν είναι όμορφο ή δίκαιο άθλημα, το αντίθετο, αλλά, επειδή απο τη φύση του είναι περισσότερο κλειστό και οικογενειακό, σε σχέση με άλλα.
Στη δική μας ομάδα, έχουμε ορισμένες πολύ χαρακτηριστικές περιπτώσεις που δείχνουν ότι σόι πάει το βασίλειο....Και ότι ο αθλητισμός, ειδικά δε το βόλει, είναι μία υπόθεση με στενούς και δυνατούς δεσμούς....Χάρις, κυρίως, στις οικογένειες αλλά και στο γεγονός ότι αθλήτριες και αθλητές, συχνά, είναι πιο εύκολο να επικοινωνήσουν με έναν άνθρωπο  με τον οποίο έχουν κοινά ενδιαφέροντα....
Προσέξτε περιπτώσεις.
Ο αδελφός της πασαδόρου μας Δήμητρας Γρηγορίου, ο Γρηγόρης, επίσης παίζει βόλει. Στη Δραπετσώνα εφέτος.
Η αδελφή της λίμπερο μας, Αρτέμιδας Γκούρα, η Νιόβη, είναι και αυτή βολειμπολίστρια, κεντρική στον Πανιώνιο.
Ο σύζυγος της ακραίας μας Μίνας Τσαπούρη, ο Νίκος, είναι βολειμπολίστας στη Φιλία Περάματος, ομάδα που μετά απο μεγάλη καριέρα σε άλλες ομάδες, έφτιαξε ο ίδιος μαζί με φίλους του, στην γειτονιά όπου μεγάλωσε.
Ο πατέρας της ακραίας μας Πέννυς Καράκου, ο Γαβρήλος, ήταν αθλητής και είναι προπονητής βόλει.
Ο σύζυγος της κεντρικής μας Πόπης Χατζηκωνσταντή, ο Ηλίας, είναι προπονητής  μπάσκετ και εφέτος δουλεύει στην Παλατιανή.
Ο σύντροφος της διαγώνιας μας Βιβής Μπαλλή, ο Θοδωρής, είναι μπασκετμπολλίστας και διαπρέπει εφέτος με τον φιλόδοξο Ερμή στην Γ΄ΕΣΚΑΝΑ, μετά απο αρκετά χρόνια στην πρώτη κατηγορία αλλά και στην Γ΄Εθνική.
Τα τρία αδέλφια της πασαδόρου μας Φρόσως Χατζηπέτρου, ο Γρηγόρης, ο Γιώργος και η Σέβη παίζουν, επίσης, βόλει. Η Σέβη ανήκει στον Πορφύρα, ο Γρηγόρης στην Αργυρούπολη και ο Γιώργος στον Εθνικό.
Η αδελφή της κεντρικής μας Αννας Μαρίας Θεοχάρη, έπαιζε στον Εσπερο Καλλιθέας.
Ο πατέρας της κεντρικής μας Στέβης Χαλβατζή, ο Λεωνίδας, ήταν εξαιρετικός αθλητής μπάσκετ.
Η αδελφή της ακραίας μας Νίκης Κουτσιβίτη, η Ελένη, είναι πασαδόρος στον Παναθηναικό.
Ο αδελφός της διαγώνιας μας Μαρίας Δελαγραμμάτικα, παίζει ποδόσφαιρο στον Προφήτη Ηλία.
Αυτές είναι οι πιο χαρακτηριστικές περιπτώσεις, αλλά, υπάρχουν σίγουρα και άλλες, για την Τζο Δήμα, την Νίκη Μανωλάκου και την Στέλλα Μουστάκη.
Μέσα απο αυτή την ενδεικτική αναφορά, απλώς, καταλαβαίνει κανείς γιατί το βόλει του Πορφύρα είναι μια μεγάλη αθλητική οικογένεια.
Καμμία και κανείς  δεν είναι τυχαία εδώ.
Και σχεδόν  για όλες και όλους, ο Πειραιάς μας είναι το σημείο αναφοράς μας.
Ενας λόγος παραπάνω για να νιώθουμε δεμένοι με την ομάδα και την γειτονιά μας....
Γιατί οι αθλήτριες δεν είναι απλές αναφορές στο φύλλο αγώνα, αλλά, προσωπικότητες που έχουν μάθει να αγαπούν αυτό το άθλημα και γενικότερα τον αθλητισμό.

Ν.Δελ.

Γιατί είναι σήμερα η Παγκόσμια Ημέρα κατά του AIDS....

Η 1η Δεκεμβρίου έχει καθιερωθεί από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας και τον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών ως η Παγκόσμια Ημέρα κατά του AIDS.

To AIDS έχει στοιχίσει τη ζωή σε 25 εκατομμύρια ανθρώπους από το 1981, όταν και ταυτοποιήθηκε. Το ακρωνύμιο AIDS προέρχεται από τις εξής λέξεις: Acquired Immune Deficiency Syndrome – Σύνδρομο Επίκτητης Ανοσολογικής Ανεπάρκειας.
Σύμφωνα με τις εγκυρότερες επιστημονικές θεωρίες, ο ιός άρχισε να διαδίδεται σε όλη την Αφρικανική ήπειρο την δεκαετία του ‘60 και μέσα στην δεκαετία του ’70 παρατηρήθηκαν τα πρώτα κρούσματα και σε άλλες χώρες ανά τον κόσμο.
Το πρώτο πλήρως εξακριβωμένο και υπό επιστημονικές μελέτες κρούσμα, εντοπίστηκε στις Η.Π.Α τον Δεκέμβριο του 1981.
Για αυτό και αναγνωρίζεται, με αυτό τον συμβολισμό, η σημερινή ημέρα ως εκείνη που ονομάζουμε πλέον Παγκόσμια Ημέρα κατά αυτής της κατάρας....
Πέρασαν, ήδη, 30 χρόνια....
Το γεγονός ότι οι πρώτοι οροθετικοί ήταν ομοφυλόφιλοι οδήγησε στο λαθεμένο χαρακτηρισμό της ως νόσος των ομοφυλοφίλων. Σήμερα είναι γνωστό ότι η ασθένεια δεν κάνει διακρίσεις σε σχέση με το φύλο, την ηλικία ή την σεξουαλική προτίμηση.
Ο HIV προσβάλλει τα κύτταρα του ανοσοποιητικού συστήματος οδηγώντας σε σταδιακή κατάρρευση της άμυνας του οργανισμού απέναντι στις ασθένειες. Το AIDS αναφέρεται στα πιο προχωρημένα στάδια του συνδρόμου και χαρακτηρίζεται από 20 ευκαιριακές λοιμώξεις και καρκίνους.
Δυστυχώς, μέχρι στιγμής δεν υπάρχει εμβόλιο για την πρόληψη της ασθένειας. Γι αυτό εναπόκεινται σε εμάς να προστατεύσουμε τον εαυτό μας και τους γύρω μας, θέτοντας σε εφαρμογή τους βασικούς κανόνες σεξουαλικής υγείας αλλά επιπλέον έχουμε ένα λόγο ζωής να μένουμε μακρυά απο τα ναρκωτικά, καθώς η ραγδαία μετάδοση του ιού απο τις σήριγγες όπως και απο μεταγγίσεις, επίσης, είναι δεδομένη...
Σημαντική συμβολή στην αντιμετώπιση των μολύνσεων από το AIDS, αλλά και πολλών άλλων ασθενειών που μεταδίδονται με τη σεξουαλική επαφή, προσφέρει η  προφύλαξη.
Τα στατιστικά σοκάρουν:
Μέσα στο πρώτο δεκάμηνο του 2008  σημειώθηκαν 547 νέα κρούσματα στην Ελλάδα. Από αυτά 458 ήταν άνδρες και τα 89 γυναίκες.
Σήμερα, 3 χρόνια μετά, στην Ελλάδα, τα κρούσματα έχουν ΤΕΤΡΑΠΛΑΣΙΑΣΘΕΙ και το κακό μεγαλώνει.... 
Περισσότερα από 2 εκατομμύρια παιδιά ζουν με το AIDS. Τα περισσότερα είναι στην Αφρική και μολύνθηκαν από τις μητέρες τους κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης ή του θηλασμού.
Περίπου 1.000 παιδιά την ημέρα μολύνονται με τον HIV.
Σχεδόν 2 εκατομμύρια άνθρωποι ετησίως χάνουν τη ζωή τους από το AIDS.
ΠΡΟΣΟΧΗ....

Οι Νεάνιδες μας στο Ρέντη

Με τον Ολυμπιακό παίζει απόψε, για την τρίτη αγωνιστική του πρωταθλήματος της ΕΣΠΕΔΑ, η ομάδα μας των Νεανίδων, που έχει μία νίκη επί του Θριάμβου και μία ήττα απο την Ευρυάλη, εκτός έδρας.
Ο αγώνας μας με τον Ολυμπιακό θα γίνει στο κλειστό στο Ρέντη, το ''Μελίνα Μερκούρη''.
Θα αρχίσει στις 21.30.
Ευχόμαστε το καλύτερο στα παιδιά του Πορφύρα μας. 

Η Βαθμολογία στην Α΄ΕΣΠΕΔΑ Γυναικών μετά την 3η αγωνιστική

1. ΑΟΦ ΠΟΡΦΥΡΑΣ        9-0  σετ             9 βαθμοί
2. ΓΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ        9-0  σετ             9 βαθμοί
3. ΕΥΡΥΑΛΗ                     7-3  σετ             6 βαθμοί
4. ΡΕΝΤΗΣ                       6-3 σετ               6 βαθμοί
5.ΠΕΙΡΑΙΚΟΣ                   6-4 σετ              6 βαθμοί
6 ΑΣ ΦΟΙΝΙΚΑΣ                5-7 σετ               4 βαθμοί
7.ΑΟΠ ΜΟΣΧΑΤΟΥ         5-7 σετ               4 βαθμοί
8.ΑΡΗΣ ΑΜΦΙΑΛΗΣ        4-7 σετ                3 βαθμοί
9.ΘΡΙΑΜΒΟΣ                    3-6  σετ              3 βαθμοί
10. ΑΟ ΑΙΓΑΛΕΩ              3-8 σετ              2 βαθμοί
11. ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΣ            3-8 σετ              2 βαθμοί
12. ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ        1-9 σετ               0 βαθμοί







Οταν ο διαιτητής έχει ανοιχτά αυτιά....

Πριν απο 10 ημέρες, σε αγώνα της Α΄Γυναικών της ΕΣΠΑΑΑ, ακούγονταν χυδαιότητες απο οπαδούς φιλοξενούμενης, μάλιστα, ομάδας σε βάρος αθλητριών της γηπεδούχου, σε ντέρμπι.
Ενας δε απο αυτούς που έβριζαν σκαιότατα ήταν αθλητής. Αλλου σπορ...
Ο διαιτητής , ωστόσο, την έδωσε όμορφα και ωραία τη λύση.
Διέκοψε το ματς και φώναξε την αρχηγό της ομάδας με τα...λεβεντόπαιδα.
''Εάν πούν έστω μία βρισιά ακόμα οι δικοί σου, θα σταματήσω το ματς και θα κλείσω το φύλλο αγώνα σε βάρος σας, οπότε μηδενίζεστε''.
Καταλαβαίνετε ότι τα καλόπαιδα, δεν ακούσθηκαν ξανά.
Αλλο να φωνάζεις και να τραγουδάς και άλλο να βρίζεις και να προσβάλλεις, να φτύνεις, να πετάς αντικείμενα, να χρησιμοποιείς laser....
Νομίζουμε ότι ΟΛΟΙ οι  διαιτητές, σε ΟΛΕΣ τις Ενώσεις, πρέπει να έχουν  ανοιχτά αυτιά και αποφασιστικότητα....
Αλλωστε, η αυστηροποίηση των κυρώσεων και κάθε λογής ποινών περί παραβατικότητας και φίλαθλης συμπεριφοράς ισχύει πλέον για όλο το φάσμα του ελληνικού αθλητισμού.
Και επιβάλλεται με ευκολία. Αρκεί να υπάρχει βούληση.

Ν.Δελ.

Περιμένουμε στοιχεία για τους αγώιες σας

Απο ΟΛΕΣ τις ομάδες της Α΄ΕΣΠΕΔΑ Γυναικών περιμένουμε στην ηλεκτρονική διεύθυνση του μπλογκ μας στοιχεία για τα χθεσινοβραδυνά παιχνίδια τους, με συνθέσεις και ονόματα διαιτητών και αν έχουν είδηση --όχι σχόλιο---να μεταφέρουν.
Ευχαριστούμε τους παράγοντες και τους προπονητές των ομάδων για την άριση συνεργασία και είμαστε πάντα στη διάθεση τους.
Το μπλογκ αυτό δεν είναι...πριβέ ή μόνο του Πορφύρα , αλλά, ανοιχτό για την ΠΡΟΒΟΛΗ του βόλει γυναικών, ειδικά δε του δικού μας, στην ΕΣΠΕΔΑ.
Εδώ, οι ορίζοντες είναι ανοιχτοί.
Πέρα απο ότι καθένας μπορεί ή θέλει να προσφέρει, οι αθλήτριες και οι προπονητές και προπονήτριες τους αλλά και οι διαιτητές, πάνω απο όλα νομίζουμε ότι βάζουν το μεράκι τους για το άθλημα.
Τουλάχιστον, ας έχουν την αναγνώριση μέσα απο την παρουσίαση τους.

Ο Πορφύρας πέρασε απο το Αιγάλεω, με 3-0

Εύκολο παιχνίδι δεν υπάρχει στον αθλητισμό. Ούτε και εύκολη νίκη.
Αυτά που ισχύουν και υπάρχουν, πράγματι, είναι η σοβαρή προσέγγιση στο παιχνίδι και ο σεβασμός στον αντίπαλο, στα πρόσωπα που τον αποτελούν, στην παράδοση και την ιστορία του, στο κοινό του.
Αλλά και ο σεβασμός στους εαυτούς μας και στο όνομα της ομάδας μας το οποίο δημιουργήθηκε και παραμένει ψηλά, με αγώνα, κόπο και θυσίες.
Η ομάδα βόλει γυναικών του Πορφύρα είχε απόψε αυτά τα, απαραίτητα, δεδομένα και πήρε τη νίκη στο Αιγάλεω με 3-0 σετ.
Η επικράτηση του Πορφύρα ήταν δίκαιη. Μάλιστα, με ισορροπημένη απόδοση απο τις αθλήτριες της ομάδας μας. Και με καλό ρυθμό.
Το Αιγάλεω είναι διαφορετικό σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια. Εφυγαν οι Καράκου και Δήμα που ήλθαν στον Πορφύρα και επέστρεψαν στο ''Σίτυ'' αυτή τη φορά με το κοκκινόμαυρο σήμα στη φανέλα, η Χριστοφόρου επέστρεψε στον Πανελλήνιο, η Σαμπάνη πήγε στον Πανιώνιο και η Μπούρμπη ( επί σειρά ετών αρχηγός μας, με πολύτιμη προσφορά ) δεν αγωνίζεται λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων.
Απο το βασικό σχήμα της επτάδας λείπουν 5 κορίτσια του Αιγάλεω που απο την περσινή 12άδα του είχε απόψε 5 αθλήτριες( Μιχαλοπούλου, Λαμπροπούλου, Γκότση, Λαμπιτσάκη, Τσαρακλή).
Είναι προφανής η ανανέωση στο Αιγάλεω και ο επαναπροσδιορισμός στόχων και κατεύθυνσης.
Με προπονητή τον σε όλα άξιο Σταύρο Νάτση και με το υλικό που έχει στις υποδομές του θα βρεί ξανά  τον δρόμο του. Δεν έχουμε αμφιβολία για αυτό.
Και κάτι ακόμα για τον Πορφύρα.
Συνεχίζουμε με 3 νίκες και 9-0 σετ, ωστόσο, δεν έχει γίνει τίποτα. Η προσπάθεια μας για άνοδο πρέπει να έχει σταθερότητα, συνέχεια και ροή. Το πρωτάθλημα είναι ένας μαραθώνιος 22 αγωνιστικών, καθεμία απο τις οποίες είναι μία διαφορετική ιστορία.
Πάμε στο κάθε παιχνίδι ξεχωριστά. Τώρα, ακολουθεί το επόμενο με την Αργυρούπολη, στο γήπεδο μας.
Και ας μη ξεχνάμε ότι κάθε ομάδα στην κατηγορία, τον Πορφύρα θέλει να κερδίσει πριν απο κάθε άλλη ομάδα. Είναι θεμιτό και λογικό.
Καλή συνέχεια στο Αιγάλεω, όπου είχαμε, έχουμε και θα έχουμε μόνο φίλους.
Στα αξιοσημείωτα του αγώνα και ότι στην 12άδα μας ήταν 4 παιδιά απο την Ακαδημία μας. Η προσπάθεια μας για συνδυασμό του σήμερα με το αύριο συνεχίζεται, αέναα και με επιμονή.  
Τα σετ ήταν 9-25,14-25 και 10-25.
Το παιχνίδι διήρκεσε 49 λεπτά.
Αριστη η διαιτησία του κ.Μενεσλή και της κ.Μεταξά.
Αψεγάδιαστη ως σημειωτής η κ.Γιαννοπούλου.
AIΓΑΛΕΩ ( προπονητής Σταύρος Νάτσης) Λαμπροπούλου, Μιχαλοπούλου, Μιτετέ, Επισκόπου, Βλάχου, Στέφα, Γκότση, Λαμπιτσάκη, Τσαρακλή, Παλιατσέα, Περσίδου, Μανωλίκα.
ΠΟΡΦΥΡΑΣ ( προπονητής Κωνσταντίνος Γκούντας ) Δήμα, Μανωλάκου, Τσαπούρη, Μπαλλή, Καράκου, Γκούρα, Θεοχάρη, Γρηγορίου, Χαλβατζή, Δελαγραμμάτικα, Χατζηπέτρου, Τσιραντωνάκη.