Σε ανασύνθεση των τμημάτων υποδομών προχωρήσαμε σήμερα στο βόλει Γυναικών του Πορφύρα.
Ωστε να γίνεται λειτουργικά η δουλειά.
Οι κατανομές των παιδιών, κρίθηκαν με βάση, κατά κύριο λόγο, ηλικία αλλά κι εμπειρία.
Ολα τα παιδιά εντάσσονται σε τμήματα όπου η προπόνηση γίνεται καλύτερα, θα ακολουθήσει η δημιουργία ενός ακόμα τμήματος με κοριτσάκια γεννημένα το 2003 και το 2004, στα πρότυπα των Cadets.
Αυτό το τμήμα, του 2003-2004, με ελάχιστες προσθήκες του 2005, θα προπονείται σε ξεχωριστές ώρες, για τις οποίες θα υπάρξει ενημέρωση.
Προς το παρόν, ισχύουν όσα είπαμε σήμερα στα παιδιά και στα χαρτάκια που πήραν.
Την Κυριακή, στο Γυμνάσιο θα προπονηθούν στις 10.15 οι Παγκορασίδες και στις 11.30 το Προαγωνιστικό.
Ευχαριστούμε για την κατανόηση και τη συνεργασία, είμαστε συνεπείς με όσα είπαμε στους γονείς, περιμένουμε ενημέρωση και πληροφόρηση για τυχόν προβλήματα-επισημάνσεις.
Επίσης, τα τμήματα είναι ''συγκοινωνούντα'' μεταξύ τους.
Αποκλεισμοί ή τοποθετήσεις δεν υπάρχουν.
Διευθέτηση έγινε.
Κι όλα αξιολογούνται και κρίνονται, όπως σε κάθε ζωντανό οργανισμό.
Ωστε να γίνεται λειτουργικά η δουλειά.
Οι κατανομές των παιδιών, κρίθηκαν με βάση, κατά κύριο λόγο, ηλικία αλλά κι εμπειρία.
Ολα τα παιδιά εντάσσονται σε τμήματα όπου η προπόνηση γίνεται καλύτερα, θα ακολουθήσει η δημιουργία ενός ακόμα τμήματος με κοριτσάκια γεννημένα το 2003 και το 2004, στα πρότυπα των Cadets.
Αυτό το τμήμα, του 2003-2004, με ελάχιστες προσθήκες του 2005, θα προπονείται σε ξεχωριστές ώρες, για τις οποίες θα υπάρξει ενημέρωση.
Προς το παρόν, ισχύουν όσα είπαμε σήμερα στα παιδιά και στα χαρτάκια που πήραν.
Την Κυριακή, στο Γυμνάσιο θα προπονηθούν στις 10.15 οι Παγκορασίδες και στις 11.30 το Προαγωνιστικό.
Ευχαριστούμε για την κατανόηση και τη συνεργασία, είμαστε συνεπείς με όσα είπαμε στους γονείς, περιμένουμε ενημέρωση και πληροφόρηση για τυχόν προβλήματα-επισημάνσεις.
Επίσης, τα τμήματα είναι ''συγκοινωνούντα'' μεταξύ τους.
Αποκλεισμοί ή τοποθετήσεις δεν υπάρχουν.
Διευθέτηση έγινε.
Κι όλα αξιολογούνται και κρίνονται, όπως σε κάθε ζωντανό οργανισμό.