Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2012

Καλή επιτυχία

Μία τοποθέτηση απο τον έφορο του τμήματος βόλει Γυναικών του Πορφύρα και πρώτο σε ψήφους στις εκλογές της ΕΣΠΕΔΑ Νίκο Δελαγραμμάτικα.
'' Μετά απο τη συγκρότηση σε σώμα της νέας διοίκησης της ΕΣΠΕΔΑ, εύχομαι καλή επιτυχία στο έργο της 11μελούς ομάδας, η οποία ανέλαβε την ευθύνη να προσφέρει στην Ενωση μας.
Οπως είχα αναφέρει σε ανάρτηση μου στο μπλογκ του Πορφύρα, ζήτησα να πάρω θέση, στις ευθύνες και τα καθήκοντα της οποίας μπορώ πράγματι να ανταποκριθώ, λόγω  των αυξημένων επαγγελματικών υποχρεώσεων μου και της μεταφοράς της βάσης της εργασίας μου στα Σπάτα. Μετέχω ως απλό μέλος στο Δ.Σ. κι είμαι επικεφαλής στη Δικαστική Επιτροπή και στην Επιτροπή Επικοινωνίας και ΜΜΕ ενώ θα μετέχω και στην Επιτροπή Πρωταθλημάτων.
Κι αυτά, είναι πάρα πολλά, ελπίζω να τα καταφέρω και να κατορθώσω να είμαι συνεπής.
Ευχαριστώ  για την πρόταση που μου έγινε για  κορυφαία θέση στο Προεδρείο της ΕΣΠΕΔΑ, αλλά, αν τη δεχόμουν,  δε θα ήμουν εντάξει με εκείνους που  με εμπιστεύθηκαν, πολύ απλά, γιατί δεν προλαβαίνω.
Οταν σε ψηφίζουν, σε τιμούν, άρα εσύ δεν μπορείς να είσαι κατώτερος των περιστάσεων και των απαιτήσεων, αδιάφορο γιατί.
Μου αρκεί να είμαι σύμβουλος στην Ενωση μας, θα βοηθήσω το έργο του Προέδρου Γ.Κογκαλίδη, τον οποίο άλλωστε εγώ πρότεινα στο συμβούλιο, καθώς είχα τον πρώτο λόγο ως πλειοψηφών σύμβουλος, ελπίζω να είμαστε γεροί και δυνατοί και να πετύχουμε να αντιμετωπίσουμε το πρώτο και μεγαλύτερο πρόβλημα της ΕΣΠΕΔΑ, το οποίο είναι το οικονομικό.
Αλλωστε, εσύ τιμάς τη θέση κι όχι η θέση εσένα, ανάλογα με το πως φέρεσαι, κινείσαι, ενεργείς, ανταποκρίνεσαι.
Τα --πολύ--δύσκολα, αρχίζουν τώρα''.