Σάββατο 30 Απριλίου 2011

Χρήσιμο αν όχι και σπουδαίο σεμινάριο

Στο μπλογκ του εργοφυσιολόγου της ομάδας μας και πολύτιμου συνεργάτη μας κ.Γιώργου Σκόλια, διαβάσαμε την παρακάτω πολύ ενδιαφέρουσα ανάρτηση για σεμινάριο.
'' Το Σάββατο 7 - 5 - 2011 θα διεξαχθεί σεμινάριο με θέμα την διατροφή των αθλητών για τους αθλητές που προπονούνται μαζί μου ή προπονούνται με δικά μου προγράμματα.
  Θα παρουσιασθούν τρόποι οργάνωσης της διατροφής και της συμπληρωματικής διατροφής αθλητών που συμμετέχουν σε αγώνες στα πρωταθλήματα όλων των κατηγοριών, στο ποδόσφαιρο, στην καλαθοσφαίριση, την πετοσφαίριση και άλλα ομαδικά αθλήματα
- Τόπος διεξαγωγής: Βουλιαγμένης 164, Δάφνη
- Ώρες διεξαγωγής: 11:00 - 14:00
  Η συμμετοχή στο σεμινάριο είναι ΔΩΡΕΑΝ για τους αθλητές που προπονούνται μαζί μου ή προπονούνται με δικά μου προγράμματα.
  Όσοι θέλουν να παρακολουθήσουν το σεμινάριο να επικοινωνήσουν μαζί μου μέχρι την Πέμπτη 5 - 5 - 2011 για να δηλώσουν τη συμμετοχή τους λόγω περιορισμένου αριθμού συμμετοχών''.