Τρίτη 14 Απριλίου 2020

Το Ημερολόγιο Καραντίνας από την Ναταλία Μεταξά




Το Ημερολόγιο Καραντίνας από την αθλήτρια του Πορφύρα και πτυχιούχο ΤΕΦΑΑ Ναταλία Μεταξά : 


My quarantine…


   Πέρασε κιόλας ένας μήνας από το τελευταίο μας παιχνίδι. Ένας μήνας ακριβώς από τότε που άρχισε η δική μου προσωπική καραντίνα, αφού μετά την επιστροφή μας από την Νάξο ανέβασα πυρετό και έπεσα στο κρεβάτι, σταματώντας τις προπονήσεις νωρίτερα από τις συμπαίκτριες μου. Φυσικά τότε κανείς δεν πίστευε τι θα επακολουθήσει. Εγώ το μόνο που είχα στο μυαλό μου ήταν να πέσει ο πυρετός και να επιστρέψω στην προπόνηση, να προλάβω την ομάδα και να προετοιμαστώ για τον επόμενο αγώνα. Ήταν οι μέρες που άρχισε ο κόσμος πιο ‘ενεργά’ να ανησυχεί για τον ιό και δεν μπορώ να κρύψω πως κάποιες στιγμές έπιασα τον εαυτό μου να φοβάται για την δική μου κατάσταση. Τα συμπτώματα βέβαια δεν ήταν τα ίδια και όλο αυτό κράτησε δύο μέρες, αλλά όπως είναι λογικό, όταν επικρατεί όλο αυτό το χάος, όταν ακούς ό,τι ακούς στις ειδήσεις, δεν μπορείς πάρα να αναρωτηθείς μήπως και….

   Δύο μέρες λοιπόν χρειάστηκαν για να νιώσω καλύτερα, όσες ακριβώς και για να βγει η απόφαση πως όλα τα παιχνίδια διακόπτονται μέχρι νεοτέρας. Στην αρχή ένιωσα κάποια ανακούφιση, θεωρώντας πως θα προλάβω να επανέλθω εντελώς πριν ξανά μπω στις προπονήσεις, όσο όμως περνούσαν οι μέρες και έβλεπα το πως κυλάνε τα πράγματα, με έπιασε ένα αίσθημα αδικίας. Δεν ήθελα να τελειώσει έτσι η χρονιά! Ήθελα να παίξω και άλλο, είχαμε να δείξουμε και άλλα πράγματα στο γήπεδο! Δυστυχώς όμως το όλο θέμα έληξε εκεί. Τουλάχιστον τελείωσε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Με με μία εκτός έδρας νίκη!!

   Αφού αποδέχτηκα λοιπόν την κατάσταση, αποφάσισα να μην με πάρει από κάτω! Σκέφτηκα πως πρέπει να εκμεταλλευτώ όποιον χρόνο έχω με εμένα, να κάνω πράγματα που ήθελα να κάνω και δεν τα έκανα για τον οποιονδήποτε λόγο. Πλέον είχα άπλετο χρόνο και καμιά δικαιολογία. Ξεκίνησα να μαγειρεύω και να πειραματίζομαι περισσότερο στην κουζίνα, ανακάλυψα πως απολαμβάνω ιδιαιτέρως την ζωγραφική (ή τουλάχιστον νομίζω ότι την  απολαμβάνω), κάνω καθημερινά γυμναστική εκτός των ΣΚ γιατί μου αξίζει το ρεπό και μέσα σε όλα έχω και την καλύτερη παρέα, που ευτυχώς κατάφερε να έρθει τελευταία στιγμή από την Πολώνια πριν κλείσουν τα σύνορα.

   Ελπίζω να περνάτε όλοι όσο πιο όμορφα και δημιουργικά μπορείτε αυτήν την περίοδο. Να έρθετε πιο κοντά με τους αγαπημένους σας ανθρώπους και αν είστε μόνοι σας, να έρθετε πιο κοντά με τον άνθρωπο που ίσως έχετε χάσει λόγω των ρυθμών της καθημερινότητας! Θα έρθουν οι άσχημες μέρες, που νιώθουμε πως δεν αντέχουμε, πως καταρρέουμε και εκεί πρέπει να δείξουμε τη δύναμη μας! Είμαστε πιο δυνατοί από όσο νομίζουμε, ας το αποδείξουμε όλοι σε αυτήν την κρίσιμη περίοδο που περνάει η χώρα μας και όλος ο κόσμος.