Τετάρτη 31 Μαρτίου 2021

Πορφύρας-ΑΟ Θήρα 0-3 σετ στο Κύπελλο, βράβευση για την Ταϊνά Ροντρίγκες

 Πορφύρας-Θήρα 0-3 σετ ( 19-25, 16-25, 26-28 ) στο Σαλπέας, για το Κύπελλο Ελλάδος Βόλεϊ Γυναικών.

Οι επιπτώσεις του κορωνοϊού στην ταλαιπωρημένη ομάδα μας ήταν εμφανείς ενώ έλειψαν οι Νικολάκη, Γιαννέλου και για  λόγους υγείας ο προπονητής μας Βασίλης Πανδής, με συνέπεια η Πόπη Καλλή να καθοδηγήσει μόνη αυτή την φορά τον Πορφύρα.

Αν μη τι άλλο, υπήρχε αγωνιστικότητα, παρά τα πολλά προβλήματα ασθενειών και τραυματισμών ενώ στο τρίτο σετ χάθηκε ευκαιρία ώστε να δοθεί, ενδεχομένως, άλλη εικόνα στη ροή του αγώνα.

Πριν από το ματς, βραβεύθηκε η αθλήτρια του Πορφύρα Ταϊνά Ροντρίγκες ως MVP της τελευταίας ολοκληρωμένης αγωνιστικής του πρωταθλήματος, χάρη στους 38 πόντους που είχε σημειώσει απέναντι στον Αίαντα Ευόσμου στη Θεσσαλονίκη.

Την βράβευση έκανε ο Πρόεδρος της Δημοτικής Ραδιοφωνίας Πειραιά και Αντιπρόεδρος του μαιευτηρίου ΡΕΑ Αλέξανδρος Τζεφεράκος που τιμά το Βόλεϊ του Πορφύρα με την αγάπη και την αρωγή του.

Θερμά ευχαριστήρια στον μεγάλο φίλο του Πορφύρα ( ειδικά δε του βόλεϊ του συλλόγου....) Δήμο Κουτσονικολή και τον Χρήστο Βλαχάκη, που βοήθησαν ώστε να αποφύγουμε σήμερα οδυνηρές περιπέτειες. 

Το Σάββατο, με όσα παιδιά είναι υγιή, πετάμε στη Σαντορίνη για τον επαναληπτικό με τον ΑΟ Θήρας.





Τρίτη 30 Μαρτίου 2021

Πορφύρας-Θήρα την Τετάρτη στις 5.30 μ.μ. στο Σαλπέας

 Ο Πορφύρας δίνει τον εντός έδρας αγώνα του  την Τετάρτη στις 5.30 μ.μ., με αντίπαλο τον ΑΟ Θήρας για το Κύπελλο Ελλάδος.

Η είσοδος στο Σαλπέας, όπως πάντα, θα επιτραπεί μόνο στους λιγοστούς που  αναφέρονται στη σχετική λίστα.

Live streaming δεν θα υπάρξει.

Μόλις 10 αθλήτριες του Πορφύρα είναι σε θέση να αγωνισθούν στο πρώτο ματς στο Κύπελλο με την ομάδα της Σαντορίνης, λόγω ασθενειών και τραυματισμών, αλλά, θα παίξουν και για εκείνες-εκείνους που δεν μπορούν να είναι αύριο μέσα από τις γραμμές.

Καλό παιχνίδι. Το χρωστάμε στους εαυτούς μας, με όλα όσα έχουμε περάσει τις τελευταίες 40 ημέρες....

Κυριακή 28 Μαρτίου 2021

Εμπιστοσύνη σε Βασίλη Πανδή και Πόπη Καλλή

 Στο λυκόφως της σεζόν 2020-2021 και στη χαραυγή της περιόδου 2021-2022, το τμήμα Βόλεϊ Γυναικών του Πορφύρα εκφράζει την ζωηρή διάθεση ανανέωσης της συνεργασίας του με τον Βασίλη Πανδή και την Πόπη Καλλή, για 7η και 10η χρονιά, αντίστοιχα. 

Θα είναι τιμή μας, να μείνουν κοντά μας και για την επόμενη σεζόν.

Μας στήριξαν και εμείς το μόνο που οφείλουμε να κάνουμε είναι να συνεχίζουμε να τους εμπιστευόμαστε, για το ήθος, την αφοσίωση και την προσφορά τους.

Και οι δυό τους θα αιφνιδιάσθηκαν με αυτή την ανάρτηση, γιατί μαζί δεν έχουμε ακόμα μιλήσει, αλλά, τώρα, στα ζόρια, είναι η ώρα του Βόλεϊ του Πορφύρα να δείξει τι πρεσβεύει και να επαναβεβαιώσει τις αρχές και τις αξίες που το κρατούν ψηλά, με αξιοπρέπεια.

Αναγνώριση στο έργο του Βασίλη και της Πόπης και απόλυτη στήριξη και στους δυό τους.

Η δουλειά, άλλωστε, στον Πορφύρα δε σταματά ούτε για μία ημέρα.

Ολα θα πάνε καλά !

Παρασκευή 26 Μαρτίου 2021

Πορφύρας-Θήρα στο Κύπελλο Ελλάδος

 Πορφύρας-Θήρα στο Κύπελλο Ελλάδος στο Βόλεϊ Γυναικών.

Το πρώτο ματς θα γίνει την Τετάρτη στο Σαλπέας και ο επαναληπτικός το Σάββατο στη Σαντορίνη.

Τα άλλα 5 ζευγάρια είναι : ΠΑΟΚ-Θέτις, Λαμία-Αίας, Μαρκόπουλο-Ολυμπιακός, ΑΕΚ-Αρης, Παναθηναϊκός-Αμαζόνες.

Πέμπτη 25 Μαρτίου 2021

Χρόνια Πολλά !

 


Τετάρτη 24 Μαρτίου 2021

Πρωτιά για τον Ν.Δελαγραμμάτικα στην ΕΣΠΕΔΑ

 Οταν δίνεις πιο πολλά από όσα μπορείς σε ένα χώρο που αγαπάς πολύ, συγκινείσαι μόλις έρχεται μία ηθική επιβράβευση για την ενεργό παρουσία σου στο βόλεϊ, στα κοινά...

Με την ολοκλήρωση της ψηφοφορίας στην Ενωση Σωματείων Πετοσφαίρισης Δυτικής Αττικής ( ΕΣΠΕΔΑ ), ο Αντιπρόεδρος του Πορφύρα Νίκος Δελαγραμμάτικας εξελέγη πρώτος σε σταυρούς προτίμησης για το Διοικητικό Συμβούλιο, καθώς ψηφίσθηκε από 27 από τα 33 σωματεία που μετείχαν στη διαδικασία.

Το 2012, ο Αντιπρόεδρος της απερχόμενης διοίκησης της ΕΣΠΕΔΑ, είχε πάλι βγεί πρώτος σε σταυρούς στις εκλογές και επανεξελέγη το 2016, ωστόσο, αυτή την φορά η αναγνώριση στο πρόσωπο του είναι ακόμα σημαντικότερη και η αποδοχή κοινή και άκρως τιμητική, έστω και αν για πρώτη φορά, ήταν δύο οι υποψήφιοι Πρόεδροι και μοιραία υπήρξε διασπορά ψήφων.

Το σχόλιο του Νίκου Δελαγραμμάτικα : '' Αυτή η πρωτιά είναι από τις πιο τιμητικές στη ζωή μου και μία αναγνώριση για την δουλειά όχι μόνο για τον Πορφύρα, μα για όλη την ΕΣΠΕΔΑ και το βόλεϊ εδώ και πολλά χρόνια. Είναι μία επιβράβευση αρχών και αξιών. Ευχαριστώ θερμά όλες και όλους...Δέσμευση μου ήταν και παραμένει ότι προέχει η ενότητα και η πρόοδος της ΕΣΠΕΔΑ και αυτές  θα συνεχίσω να υπηρετώ. Ελπίζω να συναντιόμαστε, σύντομα, πάλι στα γήπεδα και να αναπνέουμε δίχως μάσκες. Ο Πορφύρας είναι 6 χρόνια στην Α1, έπαιξε στην Ευρώπη, αλλά, εάν δεν υπήρχε η ΕΣΠΕΔΑ, δεν θα είχε σημασία η ύπαρξη του στο βόλεϊ. Πάνω από όλα είναι τα πρωταθλήματα της ΕΣΠΕΔΑ και οι υποδομές, τα παιδάκια. Αυτά μένουν. Τα άλλα είναι εφήμερα και για την βιτρίνα. Συγχαρητήρια στον νέο Πρόεδρο Νεκτάριο Χαλβατζή, που επικράτησε με 18-15 του απερχόμενου Προέδρου Γιώργου Κογκαλίδη, στον οποίο επίσης πρέπουν ευχαριστίες για την προσφορά του ''.

Η κλήρωση του Κυπέλλου Ελλάδος την Παρασκευή

 Την Παρασκευή θα γίνει η κλήρωση του Κυπέλλου Ελλάδος στο Βόλεϊ Γυναικών.

Η ΕΟΠΕ υπολογίζει στη συμμετοχή 12 ομάδων της Α1 ( μεταξύ αυτών και ο Πορφύρας ), καθώς πλην του Πανναξιακού αποσύρθηκε και ο Ηλυσιακός.

Η κλήρωση θα είναι χωρίς γεωγραφικούς περιορισμούς, σε 6 ζευγάρια και σύμφωνα με τον προγραμματισμό, τα πρώτα παιχνίδια θα είναι διπλά ( 31 Μαρτίου και 3 Απριλίου ).

Παρασκευή 19 Μαρτίου 2021

Διακοπή του πρωταθλήματος της Α1 Εθνικής Βόλεϊ Γυναικών

 Κορωνοϊός- Volley League Γυναικών, 2-0....

Αγωνισθήκαμε, αλλά, χάσαμε...Από μία σειρά λαθών...
Το 1-0 ήταν πέρσι, με την μη ολοκλήρωση του πρωταθλήματος και το 2-0 τώρα, με την απόφαση της ΕΟΠΕ για διακοπή του πρωταθλήματος, στο οποίο ο Πορφύρας έδωσε μόλις 7 ματς σε 6 μήνες...
Μένει να ανακοινωθεί και ότι το πρωτάθλημα θα θεωρηθεί ως μη γενόμενο, δηλαδή, χωρίς πρωταθλητή και υποβιβασμούς.
Η ΕΟΠΕ με τα σωματεία θα κλείσουν τη σεζόν, πάντως, με την διοργάνωση Λιγκ Καπ.
Η ουσία είναι ότι ο Πορφύρας πλήρωσε βαρύτατο τίμημα, καθώς, 8 μέλη της ομάδας μας νόσησαν και ταλαιπωρία-αγωνία-έξοδα προστέθηκαν στην, καταστροφική από κάθε άποψη, φετινή σεζόν.
Ωστόσο, στη ζωή υπάρχουν δυσκολίες πολύ μεγαλύτερες, συχνά αξεπέραστες.
Για εμάς πρόβλημα είναι η διακοπή του πρωταθλήματος, για πολλούς άλλους ο θάνατος από τον ιό, η ανεργία, η έλλειψη βασικών αγαθών, οι ψυχασθένειες.
Ας μένουμε ρεαλιστές και σοβαροί, με αίσθημα ευθύνης όχι μόνο προς τους εαυτούς μας αλλά και προς την κοινωνία.
Εχουμε την ΥΓΕΙΑ μας, θα μείνουμε στις επάλξεις πολεμώντας, με όσο πείσμα και κουράγιο απέμεινε και με όποιες δυνάμεις και από την Δευτέρα, ανεξάρτητα από το Λιγκ Καπ, θα ξεκινήσουμε να φτιάχνουμε την ομάδα της σεζόν 2021-2022, ελπίζοντας ότι στην 6η παρουσία του Πορφύρα στην Α1 Εθνική Κατηγορία ΟΛΟΙ θα έχουν μάθει από τα σφάλματα που μας έφεραν στο σημείο να βιώνουμε τις συνέπειες του λουκέτου, ως κατάληξη μιας πολύμηνης ψυχοφθόρας διαδικασίας.
Τουλάχιστον, μένει η υπερηφάνεια για την στάση που έδειξαν αθλήτριες, προπονητές, παράγοντες του Βόλεϊ του Πορφύρα, μέσα σε αυτή την λαίλαπα...
Εμείς κάναμε πολλά περισσότερα από όσα μπορούσαμε και έπρεπε....
Ψηλά το κεφάλι.

Δευτέρα 15 Μαρτίου 2021

Γιατί ο Πορφύρας, είναι μία ΑΛΛΗ ομάδα...

 Καλή Σαρακοστή από το Βόλεϊ Γυναικών του Πορφύρα !

Μετά από 23 ημέρες απόλυτου σεβασμού στην ατομική-δημόσια υγεία και το κοινωνικό σύνολο, αύριο θα έχουμε για πρώτη φορά στην προπόνηση, διψήφιο αριθμό αθλητριών, καθώς, το ένα μετά το άλλο τα μοριακά τεστ στα οποία υπεβλήθησαν την Κυριακή οι νοσούσες από κορωνοϊό,  βγαίνουν ( επιτέλους...) αρνητικά.

Δε ρισκάραμε τίποτα, δεν πήγαμε με οδηγό το 7ήμερο του Πρωτοκόλου ή το 10ήμερο το ΕΟΔΥ, δεν επιζητήσαμε μεσοβέζικες λύσεις και κινηθήκαμε με υπευθυνότητα, με τη συνεργασία των αθλητριών μας που ήδη έχουν περάσει και από καρδιολογικές εξετάσεις.

Ο κορωνοϊός είναι παροδικός ως προς την ορμή του, το Βόλεϊ του Πορφύρα είναι 30 χρόνια όρθιο, έχει 220 κορίτσια στην Ακαδημία του και οφείλει να δείχνει σεβασμό στην ΥΓΕΙΑ, υπευθυνότητα και ήθος, πέρα και πάνω από εφήμερα αποτελέσματα και δίχως κουτοπονηριές και τσαπατσουλιές.

Σε αυτή την, τεράστια περιπέτεια, πραγματική Οδύσσεια με 8 κρούσματα σε μία οικογενειακή ομάδα, ο Δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης, ο Πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Πειραιά Νίκος Πλατανησιώτης,, ο Πρόεδρος του Καναλιού Ενα του Πειραιά Αλέξανδρος Τζεφεράκος, ο Πρόεδρος του ΟΠΑΝ του Δήμου Πειραιά Σήφης Βουράκης, μας στήριξαν απόλυτα.

Με την στάση ευθύνης, ανταποδίδουμε την εμπιστοσύνη τους, μαζί με ένα ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...

Καλύτερα με 6 στο γήπεδο, παρά να ρισκάρουμε το παραμικρό.

Γιατί, δεν είναι απλώς αθλήτριες.

Κυρίως, είναι παιδιά μας. Και παίζουν γιατί αγαπούν την ΟΜΑΔΑ.

Παρασκευή 12 Μαρτίου 2021

Μόνο ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ για τις αθλήτριες και τους προπονητές του Πορφύρα !



 Το δικαίωμα να παίξουμε, μας το αφαίρεσαν. Για ( τουλάχιστον ) ακόμα μία εβδομάδα, με ορατό πλέον το ενδεχόμενο οριστικής διακοπής του πρωταθλήματος της Α1 Εθνικής Βόλεϊ Γυναικών.

Κάναμε ΟΛΕΣ και ΟΛΟΙ στον Πορφύρα, παραπάνω από ότι και όσα μπορούσαμε, για να αγωνισθούμε.

Βρεθήκαμε στο επίκεντρο της πανδημίας που μας τσάκισε.

Ομως, το δικαίωμα να είμαστε ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΙ για αυτές τις αθλήτριες και αυτούς τους προπονητές, δεν θα μας το στερήσει κανείς.

Εδειξαν αφοσίωση, εμπιστοσύνη στην ΟΜΑΔΑ, ανταποκρίθηκαν με υπευθυνότητα και φιλότιμο, μαζί με τις οικογένειες τους που ταλαιπωρήθηκαν εξίσου, αγωνίσθηκαν με πείσμα και πειθαρχία.

Οχι. Δεν έγιναν όλα μάταια. Και ας έχουμε αυτό το αίσθημα...

Χάνουμε μία μάχη, όχι τον καλό αγώνα.

Στον αθλητισμό, άλλοτε κερδίζεις, άλλοτε χάνεις.

Εκείνο που μετρά είναι να μην απογοητεύεσαι και να στέκεσαι πάλι στα πόδια σου.

Ο Θεός βοήθησε και ο ιός δεν  άφησε, άλλα, προβλήματα σε όσες και όσους νόσησαν.

Θα συνεχίσουμε, με ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στις αθλήτριες και τους προπονητές μας και στους καλούς φίλους που μας στήριξαν και ανταποκριθήκαμε στις υποχρεώσεις.

Ψηλά το κεφάλι.

Τουλάχιστον ο Πορφύρας, για πολλούς λόγους, δικαιούται να είναι υπερήφανος...Εστω και λαβωμένος...

Δευτέρα 8 Μαρτίου 2021

Χρόνια Πολλά στις Γυναίκες !!

 Από την Γυναικεία ομάδα Βόλεϊ του Πορφύρα, που σταδιακά και με προσοχή αναρρώνει από την λαίλαπα του κορωνοϊού, ευτυχώς χωρίς άλλα προβλήματα, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ σε όλες τις γυναίκες για τη σημερινή ημέρα.

Απλώς, τις  γυναίκες, όποιας ηλικίας και ιδιότητας, να τις θυμάστε και να τις σέβεστε όλο τον χρόνο.

Ας μην τις αγαπάτε εάν δεν μπορείτε ή δεν θέλετε, σχετικό είναι και αυτό στις ημέρες μας, αλλά, να τις σέβεστε, να είστε ειλικρινείς  μαζί τους και να αναγνωρίζετε τον αγώνα που κάνουν...

Ειδικά στις γυναίκες του Βόλεϊ του Πορφύρα, γιαγιάδες, μαμάδες, προπονήτριες, αθλήτριες  ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !!!

Τετάρτη 3 Μαρτίου 2021

Απόφαση αναβολής με Εύοσμο

 Θετικά ανταποκρίθηκε η ΕΟΠΕ στο αίτημα του Πορφύρα και ανέβαλε το παιχνίδι με τον Αίαντα Ευόσμου που επρόκειτο να διεξαχθεί το Σάββατο στο Σαλπέας.

Με την βοήθεια του Θεού, εξελίσσεται ομαλά η κατάσταση της υγείας των νοσούντων από κορωνοϊό μελών της ομάδας του Πορφύρα και σταδιακά θα υπάρξει επιστροφή στο γήπεδο, πρώτα για τα άτομα που δε νόσησαν και στη συνέχεια ( ανάλογα με την εικόνα που θα παρουσιάζουν ) και για τα υπόλοιπα.

Δε ρισκάρουμε και προχωράμε βήμα βήμα.

Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2021

Αίτημα αναβολής για τον αγώνα μας με τον Εύοσμο

 Την αναβολή του αγώνα με τον Αίαντα Ευόσμου, στις 6 Μαρτίου στο Σαλπέας, ζήτησε από την ΕΟΠΕ ο Πορφύρας.

Προς τιμή του, ο Αίας συναινεί '' εν λευκώ '' .

Μπήκαμε στη διαδικασία να αιτηθούμε αναβολή, ώστε μετά από την 10ήμερη καραντίνα για τα 8 κρούσματα κόβιντ της ομάδας μας, να ακολουθηθεί με πλήρη ασφάλεια ο μοριακός έλεγχος, η καρδιολογική εξέταση και εντέλει η εξέταση από τον παθολόγο μας που θα υπογράψει την βεβαίωση ώστε να μπούν ξανά τα παιδιά στο γήπεδο.

Και τα 19 μέλη της ομάδας βόλεϊ Γυναικών του Πορφύρα, για προληπτικούς λόγους, θα επιστρέψουν με τις ίδιες προϋποθέσεις, έστω και αν τα 11 δεν έχουν νοσήσει.

Πολύχρονη Μαράκι !!




 Χρόνια Πολλά στο Μαράκι μας !

Η Μαρία Θεοδωρακέα έχει γενέθλια σήμερα και η ευχή μας είναι το χαμόγελο της να την συνοδεύει πάντα, μαζί με την θετική ενέργεια της.

Ενα σπάνιο παιδί και μία σπουδαία αθλήτρια, που μας τιμά με την παρουσία της στον Πορφύρα.

Πολύχρονη Μαράκι και όταν βγεί η ΟΜΑΔΑ από αυτή την περιπέτεια ( στην οποία μετρά τους φίλους της... ), θα γεμίσουμε ένα τραπέζι με μπύρες, όπως έχει...διδάξει ( από παλιά...) η ...παράδοση Μανωλάκου-Μουστάκη, Σελ-Σιδεράτου και ούτω καθεξής...

Καλημέρα σας από την ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ του Βόλεϊ του Πορφύρα, που αν και δοκιμάζεται, δεν χάνει διάθεση και αξιοπρέπεια.

Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2021

Οκτώ τα κρούσματα κόβιντ στην ομάδα βόλεϊ Γυναικών του Πορφύρα

 Μετά την ολοκλήρωση του ελέγχου με μοριακά τεστ στην ομάδα βόλεϊ Γυναικών του ΑΟΦ Πορφύρας και την ενημέρωση μας για τα αποτελέσματα, βρέθηκαν ακόμα 5 μέλη της ομάδας μας θετικά στον κορωνοϊό.

Συνολικά, ο Πορφύρας έχει 8 κρούσματα ( 6 αθλήτριες, 1 μέλος του τεχνικού τιμ και 1 μέλος του διοικητικού προσωπικού ).

Ευχαριστούμε το ΡΕΑ και προσωπικά τον διαπρεπή γιατρό Αλέξανδρο Τζεφεράκο ( ο οποίος δείχνει στην πράξη ότι είναι άνθρωπος της προσφοράς και της αρωγής... ), όπως και την Διεύθυνση Μικροβιολογικού, για την άψογη υποστήριξη.

Παράλληλα, το ενδιαφέρον του Δημάρχου Πειραιά Γιάννη Μώραλη και του Προέδρου του Ιατρικού Συλλόγου Πειραιά Νίκο Πλατανησιώτη, για την εξέλιξη της υγείας των νοσούντων μελών της ομάδας μας, δίνει την αίσθηση ότι δεν είμαστε μόνοι σε αυτή την περιπέτεια.

Λειτουργώντας ως ορίζει το Υγειονομικό Πρωτόκολλο, ενημερώσαμε την ΕΟΠΕ και όλα τα άτομα που νοσούν είναι σε καραντίνα ενώ και η υπόλοιπη ομάδα ακολουθεί τις σχετικές οδηγίες ΕΟΔΥ και Πολιτικής Προστασίας.

Προς το παρόν, η κατάσταση της υγείας των 8  νοσούντων είναι ελεγχόμενη, ωστόσο, χρειάζεται προσοχή καθώς από τα 8 άτομα, τα 5 πήγαν χωρίς συμπτώματα στον μοριακό έλεγχο.

Ελπίζουμε το κακό να σταματήσει εδώ και τα 8 άτομα να ταλαιπωρηθούν κατά το δυνατόν λιγότερο.

Ονόματα δεν θα αναφέρουμε, σεβόμενοι προσωπικά δεδομένα, αλλά, ούτως ή άλλως, πονάμε και υποφέρουμε όλοι μαζί, ως ΟΜΑΔΑ...

Με την βοήθεια του Θεού, όλα θα πάνε καλά.

Ψυχραιμία και υπομονή. 

Αλλωστε, η αγάπη σας θα μας δώσει δύναμη γιατί είναι μία πρωτόγνωρη και ιδιαίτερη κατάσταση, που θέλει αντοχές.

Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2021

Κρούσματα κόβιντ στη Γυναικεία ομάδα, αναβολή στο ματς με την ΑΕΚ

 Oπως ακριβώς ορίζεται από το Υγειονομικό Πρωτόκολλο, ο Πορφύρας ενημέρωσε την ΕΟΠΕ τα μεσάνυχτα της Δευτέρας για την ύπαρξη 3, επιβεβαιωμένων με μοριακό έλεγχο, κρουσμάτων κορωνοϊού στην ομάδα μας.

Τα 3 κρούσματα αφορούν 2 αθλήτριες και 1 μέλος του τιμ της ομάδας.

Ακολουθούνται ήδη οι προβλεπόμενες διαδικασίες, σε όλα τα επίπεδα.

Παράλληλα, ζητήσαμε αναβολή του  αγώνα Πορφύρας-ΑΕΚ, που επρόκειτο να πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 24/2 στο Σαλπέας, λόγω των ήδη επιβεβαιωμένων κρουσμάτων, αλλά και επειδή είμαστε σε αναμονή ακόμα 16 αποτελεσμάτων μοριακών τεστ σε αθλήτριες και τιμ του Πορφύρα.

Θυμίζουμε ότι, δίχως να προβλέπεται από το Πρωτόκολλο, ο Πορφύρας υπέβαλε και τα 19 μέλη της ομάδας Βόλεϊ σε, δεύτερο μέσα στην περασμένη εβδομάδα, ράπιντ τεστ την Παρασκευή πριν από την αναχώρηση για το ματς με τον ΠΑΟΚ στη Θεσσαλονίκη και  όλα τα δείγματα ήταν αρνητικά.

Παράλληλα, επίσης εκτός Πρωτοκόλλου που προβλέπει ράπιντ και όχι μοριακό τεστ και άλλη χρονική διαδικασία, ο Πορφύρας υπέβαλε, Κυριακή και Δευτέρα, σε μοριακό έλεγχο και τα 19 μέλη της ομάδας του, με την εμφάνιση συμπτωμάτων σε 1 εξ αυτών.

Προληπτικά, δε, δεν έγινε προπόνηση την Δευτέρα.

Ελπίζουμε το καλύτερο για τα 3  μέλη της ομάδας μας που νοσούν, ευτυχώς προς το παρόν με ήπια συμπτώματα και περιμένουμε τις απαντήσεις αργά απόψε το βράδυ και για τα υπόλοιπα 16.

Και σε αυτό το πρόβλημα, το κορυφαίο που μας έχει παρουσιασθεί γιατί αφορά την υγεία, αντιδρούμε και το διαχειριζόμαστε ως οικογένεια, λειτουργώντας συνεκτικά, με ψυχραιμία και υπομονή.

Οποια σχετική ενημέρωση θα παρέχεται στην ΕΟΠΕ και με τη σειρά της θα την δημοσιοποιεί η Ομοσπονδία, όπως αναφέρεται στο Πρωτόκολλο.

Aναβλήθηκε παράλληλα και το ματς Θέτις-ΠΑΟΚ, τελευταίου αντιπάλου του Πορφύρα στο πρωτάθλημα.

Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2021

Μία 7άδα που έγραψε ιστορία....



 Μία φωτογραφία, μία ιστορία που γράφεται με συγκεκριμένη φιλοσοφία και σταθερότητα σε αρχές και αξίες...

Η 7άδα του Πορφύρα στο ξεκίνημα του αγώνα με τον ΠΑΟΚ στη Μίκρα ( νίκη των γηπεδούχων με 3-0 σετ, 25-14, 25-17, 25-16 ), με 3 αθλήτριες από την Ακαδημία μας ( Θαλασσινού, Σταματίου, Μπουτσελάκου ) που ήταν μαζί με τις Φλιάκου, Αλμπάνη, Ροντρίγκες, Θεοδωρακέα και με μέσο όρο ηλικίας 7άδας τα 22.4 χρόνια ( Μ.Ο. 12άδας απόψε τα 19.6 χρόνια ).

Γιατί, με περιορισμένους πόρους, ο Πορφύρας είναι 5 χρόνια στην Α1 και έπαιξε πέρσι στο Τσάλεντζ Καπ ενώ αθλήτριες που αναδείχθηκαν μαζί μας, καθώς μας εμπιστεύθηκαν σε ηλικία 18-19 ετών είναι βασικές σε Ολυμπιακό, Παναθηναϊκό, ΑΕΚ ; 

Ελα ντε...

Ελα ντε....

ΠΑΟΚ-Πορφύρας στις 6 μ.μ. σε live streaming




 Στις 6 μ.μ. ΠΑΟΚ-Πορφύρας στη Μίκρα, στη Θεσσαλονίκη.

Στην 12μελή αποστολή του Πορφύρα ( απούσα η τραυματίας Ποντικάκη ), μετέχουν 5 αθλήτριες που ανέβηκαν, σταδιακά, στα προηγούμενα χρόνια στην Γυναικεία ομάδα Βόλεϊ του Πορφύρα, από την Ακαδημία ( Θαλασσινού, Σταματίου, Μπουτσελάκου, Κ.Ράπτη, Α.Σακιζλή ) ενώ ο μέσος όρος ηλικίας των αθλητριών του Πορφύρα είναι τα 19.6 χρόνια, ούτε κάν 20.

Είναι όμορφο να έχεις καθιερωθεί επί 5 χρόνια στην Α1, να έχεις παίξει στην Ευρώπη ( Τσάλλεντζ Καπ ) και παράλληλα να δημιουργείς, να παράγεις και να αναδεικνύεις, χωρίς να χρωστάς.

Κανονικά, όλες και όλοι, πέρα από την δική τους ομάδα πρέπει να είναι ΚΑΙ Πορφύρας....

Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου 2021

Αρνητικά όλα τα τεστ

 Στο πλαίσιο της πρόληψης, πραγματοποιήθηκαν εκ νέου σήμερα τεστ κόβιντ στα 19 μέλη της ομάδας Βόλεϊ Γυναικών του ΑΟΦ Πορφύρας ( δεύτερη φορά μέσα στην ίδια εβδομάδα ) και ήταν όλα αρνητικά.

Ευχαριστούμε το ΡΕΑ και προσωπικά τον κ. Αλέξανδρο Τζεφεράκο, διαπρεπή επιστήμονα και αληθινό φίλο-υποστηρικτή του Πορφύρα και του Βόλεϊ ( το οποίο υπηρέτησε, εξάλλου, επιτυχώς ως αθλητής ), για την αμεσότητα στην εξυπηρέτηση.

Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2021

Διάστρεμμα η Ποντικάκη, μία εβδομάδα εκτός


 

Επιβεβαιώθηκε από τις εξετάσεις με ακτινογραφία και υπέρηχο η αρχική ιατρική εκτίμηση για τον τραυματισμό της αθλήτριας του Πορφύρα Αναστασίας Ποντικάκη, που δόξα τον Μεγαλοδύναμο Θεό, γλύτωσε με ένα διάστρεμμα στον αστράγαλο.

Θα ξεκινήσει αύριο φυσιοθεραπείες και η κατάσταση της θα εκτιμηθεί εκ νέου σε μία εβδομάδα από τον ορθοπεδικό του Βόλεϊ του Πορφύρα κ. Παναγιώτη Γιακουμή, που πάντα βοηθά ως επιστήμονας, κυρίως ωστόσο ως άνθρωπος.

Η επανένταξη της 20χρονης κεντρικής στις προπονήσεις θα γίνει με την δέουσα ασφάλεια και ανάλογα με την κατάσταση της

Ολυμπιακός-Πορφύρας 3-0 σετ

 Ολυμπιακός-Πορφύρας 3-0 σετ ( 25-20, 25-9, 25-21 ) στο Ρέντη για την Volleyleague Γυναικών.

Στο ξεκίνημα του αγώνα, τέθηκε εκτός η φορμαρισμένη κεντρική του Πορφύρα Αναστασία Ποντικάκη, που στραβοπάτησε και σύμφωνα με την πρώτη ιατρική εκτίμηση έχει υποστεί διάστρεμμα στον αστράγαλο.

Η Χανιώτισα αθλήτρια θα υποβληθεί σε εξετάσεις το πρωί της Πέμπτης ώστε να υπάρξει πλήρης εικόνα για τον τραυματισμό της και ανάλογα να ακολουθήσει σχετικό πρόγραμμα.

Επόμενο παιχνίδι του Πορφύρα, το Σάββατο στη Θεσσαλονίκη με τον ΠΑΟΚ.

Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2021

Oλυμπιακός-Πορφύρας στις 19.30 στο Ρέντη




 Στις 19.30 στο Ρέντη, θα γίνει απόψε ο αγώνας Ολυμπιακός-Πορφύρας για την Volleyleague Γυναικών.

Παιχνίδι ανάμεσα σε δύο αγαπημένους συμπολίτες που έχουν σχέσεις αλληλοσεβασμού και αλληλοεκτίμησης, ωστόσο, πάντα με διακριτούς όρους διαφορετικότητας.

Ενα όμορφο ματς. 

Δεν θα υπάρξει κάλυψη  στο διαδίκτυο.

Ακολουθούν για τον Πορφύρα οι συναντήσεις με τον ΠΑΟΚ στη Θεσσαλονίκη το Σάββατο και την ΑΕΚ στο Σαλπέας την Τετάρτη.

Mεγάλες στιγμές που θυμάσαι, όταν τις έχεις ζήσει....

Ωραίες δοκιμασίες με 3 από τα 5 μεγαλύτερα, δημοφιλέστερα και εμπορικότερα ονόματα του ελληνικού αθλητισμού, μέσα σε 7 ημέρες...

Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2021

Σιδερένια Ιλιόνη !!

 



Στις 2 σεζόν που αγωνίσθηκε με τον Πορφύρα, κατέκτησε το πρωτάθλημα στην Α2 και έπαιξε για πρώτη φορά στην καριέρα της στην Α1.

Κυρίως, κέρδισε την εκτίμηση γιατί είναι '' θηλυκό αντράκι '', ένα σπάνιο  παιδί, με μπέσα, ευθύτητα και κότσια,  πέρα από μία εξαιρετική αθλήτρια υψηλών προοπτικών.

'' Βασίλισσα '' Ιλιόνη ( ξέρει εκείνη...) από την ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ του Βόλεϊ του Πορφύρα και ειδικά από εκείνους που εμπιστεύθηκες εσύ και η μητέρα σου και ήλθες κοντά μας για 2 υπέροχες χρονιές, τις καλύτερες ευχές μας για την επέμβαση της Παρασκευής στο γόνατο και μη...μασάς, γιατί εσύ είσαι φτιαγμένη να μεγαλουργείς στα δύσκολα.

Να είσαι καλά Ιλι !

Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2021

Αρνητικά και τα 19 τεστ κόβιντ στη Γυναικεία ομάδα μας

 Αρνητικά και τα 19 τεστ της ομάδας Βόλεϊ Γυναικών του ΑΟΦ Πορφύρας, για το ματς της Τετάρτης ( 19.30 ) στο Ρέντη με τον συμπολίτη Ολυμπιακό.

Συνεχίζουμε με την ίδια ατομική και συνολική προσοχή, με ενσυναίσθηση για το κοινωνικό σύνολο, το βόλεϊ, την ομάδα, τον εαυτό μας.

Δεν επαναπαυόμαστε, σε καμία περίπτωση.

Ο δαίμονας είναι γύρω μας.

Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2021

Γ. Γεραπετρίτης : '' Ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου για τον Πορφύρα...''

 



Ο Υπουργός Επικρατείας Γιώργος Γεραπετρίτης, παιδί του Χατζηκυριακείου, δεν το έκρυψε ούτε στην τελευταία συνέντευξη του στο Κανάλι 1 του Πειραιά, ότι αγαπά τον Πορφύρα στον οποίο αγωνίσθηκε ως μπασκετμπολίστας, μαζί μάλιστα με τον νυν Πρόεδρο του συλλόγου Γιάννη Μακρυγιάννη :

'' Ο Πορφύρας έχει ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου. Ήταν ένα πολύ σπουδαίο κομμάτι της ζωής μας, όχι μόνο για το άθλημα καθ’ εαυτό με το οποίο είχαμε ψύχωση ούτως ή άλλως αλλά κυρίως γιατί ήταν ένας πολύ ισχυρός κοινωνικός πυλώνας, ήταν τα παιδιά της γειτονιάς. Σήμερα είμαι πολύ υπερήφανος γιατί είναι μια πολύ νοικοκυρεμένη ομάδα, πηγαίνει άριστα, διοικείται από άξιους ανθρώπους και αποτελεί υπόδειγμα στο χώρο του αθλητισμού ''.

Ο κ. Γεραπετρίτης, που διέπρεψε ως καθηγητής της Νομικής Αθηνών, βράβευσε πέρσι στην κοπή της πίτας του συλλόγου, την Γυναικεία ομάδα Βόλεϊ του Πορφύρα για την πρώτη συμμετοχή της σε ευρωπαϊκή διοργάνωση, το Τσάλεντζ Καπ ενώ το ενδιαφέρον του για τον Πορφύρα είναι έκδηλο και πάνω από όλα ειλικρινές.

Τα καλά λόγια του, δίνουν δύναμη....

Σύντομα θα τον δούμε στο Σαλπέας, παρά το βαρύ πρόγραμμα του...'' Τσιμπάει '' το αίμα και θα βρεί τον χρόνο...

Ο αδελφός του Λάκης, ήταν ο πρώτος σκόρερ μας το 1981 στη μοναδική σεζόν της ποδοσφαιρικής ομάδας μας στην Α΄Πειραιώς.

Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2021

'' Xαρακίρι '' στο Σαλπέας....Πορφύρας-Θέτις 2-3 σετ...

 Πορφύρας-Θέτις 2-3 σετ στο Σαλπέας, για την Volleyleague Γυναικών, αν και ο Πορφύρας πήρε προβάδισμα 2-0 στα σετ και στο τάϊ μπρέϊκ προηγείτο με 9-3 ( έληξε με 13-15 ).

Οσοι είδαν το παιχνίδι στην απευθείας μετάδοση του αναμφίβολα μπορούν να έχουν μία εικόνα για τον πειθαρχικό έλεγχο από τους διαιτητές, προς τα συνεχή και ενίοτε εκτός μέτρου παράπονα από τους φιλοξενούμενους, τα οποία εντέλει πέτυχαν τον στόχο τους.

Οταν βέβαια ο Πορφύρας αναπνέει λίγο πιο...βαριά, οι παρατηρήσεις και οι κάρτες, παραδοσιακά και διαχρονικά, πάνε σύννεφο....

Προφανώς, δεν θα αναζητήσουμε δικαιολογία για την απώλεια της νίκης μέσα από τα χέρια μας, καθώς, ο Πορφύρας πλήρωσε τα λάθη που, συνολικά, έκανε και η Θέτις, απολογιστικά, κέρδισε δίκαια, καθώς εμείς δεν θα σταθούμε σε μεμονωμένες στιγμές.

Η κόπωση από το παιχνίδι της Τετάρτης κόστισε, αλλά, έτσι είναι η ζωή στην Volleyleague Γυναικών. 

Ο Πορφύρας ξέρει να κερδίζει, αλλά, ξέρει και να χάνει, δεν είναι δηλαδή από τις...συνηθισμένες περιπτώσεις στο βόλεϊ...

Δεν αγωνίσθηκε λόγω προβλήματος τραυματισμού η αρχηγός μας Εβελίνα Θαλασσινού.

Τα σετ: 2-3 (25-23, 25-22, 22-25, 17-25, 13-15).

Α.Ο.Φ. ΠΟΡΦΥΡΑΣ (Βασίλης Πανδής): Αλμπάνη 4 (3/6 επ., 1 μπλοκ), Γιαννέλου 11 (8/21 επ., 3 άσσοι, 44% υπ.), Θεοδωρακέα 15 (14/35 επ., 1 άσσος, 42% υπ.), Ποντικάκη 16 (9/17 επ., 7 μπλοκ), Ροντρίγκες 26 (23/59 επ., 3 μπλοκ), Φλιάκου 1 (1 μπλοκ) / Μπουτσελάκου (λ, 41% υπ.), Γκούρα 3 (3/4 επ.), Νικολάκη 1 (1 άσσος), Σακιζλή.

Πορφύρας-Θέτις σε live streaming το Σάββατο στις 5 μ.μ. , ελεύθερα, προσφορά του Πορφύρα



Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2021

Στην ιδανική επτάδα της αγωνιστικής η λίμπερο του Πορφύρα Πετρίνα Μπουτσελάκου


 


Ο Θεός μας έδωσε μια καλή ημέρα, βάλσαμο για τις δυσκολίες που υπάρχουν, ώστε να κρατάμε ζωντανή και ανταγωνιστική την Γυναικεία ομάδα Βόλεϊ του Πορφύρα στο υψηλότερο επίπεδο.

Τα καλά νέα συνεχίζονται, με την ανάδειξη της Πετρίνας Μπουτσελάκου του Πορφύρα, ως καλύτερη λίμπερο στην ιδανική 7άδα της 4ης αγωνιστικής της Volley League.

Παιδί της Ακαδημίας μας και της γειτονιάς μας, έπαιξε στις Παγκορασίδες, στις Κορασίδες, στις Νεάνιδες, ανέβηκε στη Γυναικεία, πήγε δανεική στην Αφροδίτη μας, στην Τοπική 2, γύρισε στον Πορφύρα, προχώρησε πάντα με συνέπεια, λίγα έως ελάχιστα λόγια και ηρεμία.

Η 20χρονη φοιτήτρια της Φιλολογίας, δείχνει τον δρόμο και δικαιώνει  την φιλοσοφία του Πορφύρα για την δουλειά στην Ακαδημία του από την οποία προέρχεται και έτερη βασική στον αγώνα με τον Αίαντα Ευόσμου στη Θεσσαλονίκη, η αρχηγός μας Εβελίνα Θαλασσινού.

Συγχαρητήρια Πετρίνα, συνεχίζουμε με την ίδια λογική, μπράβο και γιατί πέρασες χθες και τα δύο μαθήματα στο Πανεπιστήμιο.

Βόλεϊ και γράμματα, πάνε μαζί.

MVP της αγωνιστικής η Ταϊνά Ροντρίγκες, η Βραζιλιάνα διαγώνια του Πορφύρα



 Η Βραζιλιάνα διαγώνια Ταϊνά Ροντρίγκες Σοάρες του Α.Ο.Φ. Πορφύρας είναι η MVP της 4ης αγωνιστικής, η οποία ολοκληρώθηκε την Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου με τις αναμετρήσεις του Άρη με τον Ηλυσιακό και του Αίαντα Ευόσμου με τον Πορφύρα.

Η Ταϊνά Ροντρίγκες ήταν η απόλυτη πρωταγωνίστρια στη νίκη του Πορφύρα στην έδρα του Αίαντα Ευόσμου με 3-1 σετ και με 38 πόντους έκανε ρεκόρ πόντων στην ιστορία της ομάδας του Πειραιά στη Volley League Γυναικών. Η Ροντρίγκες πέτυχε 38 πόντους σε 4 σετ με 38/73 τελειωμένες επιθέσεις (52% αποτελεσματικότητα).

Για την ανάδειξή της ως MVP η Ταϊνά Ροντρίγκες δήλωσε: «Θα ήθελα να ευχαριστήσω την ομάδα μου, τον Πορφύρα, για την ευκαιρία που μου έδωσε και για την σιγουριά που μου παρέχει. Δουλεύουμε σκληρά κάθε ημέρα και αυτό το βραβείο είναι η συγκομιδή που ήλθε από όσα σπείραμε. Τα κορίτσια, το προπονητικό τιμ και ο κύριος Νίκος, ο Πρόεδρος της ομάδας, με βοηθούν πάρα πολύ. Αυτή η διάκριση ήλθε χάρη σε εκείνους».

Από τον Πορφύρα, ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ στην Ταϊνά και σε ΟΛΗ την ομάδα, καθώς, η ατομική διάκριση πάντα περνά μέσα από τη συνολική προσπάθεια και πρόοδο, ειδικά στα ομαδικά σπορ.

To photostory του αγώνα Αίας Ευόσμου-Πορφύρας ως μία όμορφη ανάμνηση από ένα σημαδιακό παιχνίδι



















Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2021

Αίαντα, σε τιμάμε και σε σεβόμαστε...Με το καλό, φίλοι μας, να ξαναβρεθούμε....

 Επειδή στη χαρά σου, οφείλεις να δείχνεις ότι τιμάς, στον Πρόεδρο του Αίαντα Ευόσμου Θεόφιλο Ορφανίδη και σε όλη την ομάδα της Θεσσαλονίκης, μία μεγάλη αγκαλιά από το Βόλεϊ του Πορφύρα.

Οι καιροί είναι δύσκολοι για ήρωες που φυλούν καθαρές αλλά και βρεγμένες ποδιές για να ζήσει η ομάδα τους και αυτό το καταλαβαίνουμε απόλυτα, γιατί Πορφύρας και Αίας είναι οικογενειακές ομάδες, με κοινά σημεία.

Φίλε Θεόφιλε, με το καλό να έλθετε στον Πειραιά, να φιλοξενήσουμε τον Αίαντα με την ίδια αξιοπρέπεια που δείξατε απέναντι στον Πορφύρα.

Η νίκη και ή ήττα απλώς είναι '' γέφυρα '' για γνωριμίες με καλούς  ανθρώπους όπως εσύ.

Πριν 5 χρόνια, μας στηρίξατε ψυχολογικά.

Τώρα, είναι η σειρά μας.

Καλή συνέχεια στον, αγαπημένο, Αίαντα με σεβασμό από τον Πορφύρα.

Για τα ΜΜΕ

 Για λόγους υγειονομικούς αλλά και συνολικής ευταξίας, στον αγώνα του Σαββάτου στο Σαλπέας, Πορφύρας-Θέτις ( 5 μ.μ. ), θα επιτραπεί η είσοδος έως 2 δημοσιογράφων και έως 2 φωτογράφων, αυστηρά με επαγγελματική ταυτότητα ( ΕΣΗΕΑ-ΠΣΑΤ-Ενωση Φωτογράφων ) και μόνο μετά από συνεννόηση με τον κ.Δελαγραμμάτικα.

Το σχετικό ενδιαφέρον πρέπει να εκδηλωθεί με μαίηλ στη διεύθυνση porfyrasvolley@gmail.com 

Ο αγώνας  θα καλυφθεί live streaming από το κανάλι του Βόλεϊ του Πορφύρα στο You Tube.

Πολύχρονη Αναστασία !!




 Ιδανικά γενέθλια για την αθλήτρια του Πορφύρα Αναστασία Σακιζλή, που έκλεισε τα 15 την ημέρα που αγωνίσθηκε στη νίκη μας επί του Αίαντα Ευόσμου, με 3-1 σετ, στη Θεσσαλονίκη, την πρώτη σε αυτό το γήπεδο, το ΔΑΚ Ευόσμου, στα 5 χρόνια του Πορφύρα στην Α1 Εθνική Βόλεϊ Γυναικών.

Η τούρτα OREO και το όμορφο δώρο από τις συναθλήτριες της, ήταν μία έκπληξη για την μαθήτρια της Γ΄ Γυμνασίου, που είναι γέννημα-θρέμμα της Ακαδημίας του Πορφύρα.

Η χειρονομία των κοριτσιών, δείχνει το οικογενειακό κλίμα στο οποίο εντάσσονται, προοδευτικά και ομαλά, τα παιδιά που ανεβαίνουν στην Γυναικεία από την Ακαδημία μας.

Πολύχρονη Αναστασία !

Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2021

Ιστορικό διπλό στη Θεσσαλονίκη, Αίας-Πορφύρας 1-3 σετ !!!



 

Πρώτη νίκη του Πορφύρα στα 5 χρόνια του στην Α1 Εθνική Βόλεϊ, στον Εύοσμο, με 3-1 σετ επί του Αίαντα, με εμφάνιση καρδιάς και ψυχής, από μία ομάδα που καμαρώνουμε ότι είναι γειτονιάς, της Φρεαττύδας μας, αλλά, εντέλει αποδεικνύεται ΜΕΓΑΛΗ σε όλα τα επίπεδα, με την γλώσσα της αλήθειας.

Ολα τα παιδιά έκαναν το καλύτερο για την νίκη της ΟΜΑΔΑΣ, στο πρώτο παιχνίδι μας μετά από 3 μήνες και απετέλεσαν μία ΑΨΟΓΗ αποστολή.

Δικαιώνουν έτσι τους κόπους τους, με την προσπάθεια και το ήθος τους και ουσιαστικά επιβεβαιώνουν ότι το Βόλεϊ του Πορφύρα αξίζει ακόμα μεγαλύτερη στήριξη, οικονομική, αλλά και σε όλα τα επίπεδα.

Αυτή η νίκη, σε καιρό πανδημίας και ειδικών συνθηκών, είναι το ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ σε όσους μας βοηθούν.

Η Βραζιλιάνα Ταϊνά Ροντρίγκες πέτυχε ρεκόρ πόντων για τον Πορφύρα στην ιστορία του ( 38 ), ντεμπούτο στην Α1 για την Μαρία Θεοδωρακέα, ιδανικά γενέθλια για την 15χρονη Αναστασία Σακιζλή.

Η επιτυχία στη Θεσσαλονίκη, είναι η έμπρακτη αναγνώριση από τις αθλήτριες και τον προπονητή τους, προς την Τασούλα Λιάρου και τον Μανώλη Κελέκο, όπως και στον Δήμο Πειραιά και τον ΟΠΑΝ. 

Μία μεγάλη χαρά για την Ακαδημία μας και όσους έχουν όραμα για τον Πορφύρα μας.

Και οι φωτο είναι υπόθεση των πρωταγωνιστριών.

Συνεχίζουμε στις 5 μ.μ. του Σαββάτου στο Σαλπέας με την Θέτιδα Βούλας.

Οι πειθαρχημένες και παθιασμένες...κατσαρίδες της Φρεαττύδας αξίζουν να τις καμαρώνετε...

Τα σετ: 1-3 (27-29, 25-23, 19-25, 22-25).

Στο πρώτο σετ ο Αίας προηγήθηκε με 24-20 και στο τέταρτο με 17-12, αλλά, ο Πορφύρας αντέδρασε υποδειγματικά, με πίστη και αποφασιστικότητα.

Α.Ο.Φ. ΠΟΡΦΥΡΑΣ (Βασίλης Πανδής): Θαλασσινού 6 (6/9 επ., 30% υπ. - 10% άριστες), Γιαννέλου 5 (3/16 επ., 2 άσσοι, 29% υπ. - 21% άριστες), Αλμπάνη 5 (2/2 επ., 1 άσσος, 2 μπλοκ), Φλιάκου 4 (1/3 επ., 3 μπλοκ), Ποντικάκη 6 (2/5 επ., 1 άσσος, 3 μπλοκ), Ταινά Ροντρίγκες 38 (38/73 επ.) / Μπουτσελάκου (λ, 52% υπ. - 15% άριστες), Γκούρα 1 (1/1 επ.), Θεοδωρακέα 9 (9/22 επ., 31% υπ. - 17% άριστες), Σακιζλή.

Βασίλης Πανδής (Α.Ο.Φ. Πορφύρας): «Και οι δύο ομάδες προέρχονταν από μεγάλη αποχή και ήταν φυσιολογικό να μην έχουμε αγωνιστικό ρυθμό, ειδικά εμείς που δεν παίξαμε το Σάββατο. Αυτό μας έβαλε σε μία διαδικασία να αργήσουμε να μπούμε στο παιχνίδι. Κάναμε όμως μεγάλη ανατροπή στο πρώτο σετ και ήταν πολύ σημαντικό σημείο του αγώνα. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που επιστρέψαμε στο γήπεδο και αγωνιζόμαστε. Το βόλεϊ είναι η ζωή μας και μας στεναχωρούσε η διακοπή. Θέλω να αφιερώσω τη σημερινή νίκη στον πρόεδρό μας κ. Δελαγραμμάτικα που έχει κάνει πάρα πολύ μεγάλη προσπάθεια για να επιστρέψουμε στο γήπεδο, όπως επίσης και στη βοηθό μου κ. Καλλή, η οποία σήμερα δεν ήταν μαζί μας και την περιμένουμε από αύριο να επιστρέψει στο πλευρό μας».

Ετοιμες !




 


Ετοιμες οι βολειμπολίστριες του Πορφύρα για τον αποψινό αγώνα στη Θεσσαλονίκη ( 7.30 μ.μ. ) με τον Αίαντα Ευόσμου, για την Α1 Εθνική.

Από το, όντως όμορφο, Ωραιόκαστρο με αγάπη, ειδικά για όσους και όσες μας αγαπούν. 

Καλό παιχνίδι, στην επιστροφή μας στην αγωνιστική δράση μετά από 3 μήνες, με ευχαριστίες για την συμπαράσταση στον Δήμο Πειραιά και ειδικά στον ΟΠΑΝ.

Εδώ θα δείτε απόψε στις 19.30 τον αγώνα Αίας Ευόσμου-Πορφύρας

https://www.youtube.com/watch?fbclid=IwAR2ilkr5pan3fAPDHzPxLq9Ht5pQBNJFVTbe0n3kbpODRzlGhxlyN7Z4rfw&v=0vGuHFGCuF0&feature=youtu.be

Εδώ θα δείτε στις 19.30 απόψε τον αγώνας Αίας Ευόσμου-Πορφύρας για την Volleyleague Γυναικών.

Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2021

Στο δρόμο για την Θεσσαλονίκη...

 Σε εξέλιξη βρίσκεται το ταξίδι της 16μελούς αποστολής της Γυναικείας ομάδας Βόλεϊ του ΑΟΦ Πορφύρας προς την Θεσσαλονίκη, στην άδεια Εθνική οδό.

Αναμενόμενη άφιξη στις 10 μ.μ., για το παιχνίδι της Τετάρτης με τον Αίαντα Ευόσμου.

Ο αγώνας θα μεταδοθεί απευθείας από το κανάλι του Αίαντα στο διαδίκτυο.

Πληροφορηθήκαμε τα μέτρα για την πανδημία, θα περιμένουμε αύριο την εξειδίκευση τους, αναφορικά ( και ) με τον αθλητισμό.

Προς το παρόν, πάμε με  ηρεμία να παίξουμε, για τον Πορφύρα, για το βόλεϊ και για εμάς.

Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2021

'' Θα παίξουμε για τα κορίτσια της Ακαδημίας μας ''

 





Η αρχηγός μας Εβελίνα Θαλασσινού, παιδί της Ακαδημίας μας,η δεύτερη αρχηγός μας Ειρήνη Νικολάκη, παιδί της γειτονιάς μας, η 20χρονη Αναστασία Ποντικάκη που είναι ήδη για 3η σεζόν στον Πορφύρα και η ...Ελληνοβραζιλιάνα ( πλέον...) Ταϊνά Ροντρίγκες στέλνουν το δικό τους μήνυμα για την επανέναρξη του πρωταθλήματος της Volleyleague Γυναικών, με τον Πορφύρα να παίζει την Τετάρτη στη Θεσσαλονίκη με τον Αίαντα Ευόσμου. Κάθε κουβέντα που επέλεξαν να πούν οι 4 αθλήτριες μας, είναι σημαδιακή.... 

Ξεκινάμε ξανά !!

 Ξεκίνησε, ξανά, το πρωτάθλημα της Volleyleague Γυναικών, με ρεπό για τον Πορφύρα που θα δώσει τον πρώτο αγώνα του την Τετάρτη στη Θεσσαλονίκη, απέναντι στον Αίαντα Ευόσμου.

Η αποστολή του Πορφύρα θα αναχωρήσει την Τρίτη στις 3 μ.μ. από τον Πειραιά.

Ας κρατάμε στο μυαλό μας ότι ο Πειραιάς περνά στην ιστορία της Α1 Βόλεϊ Γυναικών, ως ο Δήμος που εκπροσωπείται ταυτόχρονα με 2 ομάδες στην κατηγορία, αν και έχει τον μικρότερο πληθυσμό από κάθε άλλον που, διαχρονικά, έχει την ίδια επίδοση ( Αθήνα-Θεσσαλονίκη ).

Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2021

Κοντά μας οι λαμπροί επιστήμονες κ.κ. Γιακουμής-Διακόσιας

 O Γενικός Ιατρός κ. Χρήστος Διακόσιας, ένα ακόμα λαμπρό τέκνο της Φρεαττύδας μας, ένας διαπρεπής επιστήμονας μα και σπουδαίος άνθρωπος, ανέλαβε από σήμερα την ιατρική υποστήριξη της Γυναικείας ομάδας Βόλεϊ του Πορφύρα ώστε στην περίοδο της πανδημίας να έχουν οι αθλήτριες μας και το τεχνικό τιμ πλήρη υποστήριξη ( και ) σε ότι αφορά τον κορωνοϊό.

Την πολύτιμη βοήθεια του ως ορθοπεδικός προσφέρει στην Γυναικεία ομάδα Βόλεϊ του Πορφύρα ένας άλλος εξαίρετος γιατρός, ο ορθοπεδικός κ. Παναγιώτης Γιακουμής,  ένας επίσης σπουδαίος επιστήμονας που αναδείχθηκε στη Φρεαττύδα μας.

Η αρωγή σε μία ερασιτεχνική ομάδα, αποτελεί ( αμφίπλευρα ) τιμή και αναγνώριση για το έργο και το μεράκι...

Ευχαριστούμε γιατί όλοι στα δύσκολα κρινόμαστε...