Οι Διευθυντές των Δημοτικών Σχολείων της χώρας παραδέχονται ότι έχουν ανάγκη επιμόρφωσης σε βασικούς τομείς.
Προσέξτε την ιεράρχηση, με ποσοστό προτίμησης, των τομέων στους οποίους εκτιμούν ότι πρέπει να επιμορφωθούν ώστε να κάνουν καλύτερα τη δουλειά τους.
Εισαγωγή εκπαιδευτικών αλλαγών 67%
Ηγεσία στη σχολική μονάδα 52%
Χρήση νέων τεχνολογιών 49%
Εκπαιδευτική Νομοθεσία 44%
Διαχείριση συγκρούσεων 40%
Οικονομική διαχείριση σχολικών μονάδων 35%
Ξένα εκπαιδευτικά συστήματα 34%
Οργάνωση και διοίκηση εκπαίδευσης 33%
Διαπολιτισμική εκπαίδευση 30%
Εκπαίδευση παιδιών με ειδικές ανάγκες 30%
Διαχείριση χρόνου 29%
Οργάνωση γραφείου--αρχείου 23%
Επικοινωνία στις σχολικές μονάδες 23%
Προσέξτε την ιεράρχηση, με ποσοστό προτίμησης, των τομέων στους οποίους εκτιμούν ότι πρέπει να επιμορφωθούν ώστε να κάνουν καλύτερα τη δουλειά τους.
Εισαγωγή εκπαιδευτικών αλλαγών 67%
Ηγεσία στη σχολική μονάδα 52%
Χρήση νέων τεχνολογιών 49%
Εκπαιδευτική Νομοθεσία 44%
Διαχείριση συγκρούσεων 40%
Οικονομική διαχείριση σχολικών μονάδων 35%
Ξένα εκπαιδευτικά συστήματα 34%
Οργάνωση και διοίκηση εκπαίδευσης 33%
Διαπολιτισμική εκπαίδευση 30%
Εκπαίδευση παιδιών με ειδικές ανάγκες 30%
Διαχείριση χρόνου 29%
Οργάνωση γραφείου--αρχείου 23%
Επικοινωνία στις σχολικές μονάδες 23%