Δευτέρα 11 Απριλίου 2011

ΤΑΞΙ με διαχωριστικά

Διαχωριστικό ασφαλείας μεταξύ των μπροστινών και των πίσω καθισμάτων, θα μπορούν να βάζουν αλλά  προαιρετικά και με δική τους επιβάρυνση οι ιδιοκτήτες ΤΑΧΙ.Πρόκειται για ένα ειδικό σύστημα, κατασκευασμένο από διαφανές υλικό, μη τοξικό, μη εύφλεκτο και ανακυκλώσιμο που διαχωρίζει τον οδηγό από τους λοιπούς επιβαίνοντες στο όχημα, χωρίς να δυσχεραίνει την μεταξύ τους επικοινωνία και τη συναλλαγή.

Η τοποθέτησή του δεν επηρεάζει την οδήγηση, είναι απολύτως ασφαλής για όλους τους επιβαίνοντες, μειώνει, κατά το δυνατόν, τον κίνδυνο εγκληματικής επίθεσης κατά του οδηγού και δεν επιτρέπεται να εξυπηρετεί άλλους σκοπούς (π.χ. διαφημιστικούς).
Η απόφαση αυτή πάρθηκε μετά από καταγγελίες για επανειλημμένα κρούσματα εγκληματικότητας κατά οδηγών ταξί, ενώ ήταν αίτημα και σωματείων αλλά και μεμονωμένων ιδιοκτητών και οδηγών.
Αυτό το σύστημα ασφαλείας υπάρχει, απο την κατασκευή τους, στα ταξί σε Αμερική και Αγγλία.
Στην Γαλλία, ο οδηγός απαγορεύει να καθήσει δίπλα του επιβάτης ενώ σε Ιταλία και  Ισπανία ισχύει ότι και εδώ.
Στην Γερμανία και την Αυστρία έχουν το πιο ασφαλές σύστημα που έχω δεί. Δε σταματούν στο δρόμο για να πάρουν επιβάτη και προσεγγίζουν μόνο μετά απο τηλεφώνημα του πελάτη στην εταιρεία ραδιοταξί όπου ανήκουν και αφού πρώτα έχουν πάρει όλα τα στοιχεία του, όποια τέλος πάντων έχει δώσει.
Στη Νορβηγία οι οδηγοί έχουν τη δυνατότητα να οπλοφορούν αφού ωστόσο περάσουν πρώτα απο εξετάσεις και εκπαίδευση.
Τα πιο ωραία ταξί που έχω δεί είναι στην Κίνα. Εκεί δεν μπορείς να κάνεις πολλά, έτσι και αλλιώς. Ανήκουν όλα στο κράτος, οι οδηγοί δε μιλούν παρά μόνο κινέζικα και κινδυνεύεις περισσότερο απο τον τρόπο οδήγησης τους παρά απο τυχόν αστοχία στη συννενόηση με τον οδηγό ο οποίος, συχνά, τρώει την ώρα που είναι στο τιμόνι. Με αυτά  τα κλασσικά  κινέζικα εδέσματα με το άφθονο  κρεμμυδάκι και το σκόρδο και αυτό το άρωμα που σκορπίζουν...

Ν.Δελ.