Απορείτε για τον αριθμό του μαθητικού πληθυσμού στην Ελλάδα;
Τα στοιχεία που βρήκαμε είναι πολύ ενδιαφέροντα.
Στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση έχουμε 593.397 μαθητές σε Δημόσια σχολεία και 46.639 σε Ιδιωτικά.
Στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση είναι 321.986 παιδιά στα Δημόσια Γυμνάσια και 23.769 στα Ιδιωτικά.
Στο Λύκειο είναι 227.209 παιδιά στα Δημόσια σχολεία και 17.435 στα Ιδιωτικά.
Τα παιδιά λοιπόν φθάνουν το 1.232.000.
Οι εκπαιδευτικοί που αντιστοιχούν στα παιδιά αυτά, σύμφωνα με τους αριθμούς των διορισμένων δασκάλων και καθηγητών είναι 139.000.
Δηλαδή , έχουμε την πολυτέλεια να έχουμε κατά μέσο όρο έναν εκπαιδευτικό ανά οκτώ μαθητές.
Οπως έχουμε και 60.000 αστυνομικούς, 70.000 μηχανικούς, 60.000 γιατρούς, 50.000 δικηγόρους και 12.000 δημοσιογράφους.
Καλά, ας μην γράψουμε πόσους ηθοποιούς έχουμε και πόσους προέδρους....
Μήπως θα ήταν προτιμότερο να ήταν λιγότεροι οι επαγγελματίες σε συγκεκριμένα, περιζήτητα, επαγγέλματα αλλά να έπαιρναν αμοιβές ανάλογες με τον κόπο, την προσπάθεια, την ιδιότητα και την ευθύνη τους, αντί να είναι όλοι ευτελισμένοι και να οδηγούνται στις παράνομες συναλλαγές και στα ημίμετρα ;
Τα στοιχεία που βρήκαμε είναι πολύ ενδιαφέροντα.
Στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση έχουμε 593.397 μαθητές σε Δημόσια σχολεία και 46.639 σε Ιδιωτικά.
Στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση είναι 321.986 παιδιά στα Δημόσια Γυμνάσια και 23.769 στα Ιδιωτικά.
Στο Λύκειο είναι 227.209 παιδιά στα Δημόσια σχολεία και 17.435 στα Ιδιωτικά.
Τα παιδιά λοιπόν φθάνουν το 1.232.000.
Οι εκπαιδευτικοί που αντιστοιχούν στα παιδιά αυτά, σύμφωνα με τους αριθμούς των διορισμένων δασκάλων και καθηγητών είναι 139.000.
Δηλαδή , έχουμε την πολυτέλεια να έχουμε κατά μέσο όρο έναν εκπαιδευτικό ανά οκτώ μαθητές.
Οπως έχουμε και 60.000 αστυνομικούς, 70.000 μηχανικούς, 60.000 γιατρούς, 50.000 δικηγόρους και 12.000 δημοσιογράφους.
Καλά, ας μην γράψουμε πόσους ηθοποιούς έχουμε και πόσους προέδρους....
Μήπως θα ήταν προτιμότερο να ήταν λιγότεροι οι επαγγελματίες σε συγκεκριμένα, περιζήτητα, επαγγέλματα αλλά να έπαιρναν αμοιβές ανάλογες με τον κόπο, την προσπάθεια, την ιδιότητα και την ευθύνη τους, αντί να είναι όλοι ευτελισμένοι και να οδηγούνται στις παράνομες συναλλαγές και στα ημίμετρα ;