Στην Ελλάδα της μιζέριας, της γρουσουζιάς, της απληστίας, της αλαζονείας, της κακομοιριάς και της ανάλγητης για τον έχοντα ή την έχουσα ιδιαιτερότητες, υπάρχει και η Ελλάδα της προόδου, της εξυπνάδας, της προσαρμογής στο σήμερα και της προετοιμασίας για το αύριο.
Προσέξτε τι υπηρεσίες, ανάμεσα σε άλλες, προσφέρουν στους δημότες αλλά και στους επισκέπτες τους ή στους εκεί εργαζόμενους, οι Δήμοι Ηρακλείου Κρήτης, Λάρισας, Τρικάλων, Ιωαννίνων και Βέροιας.
ΔΗΜΟΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
--190 υπηρεσίες πληροφόρησης και παροχής αιτήσεων σε ηλεκτρονική μορφή
---29 υπηρεσίες που προσφέρουν τη δυνατότητα υποβολής αίτησης ηλεκτρονικά, με παροχή αριθμού πρωτοκόλλου της αίτησης και μία υπηρεσία ηλεκτρονικής πληρωμής
---ασύρματο δίκτυο
---πλούσιο ψηφιακό περιεχόμενο με δυνατότητα ανάγνωσης των εφημερίδων της πόλης απο τον 19ο αιώνα έως το 1960
ΔΗΜΟΣ ΛΑΡΙΣΑΣ
---Τηλειατρική
----ΟΤΕ Alert σύστημα επικοινωνίας με ομάδες που πάσχουν απο Αλτσχάιμερ ή κατάθλιψη. Με την βοήθεια ενός κουμπιού που πατάνε, απαντάει η τηλεωνήτρια του ΟΤΕ και τους κρατάει συντροφιά μέχρι να ενημερωθούν οι συγγενείς τους
ΔΗΜΟΣ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
--Υπηρεσία παραπόνων
---Ηλεκτρονικές συναλλαγές
---Ευφυείς μεταφορές
----''Εξυπνες στάσεις'' λεωφορείου
---Τηλειατρική
---Τηλεπρόνοια σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες
ΔΗΜΟΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
----Ασύρματο δλικτυο
-----Υπηρεσία ηλεκτρονικής ξενάγησης για τον επισκέπτη/πολίτη
----Οι δημότες των Ιωαννίνων μπορούν να ζητήσουν πιστποιητικά, χωρίς να χρειάζεται να επισκεφθούν τις υπηρεσίες του Δήμου
----Δυνατότητα πρόσβασης σε ψηφιοποιημένα εκθέματα απο το Δημοτικό Μουσείο, τη Δημοτική Πινακοθήκη, λευκώματα, βιβλία.
ΔΗΜΟΣ ΒΕΡΟΙΑΣ
----Κοινωνική φροντίδα
----Υποστήριξη τουριστών
----Βιβλιοθήκη
-----Εκπαίδευση ( e-leraning)
---Υπηρεσίες ψηφιακής κοινότητας
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΜΑΥΡΑ....
ΣΗΜΕΙΩΣΗ.
Ασχετο αλλά όχι και τόσο...Μήπως τώρα εξηγείται μία κουβέντα που μου είχε πεί πέρσι ο γιός μου όταν του έλεγαν απο την Ιωνίδειο, πρώτη φορά στα 5 χρόνια που είναι εκεί, ότι ''δεν πρέπει να σημειώνει στα βιβλία''.
Μήπως αυτή η αστοχία με την παραγγελία του χαρτιού δεν ήταν, εντέλει, αστοχία ;
Ν.Δελ.
Προσέξτε τι υπηρεσίες, ανάμεσα σε άλλες, προσφέρουν στους δημότες αλλά και στους επισκέπτες τους ή στους εκεί εργαζόμενους, οι Δήμοι Ηρακλείου Κρήτης, Λάρισας, Τρικάλων, Ιωαννίνων και Βέροιας.
ΔΗΜΟΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
--190 υπηρεσίες πληροφόρησης και παροχής αιτήσεων σε ηλεκτρονική μορφή
---29 υπηρεσίες που προσφέρουν τη δυνατότητα υποβολής αίτησης ηλεκτρονικά, με παροχή αριθμού πρωτοκόλλου της αίτησης και μία υπηρεσία ηλεκτρονικής πληρωμής
---ασύρματο δίκτυο
---πλούσιο ψηφιακό περιεχόμενο με δυνατότητα ανάγνωσης των εφημερίδων της πόλης απο τον 19ο αιώνα έως το 1960
ΔΗΜΟΣ ΛΑΡΙΣΑΣ
---Τηλειατρική
----ΟΤΕ Alert σύστημα επικοινωνίας με ομάδες που πάσχουν απο Αλτσχάιμερ ή κατάθλιψη. Με την βοήθεια ενός κουμπιού που πατάνε, απαντάει η τηλεωνήτρια του ΟΤΕ και τους κρατάει συντροφιά μέχρι να ενημερωθούν οι συγγενείς τους
ΔΗΜΟΣ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
--Υπηρεσία παραπόνων
---Ηλεκτρονικές συναλλαγές
---Ευφυείς μεταφορές
----''Εξυπνες στάσεις'' λεωφορείου
---Τηλειατρική
---Τηλεπρόνοια σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες
ΔΗΜΟΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
----Ασύρματο δλικτυο
-----Υπηρεσία ηλεκτρονικής ξενάγησης για τον επισκέπτη/πολίτη
----Οι δημότες των Ιωαννίνων μπορούν να ζητήσουν πιστποιητικά, χωρίς να χρειάζεται να επισκεφθούν τις υπηρεσίες του Δήμου
----Δυνατότητα πρόσβασης σε ψηφιοποιημένα εκθέματα απο το Δημοτικό Μουσείο, τη Δημοτική Πινακοθήκη, λευκώματα, βιβλία.
ΔΗΜΟΣ ΒΕΡΟΙΑΣ
----Κοινωνική φροντίδα
----Υποστήριξη τουριστών
----Βιβλιοθήκη
-----Εκπαίδευση ( e-leraning)
---Υπηρεσίες ψηφιακής κοινότητας
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΜΑΥΡΑ....
ΣΗΜΕΙΩΣΗ.
Ασχετο αλλά όχι και τόσο...Μήπως τώρα εξηγείται μία κουβέντα που μου είχε πεί πέρσι ο γιός μου όταν του έλεγαν απο την Ιωνίδειο, πρώτη φορά στα 5 χρόνια που είναι εκεί, ότι ''δεν πρέπει να σημειώνει στα βιβλία''.
Μήπως αυτή η αστοχία με την παραγγελία του χαρτιού δεν ήταν, εντέλει, αστοχία ;
Ν.Δελ.