Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2011

Μία μικρή ,προσωπική ,τοποθέτηση

Εξεφρασα ,επώνυμα ,την άποψη μου για την απόφαση να μην πραγματοποιηθούν τα Πανελλήνια πρωταθλήματα Παμπαίδων και Παγκορασίδων .
Στο σάιτ http://www.volleynews.gr/ στο οποίο δημοσιεύθηκε το κείμενο μου ,δέχθηκα σειρά απο ανώνυμα σχόλια τα οποία είναι άκρως προσβλητικά και υποτιμητικά για εμένα ,τα παιδιά μου ,την ομάδα που υπηρετώ.
Απαντήσεις σε αγνώστους ( ;) δε δίνω .
Ασφαλώς ,θα συνεχίσω ,μαχητικά ,να εκφράζω τις απόψεις μου .Και ας γνωρίζω ότι θα ενοχλήσω . Ετσι είμαι και στη δουλειά μου...
Οποιος ενδιαφέρεται να τις αντικρούσει ,ας το πράξει πολιτισμένα και επώνυμα ,δίχως χαρακτηρισμούς.
Σκεφθείτε ,όμως ,μήπως ,πέρα απο τα προσωπικά συμφέροντα που θίγει ένας ρομαντικός ονειροπόλος ,υπάρχει κάτι που πρέπει να σας προβληματίζει ....
Την υγεία σας να έχετε και ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας .
Τα παιδιά μου ,όμως, η ομάδα μου και η αξιοπρέπεια μου δε σας φταίνε σε τίποτα ,επειδή σας ενοχλεί η δική μου ,διαφορετική απο της πλειοψηφίας ,άποψη .

Ν.Δελαγραμμάτικας