Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2012

Μία συνέντευξη με ένα απο τα παιδιά μας

Στην Ακαδημία βόλει γυναικών του Πορφύρα, είναι, όχι συγκυριακά, αλλά, επειδή, η πρόοδος της ομάδας μας και η συστηματική δουλειά αποδίδουν καρπούς, πλέον, πολλά παιδιά που έχουν γεννηθεί το 2000 και το 2001, στις δύο πιο γεμάτες χρονιές  μας.
Ενα απο αυτά τα παιδιά, ήσυχο, αθόρυβο, αλλά, με σταθερή και σημαντική βελτίωση και πρόοδο είναι η Δέσποινα Στολίδου η οποία γεννήθηκε στις 24 Νοεμβρίου 2000 και πηγαίνει σχολείο στην ΣΤ΄Δημοτικού, στην Ζαν Ντ΄Αρκ. Η Δέσποινα κατοικεί στο κέντρο του Πειραιά.
---Δέσποινα, ποιός είναι ο λόγος που διάλεξες το βόλει και γιατί έμεινες σε αυτό το άθλημα ;
---Είχα έλθει πέρσι στον Πορφύρα, μαζί με την Ιλια και την Αγγελική, δύο συμπαίκτριες μου που είναι φίλες μου απο το Νηπιαγωγείο.Σταμάτησα μετά απο λίγο καιρό, επειδή, δεν προλάβαινα, ωστόσο, γύρισα επειδή πράγματι μου αρέσει πολύ το βόλει. Οπως και γενικά ο αθλητισμός. Το βόλει το βρίσκω εξαιρετικά ενδιαφέρον ως άθλημα. Συνδυάζει πολλά και είναι απο εκείνα τα σπορ που πραγματικά έχουν να σου προσφέρουν ουσιαστική βοήθεια. Αθλείσαι και περνάς καλά, τι καλύτερο ....
---Πάντα βέβαια, ένα παιδί που μένει σε ένα χώρο, κάνει κάποια όνειρα που είναι δική του υπόθεση, αλλά, ίσως και να μπορεί να τα μοιρασθεί με άλλους...
----Απο  μικρότερη, ακόμα, ηλικία ήθελα να γίνω δασκάλα αγγλικών ή αθλήτρια. Νομίζω ότι θα μπορούσα να τα συνδυάσω και τα δύο.
--Πράγματι. Αν και φαίνεται ότι στον αθλητισμό δεν μπήκες για πρώτη φορά μέσα απο το βόλει.
---Εχετε δίκιο. Είχα ασχοληθεί με την ιστιοπλοία, το τέννις, την ενόργανη. Και τώρα καταλήγω στο βόλει. Ξεκίνησα απο 6 ετών να δραστηριοποιούμαι με διάφορα σπορ, αλλά, πιστεύω ότι βρήκα τώρα αυτό που μου αρέσει περισσότερο και στο οποίο θα συνεχίσω.
---Τι θέλεις απο το 2012 ;
--Να έχω την υγεία μου, όπως και οι δικοί μου, να γίνω καλύτερη μαθήτρια και να προοδεύσω στο βόλει με τον Πορφύρα, την ομάδα μου.
----Είναι άθλημα, παιχνίδι ή διασκέδαση το βόλει;
--Και τα τρία. Διασκεδάζω με το βόλει και αυτό  είναι το σημαντικότερο. Περνάω καλά και παράλληλα μαθαίνω. Επιπλέον, νιώθω ότι δυναμώνουν οι φιλίες μου αλλά και η συνεργασία μου με άλλα παιδιά. Είναι ένας ωραίος κόσμος.
----Τι θα έλεγες σε ένα κορίτσι που δεν έχει πάει, ακόμα, στο βόλει ;
----Οτι είναι το πιο ωραίο άθλημα και χάνει που δεν έχει ασχοληθεί με αυτό....