Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2010

Δέκα λόγοι για να χαμογελάμε....

Καλό μήνα σε όλες και όλους .
Με υγεία .
Και καλή ψυχική διάθεση .
Να σας φτιάξω λίγο τη ψυχολογία σας επειδή αυτοί οι ...παλιοδημοσιογράφοι σας έχουν κουράσει με όσα αρνητικά αναγκάζονται ,οι ταλαίπωροι ,να σας μεταφέρουν ;
Σας βρήκα 10 λόγους για να χαμογελάμε .
1.Είμαι καλά .Στο σώμα ,ελπίζω και στη ψυχή...
2.Εχω την πολυτέλεια να ασχολούμαι με αυτό που μου αρέσει.
3.Περνάω αρκετές ώρες την εβδομάδα με ανθρώπους που είναι έτοιμοι να σταθούν δίπλα μου.
4.Μπορώ ακόμα και να ..κουτσομπολεύω γιατί αυτό σημαίνει ότι δεν έχω σοβαρότεαρα ζητήματα για να ασχολούμαι .
5.Είμαι ανάμεσα σε νέους ανθρώπους και παίρνω δύναμη και κουράγιο απο την ενέργεια τους.
6.Εκτονώνω την ένταση που μου δημιουργούν ,με την κοινωνική προσφορά και τη δημιουργικότητα.
7.Οταν οι άλλοι μιζεριάζουν ,χαμογελάω γιατί έμαθα να παλεύω .
8.Εχω σηκωθεί ,όσες φορές και αν έπεσα .
9.Ξέρω να γελάω αλλά και να κλαίω .Αλλοίμονο σε εκείνον που δεν παραδέχεται την ανθρώπινη φύση του .
10.Δεν έχω άγχος γιατί όταν κοιτάω δίπλα μου ,καταλαβαίνω ότι είμαι τυχερός και έτσι συγκεντρώνομαι και διασκεδάζω χωρίς να σταματάω ποτέ και σε κανένα εμπόδιο .



Νίκος Δελαγραμμάτικας