Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2011

Η Συνέντευξη της Εβδομάδας

Με διακοπή μίας εβδομάδας, επειδή ο δημοσιογράφος που πληρώνουμε για να γράφει στο μπλογκ είχε και άλλες δουλειές, επανερχόμαστε στη Συνέντευξη της Εβδομάδας με ένα κορίτσι απο την Ακαδημία μας. Σειρά έχει η Αγγελική Δερτούζου, η οποία ανήκει στο τμήμα των Μίνι.

---Αγγελική, πότε γεννήθηκες ;
---Στις 19 Αυγούστου 2000.

--Και απο πότε είσαι στο βόλει του  Πορφύρα ;
---Απο πέρσι.

---Τα καταφέρνεις καλά ωστόσο.
---Σας ευχαριστώ.

----Με τι θέλεις να ασχοληθείς Αγγελική ;
---Ονειρεύομαι να γίνω ηθοποιός. Θέλω να σπουδάσω στη Δραματική Σχολή και να ασχοληθώ με την τέχνη του ηθοποιού.

---Τι τάξη πηγαίνεις ;
---Στην έκτη Δημοτικού. Στο 26ο.

---Ποιό μάθημα σου αρέσει πιο πολύ ;
---Η Θεατρική Αγωγή.

---Διόλου παράξενο...
----Μα να μη σας πώ την αλήθεια ;

---Να τη λες παιδί μου. Στο βόλει πως βρέθηκες ;
---Ο αδελφός μου ήταν στο μπάσκετ του Πορφύρα και ο μπαμπάς μου με έφερε στο βόλει στον Πορφύρα, όταν του είπα ότι θα ήθελα να ασχοληθώ με αυτό το άθλημα.

----Υπάρχει άλλη σχέση της οικογένειας σου με τον αθλητισμό ;
---Ο μπαμπάς μου είναι δεύτερος εξάδελφος με τον Στέλιο Μανωλά, τον παλιό παίκτη της ΑΕΚ.

---Στο σχολείο είσαι μαζί με άλλο παιδί απο την ομάδα μας ;
---Με την Νεφέλη Ξενάριου. Είμαστε συμμαθήτριες, στο ίδιο τμήμα.

---Και έτσι δε χάνεις όλη την εβδομάδα, την επαφή σου με το βόλει.
---Ε, όχι....

--Πιο ωραία  εικόνα απο το βόλει ;
---Τα τουρνουά. Πολύ όμορφες εντυπώσεις, δυνατές συγκινήσεις, χαρά, όλα μαζί....

----Ευχαριστώ Αγγελική.
----Εγώ σας  ευχαριστώ. Και να ξέρετε ότι περνάω καλά εδώ...


Ν.Δελαγραμμάτικας