Αλλού το αποδεικνύουν ότι θέλουν τα ποδήλατα. Με έργα και όχι με λόγια και φρούδες υποσχέσεις.
Στην Ολλανδία, το 27% των κατοίκων της χώρας είναι ποδηλάτες, όπως και το 18% στη Δανία αλλά και το 3.8 % στην Ιταλία.
Στην Γερμανία οι ποδηλάτες δεν αντιπροσωπεύουν ιδιαίτερα ισχυρό ποσοστό, αλλά, υπάρχουν 35.000 χιλιόμετρα ποδηλατοδρόμων ενώ στη Μεγάλη Βρετανία οι ποδηλατόδρομοι είναι 17.000 χιλιόμετρα και στην Ιταλία φθάνουν τα 7.000 χιλιόμετρα.
Στην Ελλάδα, προφανώς, δε ξεπερνούν τις λίγες δεκάδες....
Στην Γερμανία το κρατίδιο της Βόρειας Ρηνανίας Βεστφαλίας έχει επενδύσει ήδη 1.4 δις ευρώ στους ποδηλατοδρόμους, συχνά σε παράλληλη διάταξη με τις Εθνικές οδούς, με συνολικό μήκος 7.700 χιλιόμετρα.
Τα χρήματα που δόθηκαν για αυτούς τους ποδηλατόδρομους σε ένα γερμανικό κρατίδιο, αντιπροσωπεύουν το σύνολο των επιχορηγήσεων της Πολιτείας στην Ελλάδα προς τις Αθλητικές Ομοσπονδίες της χώρας, για διάστημα τουλάχιστον....35 ετών.....
Στην Ολλανδία, το 27% των κατοίκων της χώρας είναι ποδηλάτες, όπως και το 18% στη Δανία αλλά και το 3.8 % στην Ιταλία.
Στην Γερμανία οι ποδηλάτες δεν αντιπροσωπεύουν ιδιαίτερα ισχυρό ποσοστό, αλλά, υπάρχουν 35.000 χιλιόμετρα ποδηλατοδρόμων ενώ στη Μεγάλη Βρετανία οι ποδηλατόδρομοι είναι 17.000 χιλιόμετρα και στην Ιταλία φθάνουν τα 7.000 χιλιόμετρα.
Στην Ελλάδα, προφανώς, δε ξεπερνούν τις λίγες δεκάδες....
Στην Γερμανία το κρατίδιο της Βόρειας Ρηνανίας Βεστφαλίας έχει επενδύσει ήδη 1.4 δις ευρώ στους ποδηλατοδρόμους, συχνά σε παράλληλη διάταξη με τις Εθνικές οδούς, με συνολικό μήκος 7.700 χιλιόμετρα.
Τα χρήματα που δόθηκαν για αυτούς τους ποδηλατόδρομους σε ένα γερμανικό κρατίδιο, αντιπροσωπεύουν το σύνολο των επιχορηγήσεων της Πολιτείας στην Ελλάδα προς τις Αθλητικές Ομοσπονδίες της χώρας, για διάστημα τουλάχιστον....35 ετών.....