Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2011

Η Συνέντευξη της Εβδομάδας

Το βόλει είναι για να περνάμε καλά, να ξεδίνουμε.
Και το μπλόγκ μας αυτή τη φιλοσοφία θέλει να περάσει.
Στο επίκεντρο είναι πάντα τα ΠΑΙΔΙΑ και οι ΑΘΛΗΤΡΙΕΣ.
Θέλουμε να τονίσουμε τη διαφορετικότητα και την υγεία που εκπέμπει το βόλει του Πορφύρα και γι αυτό συνεχίζουμε τις καινοτομίες μας, ειδικά σε μία πολύ δύσκολη χρονιά.
Σκοπός μας είναι να ξεφεύγουμε όλοι απο τη μιζέρια και τη μαυρίλα.
Τα παιδικά χαμόγελα μας προσφέρουν διέξοδο και αποζημίωση.
Ο αθλητισμός άλλωστε είναι το καλύτερο αντίδοτο.
Καθιερώνουμε απο αυτό το Σάββατο τη Συνέντευξη της Εβδομάδας.
Θα μιλά στο μπλογκ του Πορφύρα κάθε εβδομάδα και ένα κορίτσι απο την Ακαδημία μας, με τυχαία επιλογή.
Η παρουσίαση των προσώπων θα γίνεται κυκλικά, ανά τμήμα, ώστε να υπάρχει αντιπροσωπευτικότητα.
Την αρχή κάνουμε με την ΦΩΤΕΙΝΗ ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΗ, που ανήκει στο τμήμα των Μίνι και παράλληλα είναι σε έναν κύκλο προπονήσεων και με τις Παγκορασίδες. Στο τμήμα μας η ΦΩΤΕΙΝΗ έχει και την αδελφούλα της, την ΕΛΕΝΗ, η οποία αθλείται στα Προμίνι.
Θα σας παρουσιάσω τις ερωτήσεις που έκανα στη ΦΩΤΕΙΝΗ και τις απαντήσεις που μου έδωσε, όπως ακριβώς τις καταχώρησα, με τον αυθορμητισμό και την ειλικρίνεια αλλά και το πάθος για ζωή ενός παιδιού.
Η συνέντευξη δε θα είναι επαγγελματική, αλλά, τόσο απλή σα να μιλά ένα παιδί με έναν απο τους ανθρώπους που προσπαθούν να δείξουν ότι ο αθλητισμός ΥΠΑΡΧΕΙ και ότι το βόλει ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ. 
--Φωτεινή, πότε γεννήθηκες ;
---Στις 28 Φεβρουαρίου 2000.
---Απο πότε είσαι στον Πορφύρα ;
---Εδώ και 1 χρόνο.
--Πως ήλθες σε εμάς ;
---Ηλθα στο γήπεδο για να δώ τη φίλη μου την Μαριάννα ( Βαλσάμη ) να προπονείται και την επομένη, μετά και απο την προτροπή ενός κυρίου που ήταν στο γήπεδο, μπήκα και εγώ για προπόνηση.
--Και δε ξαναβγήκες.
--Οχι....
---Προφανώς λοιπόν σου αρέσει το βόλει ...
---Βέβαια.
---Για ποιό λόγο ;
---Φτιάχνω γερό σώμα με τον αθλητισμό, μαθαίνω να είμαι κοινωνική, γνωρίζω καινούρια πρόσωπα, είμαι μαζί με τις φίλες μου. Ολα μαζί.
---Εκανες αθλητισμό παλαιότερα ;
---Για 4-5 χρόνια ήμουν στη ρυθμική. Αλλά,. σταμάτησα πριν απο μία τριετία, στα 8 μου.
---Τον Πορφύρα τον ήξερες ;
--Ολοι ξέρουμε ότι είναι ένας καλός σύλλογος, με σπουδαίο τμήμα βόλει γυναικών.
---Το βόλει τι σου δίνει ;
---Χαρά. Ομορφες στιγμές. Θυμάμαι τον φόβο που αρχικά αισθανόμουν στο πρώτο τουρνουά που πήρα μέρος με τον Πορφύρα. Φοβήθηκα στην αρχή αλλά μετά μου άρεσε. Κάθε κορίτσι πρέπει να  έλθει στο βόλει και μάλιστα όσο πιο γρήγορα γίνεται.Κοντά στα άλλα, μαθαίνεις να συνεργάζεσαι, καταλαβαίνεις την αξία της πειθαρχίας, της ομαδικότητας....
---Με το σχολείο πως τα συνδυάζεις ;
--Πηγαίνω στο 32ο Δημοτικό. Στην έκτη Δημοτικού. Ακόμα τα καταφέρνω και δε λείπω παρά απο λίγες  προπονήσεις,  είτε με τα Μίνι είτε με τις Παγκορασίδες. Αργότερα, μπορεί να μην πηγαίνω σε όλες τις προπονήσεις γιατί θα έχω πιο πολλές υποχρεώσεις, ωστόσο, το βόλει δε θα το σταματήσω.
---Στην ομάδα σου τι μετρά περισσότερο για εσένα ;
---Οτι ασχολούμαι με ένα άθλημα που μου αρέσει και μπορώ και έχω μαζί την πολύ ωραία, οικογενειακή ατμόσφαιρα και τις φίλες μου. Είναι καλό ότι είναι  τα γήπεδα που κάνουμε προπόνηση κοντά στο σπίτι μου, στην γειτονιά μου....Ετσι, είμαι κοντά και τα προλαβαίνω όλα. Και το γήπεδο πια, είναι σαν το σπίτι μου....


Ν.Δελαγραμμάτικας